Alene og gravid. Abort eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Nadia Foged

Hej med dig

Jeg fandt selv ud af da min eks og jeg ikke var sammen mere at jeg var gravid, da jeg fandt ud af det var jeg i uge 8.. og jeg vil sige det var bestemt ikke nemt at skulle træffe et valg. For alle praktiske ting for mig var ikke det bedste og han var meget imod det, så hvis man så sådan på det var det bedre at få en abort..

Jeg brugte tid til at tænke over det, men da jeg kom til lægen og fandt ud af det virkelig var sandt var jeg ikke i tvivl, jeg fortryder det bestemt ikke

og har termin 23 juni, venter en lille pige. Har ikke elsket noget mere i mit liv end den lille prinsesse - endda selvom hun ikke er født endnu

Så jeg synes bestemt du skal tænke på hvad du inderst inde helst vil, og jeg vil ikke mene det er at være egoist men at følge sit hjerte, for det værste vil være at du fortryder hvis du får abort
men sender dig lige et kram og håber du finder ud af hvad du gør Men lov mig at følg dit hjerte, så kan det ikke gå helt galt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

camsko88

Har selv været i samme situation som dig, blev gravid og faren ønskede på ingen måde at være en del af det. JEg valgte at beholde barnet og idag fortryder jeg INTET. ved godt det ikke er det man går og drømmer om, men man er nød til at lytte til hjertet,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.