Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med dig Jeg fandt selv ud af da min eks og jeg ikke var sammen mere at jeg var gravid, da jeg fandt ud af det var jeg i uge 8.. og jeg vil sige det var bestemt ikke nemt at skulle træffe et valg. For alle praktiske ting for mig var ikke det bedste og han var meget imod det, så hvis man så sådan på det var det bedre at få en abort.. Jeg brugte tid til at tænke over det, men da jeg kom til lægen og fandt ud af det virkelig var sandt var jeg ikke i tvivl, jeg fortryder det bestemt ikke og har termin 23 juni, venter en lille pige. Har ikke elsket noget mere i mit liv end den lille prinsesse - endda selvom hun ikke er født endnu Så jeg synes bestemt du skal tænke på hvad du inderst inde helst vil, og jeg vil ikke mene det er at være egoist men at følge sit hjerte, for det værste vil være at du fortryder hvis du får abort men sender dig lige et kram og håber du finder ud af hvad du gør Men lov mig at følg dit hjerte, så kan det ikke gå helt galt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128