Anne_85 skriver:
hey...
jeg står med at kæmpe spørgsmål, som i nok ikke kan svare på.
men mig og min eks, gik fra hinanden for en månede siden, og jeg fandt så ud af igår jeg er gravid i 4 uge. Aner ikke hvad jeg skal gøre. Min eks siger nu han ikke ønsker at være en del af det, og skal ikke regne med hans hjælp...
jeg bor 150 km væk fra mine forældre, så har ikke lige nogle der kan give en hånd med.
en del af mig vil virkelig gerne beholde det barn, er 26 og føler mig klar, men det er jo aldrig ens drøm, at starte ud med at være alene med et barn. og føler osse jeg går imod min eks vilje ved at beholde det, han har vel osse lidt at sige.
er bar så bange for at fortryde hvis jeg for en abort, det er jo et lille væsen herinde, som et mit.
nogen der står i samme situation, eller lignede?????
Først vil jeg sende dig et kæmpe

Jeg har stået i din situation, eller står vel på en måde stadig i det. Er bare nogle år yngre.
Jeg blev gravid, og eks'en mente at jeg sku vælge mellem ham eller barnet. Jeg valgte barnet, og han er stadig ikke i billedet.
Jeg har dog mine forældre tæt på, hvad jeg er rigtig glad for, da pengene er små da jeg er under udd.
Men jeg har ALDRIG fortrudt jeg er alene med min datter, men må indrømme det bider lidt i hjertet når jeg ser en far hygge med sine børn fx i børnelande (altså, djurs sommerland).
Men min datter har aldrig været vant til der var en mand i hendes liv som far, så på den måde savner hun det ikke pt, jeg ved det kommer på et tidspunkt, og spørgsmålet om far kommer snart, men hun får sandheden når hun er gammel nok. Det skal ikke holdes skjult fordi hendes far ikke vil kendes ved hende.
Jeg kan kun sige du skal tænke dig rigtig godt om.
Jeg valgte at få mit barn på grundlagende om at jeg ville tage chancen nu hvor den var her, og tage det derfra. Jeg tuer ikke smide den væk.
Men man skal vide hvad man går indtil, men må indrømme jeg har på fornemmelsen at du også gør dig de tanker..
Stort knus herfra. Håber du finder den bedste løsning for dig..