Anne_85 skriver:
hey...
jeg står med at kæmpe spørgsmål, som i nok ikke kan svare på.
men mig og min eks, gik fra hinanden for en månede siden, og jeg fandt så ud af igår jeg er gravid i 4 uge. Aner ikke hvad jeg skal gøre. Min eks siger nu han ikke ønsker at være en del af det, og skal ikke regne med hans hjælp...
jeg bor 150 km væk fra mine forældre, så har ikke lige nogle der kan give en hånd med.
en del af mig vil virkelig gerne beholde det barn, er 26 og føler mig klar, men det er jo aldrig ens drøm, at starte ud med at være alene med et barn. og føler osse jeg går imod min eks vilje ved at beholde det, han har vel osse lidt at sige.
er bar så bange for at fortryde hvis jeg for en abort, det er jo et lille væsen herinde, som et mit.
nogen der står i samme situation, eller lignede?????
Nej men jeg har stået næsten i din situation. Var 21 år gammel og havde en kæreste på det tidspunkt men syntes selv jeg var for ung dengang, så fik en abort og allerede da jeg vågnede op fra narkosen, vidste jeg bare at det ikke havde været det rigtige valg for mig alligevel. Tror også det handler om hvilken psyke man har. Kendte nemlig en anden pige som også fik en abort og hende rørte det ikke.
Nu er jeg alene med den skønneste pige i hele verden på halvandet år ca, valgte selv at forlade hendes far undervejs i graviditeten, så har altid været alene med hende. Hun er det bedste der er hændt mig og ville ikke undvære hende for noget andet.
Nu har du da heldigvis også nogle uger endnu til at beslutte hvad du vil, for vi andre kan ikke råde dig til hvad du vil, kun give dig vores erfaringer videre.
Håber på at du træffer det helt rigtige valg for netop DIG.
Knus og tanker.