karina pigen skriver:
synes ik kan skal pådutte nogen noget. men man har været 2 til den sjove del af det her..
jeg havde beholdt barnet hvis jeg førte mig klar og hvis faren ik vil væe en del af det så er det hans valg.. han skal ha muligheden for at vælge fra og til men tager man beslutningen om at beholde det velviden at han ik ønsker del af det så skal man fandem ik be om børnepenge, hvis der imod han gerne vil så er det som det jo er..
mænd især, skal ha lidt tid til at vænne sig nogen kommer til " fornuft" eller ændre mening når de ser barnet andre gør ik.
jeg havde beholdt barnet, og gjort med mig selv at jeg nok skulle være alene om det!!!
Skal man fandme ikke bede om børnebidrag fra faderen.. nå da da..
hvorfor skal man ikke det, man har som du selv skriver været to om at lave baby og far (der ikke får noget ansvar) betaler lige over 1100 hvor han kan trække de 999 fra i fradrag - så reelt set betaler han 101 kr. om mdr. til at forsøge et barn som han faktisk selv har været med til at skabe - hvis man ikke vil have børn så må man jo beskytte sig, men tydeligvis har du ikke stået der for så havde du nok haft en tand mere indsigt og forståelse for hvad du rent faktisk sidder og udtaler dig om, det er altid nemt at sige hvad man vil og ikke vil gøre i diverse situtioner, men det er lidt noget andet at stå der.
Jeg finder det enormt respektløs for os som er enlige mødre at udtale sig på den måde (og det her er måden du udtaler dig på ikke at du har en anden mening om tingene) om noget man ikke selv har prøvet på egen krop, fair nok at din verden er så sort og hvid, men i min verden er mit barn det vigtigste - og verden har farver.
Anmeld