Muskelhund finder sig i alt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Melbek

Dejlige billeder

Min hund og datter er bare så gode venner og de putter konstant

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

VIPpigen

Åhh, nu bliver jeg altså lidt sur.... Har læst HELE debatten, eller næsten hvertfald (har ikke opdateret den siden jeg slog ind på den for en halv time siden)

MEN jeg vil ikke rose hverken muskelhund, eller "familiehund" (golden retriver, eller labradore(staves)) Jeg er bevis på at familiehunde også kan bide. Jeg var 4 da vi til en familiefest havde en hund som lige syntes den skulle "kysse" mig MED tænder. Det var en golden retriver, og ellers en familiehund. Den tog lige rundt om munden på mig, har en flænge fra højre næsebor og ned til læben, og en stor trekant venstre under læben som bare hang i en tynd tråd hud (ja, undskyld dejaljer) og derudover røg de 2 forreste mælketænder i undermunden med.

Jeg blev syet med 56 sting mener jeg rundt omkring munden, og røg fra fredericia sygehus med udrykning til odense.

Jeg gjorde ikke hunden noget, har fået fortalt af andre som har set det at jeg sad stille og roligt ved siden af min kusine som sad og snakkede med hunden, så ikke engang der er der en grund til det den gjorde var iorden. Min mor løb skrigende ned af gaden, min moster holdte mig i bilen (alt jeg husker er at hun trykker mit ansigt ind til hendes bryst) min far mente han kunne køre, men da han kommer i bilen og ser mig ved min moster må han pænt aflevere nøglerne til  min mors fætter som måtte køre. Min far bliver fulgt ind i huset hvor han får en gammel dansk, og da min mor endelig kommer til fornuft efter at være løbet sin vej og er vendt tilbage får hun også et par gamle dansk, før de bliver kørt til sygehuset ned til mig.

Da har min moster allerede snakket med personalet om hvilket sygehus jeg skulle overføres til (OUH, eller århus) og da min moster spørger om hvem der er bedst til at lave syninger og pæne ar svare de med det samme at det er OUH, og afsted jeg røg.

Vi havde selv en golden retriver derhjemme, og da jeg kommer hjem holder min far Tanja (vores hund) hvortil jeg bare svare at jeg ikke er bange for Tanja, men Tarzan (hunden der bed mig) og den dag i dag er jeg stadig ikke bange for hunde, har respekt for dem, men er ikke bange.

DET KORTE AF DET LANGE ER AT JEG TROR VIRKELIG IKKE PÅ ALLE MUSKELHUNDE ELLER FOR DEN SAGS SKYLD FAMILIEHUNDE ER FAMILIEVENLIGE.....

Jeg er bevis på at almindelige hunde også kan bide.... Hav den i mende før i rækker ned på muskelhunde......

Anmeld

4. april 2011

Carina1977

Ej slap da lige af....nu ser det jo ikke ligefrem ud som om at hun er ved at bide øret af hunden. Synes altså i overdriver en smule. Er ret sikker på at PsychedeliC er meget opmærksom på hendes barn + hunden og hvordan de omgås hinanden. Små børn smager/gnasker ret ofte på ting....og jeg synes nu mere det ser ud som om, at det er det hun er i færd med.

Synes måske det havde været på sin plads, at spørge ind til det først

Og lige til sidst....fantastiske billeder

Anmeld

4. april 2011

Bshizzle

SKØNNE hunde i har..!!!!

Jeg vil hverken forsvare muskelhunde eller familie hunde for den sags skyld..

Jeg mener bestemt ikke det er Hunden man skal dømme..
men ejerne.. for noget må ha gået galt engang i deres opvækst.

Jeg ELSKER hunde.. og har haft op til flere hunde..

Jeg elskede f.eks mine 2 Rottweilere som tumlede med min daværende dreng på 4 år.. og han kunne gøre lige hvad han ville med dem/den.
.. Men ligemeget hvad.. så skal børn og andre mennesker vide at hundens kurv er dens og så må alt leg forgå udenfor kurven med f.eks børn.
For det KAN ske en dag at den siger fra..

ALLE hunde kan bide...
Selv min "fesen" Chihuahua jeg idag har kan finde på at bide.. men det er ikke sket endnu.
Min dreng ved osse at når den går i kurven skal den ha fred.

Anmeld

4. april 2011

Bshizzle

Carina1977 skriver:

Ej slap da lige af....nu ser det jo ikke ligefrem ud som om at hun er ved at bide øret af hunden. Synes altså i overdriver en smule. Er ret sikker på at PsychedeliC er meget opmærksom på hendes barn + hunden og hvordan de omgås hinanden. Små børn smager/gnasker ret ofte på ting....og jeg synes nu mere det ser ud som om, at det er det hun er i færd med.

Helt enig..

Anmeld

4. april 2011

Dictes mor

PsychedeliC skriver:

Jeg vil ikke engang starte en debat med for vi bliver aldrig enig.. jeg vil bare sige at jeg er bestemt ikke enig i det du skriver 

Der er ingen grund til den debat, den har været oppe at vende så mange gange... Det giver jeg dig ret i

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Isabeau skriver:

Det gør de nemlig! Jeg har en amstaff Han kan ikke få lov og ligge i sin kurv uden Stella kommer og vil putte med ham nu hun er begyndt og give kram og kys, får Paco så mange! Og paco elsker det!

Men som en skriver herinde; hvorfor alde barnet gøre det? Vi lader Stella lege lidt med Paco, sige hej og lign., men når han selv går, skal hun også lade ham være. Vi har lavet en ny plads til ham ovenpå, hvor han har sit fristed.

Søde billeder  

Han bider heller ikke sine tænder ned i øret på hende og tykker som om det var hans mad. Hvis han får lov til det her så (hvilket sker ekstremt sjældent) gumler han kun eller smager eller hvad man nu kan sige. Mine hunde flytter sig hvis han gør noget de ikke kan lide , ellers stopper jeg ham selvfølgelig i det

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Melbek skriver:

Dejlige billeder

Min hund og datter er bare så gode venner og de putter konstant

Årh hvor ser det bare hyggeligt ud

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

VIPpigen skriver:

Åhh, nu bliver jeg altså lidt sur.... Har læst HELE debatten, eller næsten hvertfald (har ikke opdateret den siden jeg slog ind på den for en halv time siden)

MEN jeg vil ikke rose hverken muskelhund, eller "familiehund" (golden retriver, eller labradore(staves)) Jeg er bevis på at familiehunde også kan bide. Jeg var 4 da vi til en familiefest havde en hund som lige syntes den skulle "kysse" mig MED tænder. Det var en golden retriver, og ellers en familiehund. Den tog lige rundt om munden på mig, har en flænge fra højre næsebor og ned til læben, og en stor trekant venstre under læben som bare hang i en tynd tråd hud (ja, undskyld dejaljer) og derudover røg de 2 forreste mælketænder i undermunden med.

Jeg blev syet med 56 sting mener jeg rundt omkring munden, og røg fra fredericia sygehus med udrykning til odense.

Jeg gjorde ikke hunden noget, har fået fortalt af andre som har set det at jeg sad stille og roligt ved siden af min kusine som sad og snakkede med hunden, så ikke engang der er der en grund til det den gjorde var iorden. Min mor løb skrigende ned af gaden, min moster holdte mig i bilen (alt jeg husker er at hun trykker mit ansigt ind til hendes bryst) min far mente han kunne køre, men da han kommer i bilen og ser mig ved min moster må han pænt aflevere nøglerne til  min mors fætter som måtte køre. Min far bliver fulgt ind i huset hvor han får en gammel dansk, og da min mor endelig kommer til fornuft efter at være løbet sin vej og er vendt tilbage får hun også et par gamle dansk, før de bliver kørt til sygehuset ned til mig.

Da har min moster allerede snakket med personalet om hvilket sygehus jeg skulle overføres til (OUH, eller århus) og da min moster spørger om hvem der er bedst til at lave syninger og pæne ar svare de med det samme at det er OUH, og afsted jeg røg.

Vi havde selv en golden retriver derhjemme, og da jeg kommer hjem holder min far Tanja (vores hund) hvortil jeg bare svare at jeg ikke er bange for Tanja, men Tarzan (hunden der bed mig) og den dag i dag er jeg stadig ikke bange for hunde, har respekt for dem, men er ikke bange.

DET KORTE AF DET LANGE ER AT JEG TROR VIRKELIG IKKE PÅ ALLE MUSKELHUNDE ELLER FOR DEN SAGS SKYLD FAMILIEHUNDE ER FAMILIEVENLIGE.....

Jeg er bevis på at almindelige hunde også kan bide.... Hav den i mende før i rækker ned på muskelhunde......

Puha .. ja det er sådan noget man skal undgå uanset race.

Jeg er helt enig 

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Carina1977 skriver:

Jo mange tak skal du have  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.