Åhh, nu bliver jeg altså lidt sur.... Har læst HELE debatten, eller næsten hvertfald (har ikke opdateret den siden jeg slog ind på den for en halv time siden
)
MEN jeg vil ikke rose hverken muskelhund, eller "familiehund" (golden retriver, eller labradore(staves)) Jeg er bevis på at familiehunde også kan bide. Jeg var 4 da vi til en familiefest havde en hund som lige syntes den skulle "kysse" mig MED tænder. Det var en golden retriver, og ellers en familiehund. Den tog lige rundt om munden på mig, har en flænge fra højre næsebor og ned til læben, og en stor trekant venstre under læben som bare hang i en tynd tråd hud (ja, undskyld dejaljer) og derudover røg de 2 forreste mælketænder i undermunden med.
Jeg blev syet med 56 sting mener jeg rundt omkring munden, og røg fra fredericia sygehus med udrykning til odense.
Jeg gjorde ikke hunden noget, har fået fortalt af andre som har set det at jeg sad stille og roligt ved siden af min kusine som sad og snakkede med hunden, så ikke engang der er der en grund til det den gjorde var iorden. Min mor løb skrigende ned af gaden, min moster holdte mig i bilen (alt jeg husker er at hun trykker mit ansigt ind til hendes bryst) min far mente han kunne køre, men da han kommer i bilen og ser mig ved min moster må han pænt aflevere nøglerne til min mors fætter som måtte køre. Min far bliver fulgt ind i huset hvor han får en gammel dansk, og da min mor endelig kommer til fornuft efter at være løbet sin vej og er vendt tilbage får hun også et par gamle dansk, før de bliver kørt til sygehuset ned til mig.
Da har min moster allerede snakket med personalet om hvilket sygehus jeg skulle overføres til (OUH, eller århus) og da min moster spørger om hvem der er bedst til at lave syninger og pæne ar svare de med det samme at det er OUH, og afsted jeg røg.
Vi havde selv en golden retriver derhjemme, og da jeg kommer hjem holder min far Tanja (vores hund) hvortil jeg bare svare at jeg ikke er bange for Tanja, men Tarzan (hunden der bed mig) og den dag i dag er jeg stadig ikke bange for hunde, har respekt for dem, men er ikke bange.
DET KORTE AF DET LANGE ER AT JEG TROR VIRKELIG IKKE PÅ ALLE MUSKELHUNDE ELLER FOR DEN SAGS SKYLD FAMILIEHUNDE ER FAMILIEVENLIGE.....
Jeg er bevis på at almindelige hunde også kan bide.... Hav den i mende før i rækker ned på muskelhunde......