Jeg er også ved at være lidt træt af at høre op fordomme hele tiden... det er sådan en lille procent del af dem som der er noget i vejen med og når der er noget i vejen er det ofte uansvarlige hunde ejer. Men det dårlige skinner jo selvfølgelig igennem for der har man en debat der aldrig ender.
Det er også bare skønt at se at hundene har en lang tålmodighed og finder sig i meget
.
Det irriterer mig GRUSOMT at folk er så møg negative omkring de hunde - havde det været en fesen lille chihuahua, havde folk så også skrevet sådan?
Jeg ved skam godt at der er nogle hunde der handler som de gør fordi de mangler et stof i hjernen, men de hunde undgår man - jeg ved ikke om hunden på disse billeder er sådan en? En muskelhund kan være ligesom en dansk svensk gårdhund. FOlk må huske at kamphunde er trænet op.
Okay, det er en smule over min grænse at barnet bider hunden i øret, men jeg synes det er vigtigt at de lærer hinanden at kende. Og så skal barnet jo også vide, at når hunden går sin vej, så lader barnet den være. Når hunden siger fra, så siger den fra. Slut.
Anmeld