Muskelhund finder sig i alt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Dinna88

Jeg er også ved at være lidt træt af at høre op fordomme hele tiden... det er sådan en lille procent del af dem som der er noget i vejen med og når der er noget i vejen er det ofte uansvarlige hunde ejer. Men det dårlige skinner jo selvfølgelig igennem for der har man en debat der aldrig ender.

Det er også bare skønt at se at hundene har en lang tålmodighed og finder sig i meget

Det irriterer mig GRUSOMT at folk er så møg negative omkring de hunde - havde det været en fesen lille chihuahua, havde folk så også skrevet sådan?

Jeg ved skam godt at der er nogle hunde der handler som de gør fordi de mangler et stof i hjernen, men de hunde undgår man - jeg ved ikke om hunden på disse billeder er sådan en? En muskelhund kan være ligesom en dansk svensk gårdhund. FOlk  må huske at kamphunde er trænet op. 

Okay, det er en smule over min grænse at barnet bider hunden i øret, men jeg synes det er vigtigt at de lærer hinanden at kende. Og så skal barnet jo også vide, at når hunden går sin vej, så lader barnet den være. Når hunden siger fra, så siger den fra. Slut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

PsychedeliC

Lige en fælles besked:

Nu skal i altså ikke tro at han får lov til at bide hende i øret hver gang de leger. Det er ekstremt sjældent at han får lov til det af flere grunde. For det første så sætter jeg mig i hendes sted og tænker at det må ikke være rart(der er ingen der skal bide hinanden, hverken mennesker eller dyr) og så søre jeg for at det bliver stoppet og for det andet så er det ulækkert. Men det her er er en af de få gange han har fået lov imens jeg tog billedet. Jeg går selvfølgelig op i at min dreng er søde ved hundene og han vil meget gerne lege med dem hele tiden men det giver jeg ham ikke lov til for så får de ikke fred.

Så endnu en gang: Det med at bide hunden får han normalt ikke lov til!

Det ser sådan her ud når de hygger normalt sammen/p>

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Dinna88 skriver:

Det irriterer mig GRUSOMT at folk er så møg negative omkring de hunde - havde det været en fesen lille chihuahua, havde folk så også skrevet sådan?

Jeg ved skam godt at der er nogle hunde der handler som de gør fordi de mangler et stof i hjernen, men de hunde undgår man - jeg ved ikke om hunden på disse billeder er sådan en? En muskelhund kan være ligesom en dansk svensk gårdhund. FOlk  må huske at kamphunde er trænet op. 

Okay, det er en smule over min grænse at barnet bider hunden i øret, men jeg synes det er vigtigt at de lærer hinanden at kende. Og så skal barnet jo også vide, at når hunden går sin vej, så lader barnet den være. Når hunden siger fra, så siger den fra. Slut.

Ingen af mine hunde viser at de er onde eller hvad man kan sige.

Men han får bestemt ikke lov til det med at bide normalt. Både dyr og mennesker skal behandle hinanden ordenligt

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Loppe skriver:

Jeg vil vove skindet lidt og vende billedet - hvorfor lader i jeres børn behandle hunden sådan? Er der noget at sige til, at hunde ind imellem skambider børn?

Kunne det tænkes at hunden HAR fået nok, og næste skridt bliver et bid?

Jeg ved godt at hunden kan gå, og det har også altid været min holdning, men jeg synes også vi skal tænke på hvordan vi lader vores børn behandle hunde/dyr.

I øvrigt dejlig dreng og dejlig hund.

Det er nu heller ikke noget han får lov til ay gøre normalt... jeg har skrevet en fælles besked i tråden

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

PsychedeliC skriver:

Ingen af mine hunde viser at de er onde eller hvad man kan sige.

Men han får bestemt ikke lov til det med at bide normalt. Både dyr og mennesker skal behandle hinanden ordenligt

Det er jo kun godt!  

Ja da, hunden skal da føle at den respekteres.

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Laulund87 skriver:

Jeg har siddet og stirret på det sidste billede og ville skrive noget lignende dit svar..

Vidste bare ikke hvordan jeg skulle formulere det uden at skabe en masse ballade.

Jeg forstår ikke hvorfor hunde skal finde sig i alt når det gælder børn 

Jeg ved selvfølgelig ikke om barnet bider hårdt, men det satte lige nogle medlidenhedstanker i gang hos mig

Roooolig nu... han får bestemt ikke lov til at bide hende normalt. Det her er et sjældent tilfælde.. selvfølgelig søre jeg får at både mit barn og mine hunde behandler hinanden ordenligt

Anmeld

4. april 2011

Bare-mig

PsychedeliC skriver:

Lige en fælles besked:

Nu skal i altså ikke tro at han får lov til at bide hende i øret hver gang de leger. Det er ekstremt sjældent at han får lov til det af flere grunde. For det første så sætter jeg mig i hendes sted og tænker at det må ikke være rart(der er ingen der skal bide hinanden, hverken mennesker eller dyr) og så søre jeg for at det bliver stoppet og for det andet så er det ulækkert. Men det her er er en af de få gange han har fået lov imens jeg tog billedet. Jeg går selvfølgelig op i at min dreng er søde ved hundene og han vil meget gerne lege med dem hele tiden men det giver jeg ham ikke lov til for så får de ikke fred.

Så endnu en gang: Det med at bide hunden får han normalt ikke lov til!

Det ser sådan her ud når de hygger normalt sammen/p>

Så for det gode foto's skyld er det oki at han bider hunden i øret??

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Dinna88 skriver:

Det er jo kun godt!  

Ja da, hunden skal da føle at den respekteres.

Ja netop .

Hendigvis så bed han heller ikke hårdt, det skulle jeg mene . Han gnaskede nærmest bare i gørt kort og så nåede jeg bare at fange det på kamera

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Mor til Maj skriver:

Så for det gode foto's skyld er det oki at han bider hunden i øret??

Jeg tror slet ikke du har læst hvad der står?

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

PsychedeliC skriver:

Ja netop .

Hendigvis så bed han heller ikke hårdt, det skulle jeg mene . Han gnaskede nærmest bare i gørt kort og så nåede jeg bare at fange det på kamera

Okay Det er heller ikke negativti det jeg skrev.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.