30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Det irriterer mig GRUSOMT at folk er så møg negative omkring de hunde - havde det været en fesen lille chihuahua, havde folk så også skrevet sådan?
Jeg ved skam godt at der er nogle hunde der handler som de gør fordi de mangler et stof i hjernen, men de hunde undgår man - jeg ved ikke om hunden på disse billeder er sådan en? En muskelhund kan være ligesom en dansk svensk gårdhund. FOlk må huske at kamphunde er trænet op.
Okay, det er en smule over min grænse at barnet bider hunden i øret, men jeg synes det er vigtigt at de lærer hinanden at kende. Og så skal barnet jo også vide, at når hunden går sin vej, så lader barnet den være. Når hunden siger fra, så siger den fra. Slut.
Har du set en muskelhunds hjerne ved siden af en labradors? Ikke for at genere nogen eller deres hunde, men det er så meget forskel. De er ikke så udviklet og MEGET mindre. Jeg stoler ikke på disse hunde. Og det til trods for at jeg er "hundepige" Og havde læst alt om hundepsykologi i en alder af 12 år.
Har bestemt en stor forkærlighed for alle hunde, men ville ikke have sådan en hund i nærheden af mit barn. måske heller ikke en chihuahua, de er så indavlet så det ikke er bedre. Måske de kan lave mindre skader hvis uheldet er ude. De er jo en del mindre og knap så stærke.
Anmeld