Muskelhund finder sig i alt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

PsychedeliC

Dinna88 skriver:

Okay Det er heller ikke negativti det jeg skrev.

Jeg tog det heller ikke som noget negativt .

Det er okay man spørg ind til tingene også hvis man er i tvivl eller noget i den stil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Bare-mig

PsychedeliC skriver:

Jeg tror slet ikke du har læst hvad der står?

Du skriver at det er ganske få gange han har fået lov til at bide hunden - men han fik lov i dette tilfælde fordi du skulle tage et billede. Hvad er det jeg ikke forstår - siden du skriver jeg ikke har læst det du har skrevet ordentligt...

Jeg synes bare det er en underlig holdning at have, at det er oki at din søn bider hunden fordi du skal tage et billede. Hvad er det lige din søn lærer af det

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Mor til Maj skriver:

Du skriver at det er ganske få gange han har fået lov til at bide hunden - men han fik lov i dette tilfælde fordi du skulle tage et billede. Hvad er det jeg ikke forstår - siden du skriver jeg ikke har læst det du har skrevet ordentligt...

Jeg synes bare det er en underlig holdning at have, at det er oki at din søn bider hunden fordi du skal tage et billede. Hvad er det lige din søn lærer af det

arh men altså.... tror lige jeg må forklare hvad "bide" er her i dette tilfælde. Han gnasker i øret, hvis man kan kalde det det. Han bider jo ikke sine tænder ned i øret og tykker på det som om det var hans mad

Anmeld

4. april 2011

Tkcuf

Jeg elsker hunde  Både de store og de små.. Men pas nu på jeres lille tyson ikke bidder øret helt af

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Dusty skriver:

Jeg elsker hunde  Både de store og de små.. Men pas nu på jeres lille tyson ikke bidder øret helt af

Årh ja, jeg er også helt vild med hunde 

Det får han skam heller ikke lov til .. 

Anmeld

4. april 2011

twinny

4. april 2011

Mor til prinsessen :-)

PsychedeliC skriver:

Billederne taler for sig selv

Dejligt der er lidt positivitet i de hunde, synes også at der har været meget negativt omkring de hunde.....
Og godt at høre at drengen ikke får lov til at bide i øret, da der jo senerehen kan komme en reaktion, og det er så lige meget hvad race det er

Anmeld

4. april 2011

LotteGabriella

Loppe skriver:

Jeg vil vove skindet lidt og vende billedet - hvorfor lader i jeres børn behandle hunden sådan? Er der noget at sige til, at hunde ind imellem skambider børn?

Kunne det tænkes at hunden HAR fået nok, og næste skridt bliver et bid?

Jeg ved godt at hunden kan gå, og det har også altid været min holdning, men jeg synes også vi skal tænke på hvordan vi lader vores børn behandle hunde/dyr.

I øvrigt dejlig dreng og dejlig hund.

tænker lidt det samme som dig

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Mor til prinsessen :-) skriver:

Dejligt der er lidt positivitet i de hunde, synes også at der har været meget negativt omkring de hunde.....
Og godt at høre at drengen ikke får lov til at bide i øret, da der jo senerehen kan komme en reaktion, og det er så lige meget hvad race det er

Ja det er klart . Hvis han også bed i øret så ville hun flytte sig straks lige som alt andet hvis det er noget hun ikke kan lide

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

LotteGabriella skriver:

tænker lidt det samme som dig

Muligvis fordi du ikke har læst de andre svar i tråden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.