Muskelhund finder sig i alt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.429 visninger
50 svar
0 synes godt om
4. april 2011

PsychedeliC

Billederne taler for sig selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

ESV

Sejt..

Hvor er det skønt engang imellem at læse andet end negativt om disse dejlige hunde!!

Har ikke en selv, men min veninde har en min datter kan gøre det sammen ved og han er bare en SKØN SKØN hund...

Anmeld

4. april 2011

Ina33

Jeg vil vove skindet lidt og vende billedet - hvorfor lader i jeres børn behandle hunden sådan? Er der noget at sige til, at hunde ind imellem skambider børn?

Kunne det tænkes at hunden HAR fået nok, og næste skridt bliver et bid?

Jeg ved godt at hunden kan gå, og det har også altid været min holdning, men jeg synes også vi skal tænke på hvordan vi lader vores børn behandle hunde/dyr.

I øvrigt dejlig dreng og dejlig hund.

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

ESV skriver:

Sejt..

Hvor er det skønt engang imellem at læse andet end negativt om disse dejlige hunde!!

Har ikke en selv, men min veninde har en min datter kan gøre det sammen ved og han er bare en SKØN SKØN hund...

Jeg er også ved at være lidt træt af at høre op fordomme hele tiden... det er sådan en lille procent del af dem som der er noget i vejen med og når der er noget i vejen er det ofte uansvarlige hunde ejer. Men det dårlige skinner jo selvfølgelig igennem for der har man en debat der aldrig ender.

Det er også bare skønt at se at hundene har en lang tålmodighed og finder sig i meget

Anmeld

4. april 2011

Laulund87

Loppe skriver:

Jeg vil vove skindet lidt og vende billedet - hvorfor lader i jeres børn behandle hunden sådan? Er der noget at sige til, at hunde ind imellem skambider børn?

Jeg ved godt at hunden kan gå, og det har også altid været min holdning, men jeg synes også vi skal tænke på hvordan vi lader vores børn behandle hunde/dyr.

Jeg har siddet og stirret på det sidste billede og ville skrive noget lignende dit svar..

Vidste bare ikke hvordan jeg skulle formulere det uden at skabe en masse ballade.

Jeg forstår ikke hvorfor hunde skal finde sig i alt når det gælder børn 

Jeg ved selvfølgelig ikke om barnet bider hårdt, men det satte lige nogle medlidenhedstanker i gang hos mig

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

Aaah, hvor sødt Synes det er skønt at hunden bliver vænnet til børn. Så eventuelle gnindniger mindskes.

Anmeld

4. april 2011

Bare-mig

Loppe skriver:

Anmeld

4. april 2011

miinimeal

det er sødt ja og sikke en god hund i har, men undskyld mig men hvis jeres hund endag gør noget ved jeres bar kan i altså IKKE tillade jer at skælde den ud for jeres barn får lov til at bide den i øret osv, er lidt forarget

forstår ikke at i tør lade jeres barn behandle jeres hund sådan,

Anmeld

4. april 2011

Isabeau

PsychedeliC skriver:

Billederne taler for sig selv

Det gør de nemlig! Jeg har en amstaff Han kan ikke få lov og ligge i sin kurv uden Stella kommer og vil putte med ham nu hun er begyndt og give kram og kys, får Paco så mange! Og paco elsker det!

Men som en skriver herinde; hvorfor alde barnet gøre det? Vi lader Stella lege lidt med Paco, sige hej og lign., men når han selv går, skal hun også lade ham være. Vi har lavet en ny plads til ham ovenpå, hvor han har sit fristed.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. april 2011

SD21

Skønne billeder

Men derudover vil jeg sige at jeg aldrig ville lade mit barn gøre det Jeg har den holdning, at mit barn skal lære at hundens madskål, kurv ol. er der hvor man ikke rører hunden - heller ikke hvis den ligger og sover et andet sted end i kurven. MEN, jeg har til gengæld lært begge mine hunde at ligegyldigt hvor de bliver rørt er det ikke farligt og dermed ikke noget at blive sur over, de har også lært at man kan stikke fingrene ned i deres mad, tage deres kødben ol. så der aldrig bliver nogle uoverensstemmelser hvis et barn kommer for tæt på! For det gør de jo nogle gange !

Jeg vil samtidig sige at hvis hunden selv kommer hen til barnet og det hiver den i ørerne eller hvad det nu gør, så går hunden sin vej hvis den ikke vil finde sig i det Så jeg synes det er dejlige billeder og skønt at se, men jeg ville ikke tillade det, medmindre hunden selv var kommet hen !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.