Jeg har aldrig modtaget en skid!

Jeg syntes det både er godt og skidt med disse indsamlinger.
FOR LIDT OG FOR MEGET, du ved!!
Jeg har takket nej enkelte gange. Enten fordi midlerne ikke har været der til at være med. Og en enkelt gang skrev jeg nej, da jeg simpelthen syntes at det tangerede til forskelsbehanling.
Èn fik gave da vedkomne havde født. I en periode hvor to andre netop også havde født, men ingenting fik. Det syntes jeg virkede forkert, da der allerede var givet gave til førstnævnte ved tidligere lejlighed (som også omhandlede graviditeten).....
Og ja, der kan være MANGE grunde til at få gave/tanker tilsendt.
Som et opmuntrende knus og en påmindelse om, at vi er herinde og tænker på hinanden, eller som en gestus i anledningen af nyankomne NS-babyer eller til fødselsdage. Det er tanker der tæller og varmer både gode og i svære tider. Og det er jo i sig selv rigtig fantastisk!
Men mange kan nok nemt komme til at føle sig lidt forbigåede, hvis de gentagne gange selv poster penge i til andre, og så selv oplever modgang, men ingen tanke modtager i form af en NS-ting...
Jeg har nu aldrig forventet det. Så bliver man heller ikke skuffet, griner 
Men jeg er vist heller ikke altid ret god til at dele det åbent og ærligt med Jer herinde, når jeg har det ad pommeren til.... Jeg er/bliver bare fraværende i perioder, og svarer kun lige hist og her, hvad jeg nu lige kan overskue.
Sådan tror jeg egentligt at mange har det...?!
Jeg tager det ikke så tungt, og føler mig ikke snydt!
Men jeg kan godt forstå, at den der for-fordelings-følelse lidt kan titte frem.
Men jeg tror det er rigtigt, som flere har sagt, at det er et spørgsmål om, at nogle er mere opmærksomme på at sætte sådanne indsamlinger igang........ Men ALLIGEVEL, så kan man så sidde tilbage med tanken "hvorfor er der ingen der tænker/opdager mig?"
Jeg er begyndt at vurdere lidt fra gang til gang - Har jeg råd, og syntes jeg at det er meningsfuldt at samle ind til.
Og hvis ikke jeg står med på kortet til gaven, så er det altså ikke ens betydende med, at modtageren betyder mere eller mindre for mig som menneske, end enhver anden NS'er - BARE LIGE SÅ DÈT ER PÅ PLADS!!!
Jeg holder sgu af Jer allesammen - gaver eller ej!