Gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

hvad siger ventelistegarantien på det punkt?

ja det aner jeg absolut intet om!  jeg er ikke vant til at være "syg", det startede jo først da vi startede i behandling...altså at jeg så hospitalerne indefra! og Søren er helt vildt bange fordi jeg har så ondt og jeg jo blødte så mærkeligt og han har jo oplevet hvordan hans far blev holdt hen og til sidst døde af kræft, så han siger bastabasta herhjemme og jeg græder bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

ja det aner jeg absolut intet om!  jeg er ikke vant til at være "syg", det startede jo først da vi startede i behandling...altså at jeg så hospitalerne indefra! og Søren er helt vildt bange fordi jeg har så ondt og jeg jo blødte så mærkeligt og han har jo oplevet hvordan hans far blev holdt hen og til sidst døde af kræft, så han siger bastabasta herhjemme og jeg græder bare

jeg kigger lige på det

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

super ide med en NS-konto til fødselsdagskort!!

jep, jeg har fået puden, jeg har bare slet ikke fået skrevet til dig, pga fødselsdagsgaven til Anna og så bøvler jeg en del med mit underliv pt, så jeg har rodet rundt med henvisninger og kindelige gynækologer i Odense og INGEN tider før tidligst juni og alt muligt. Søren vil have mig på privathospital nu hvis de ikke kan finde en akuttid

men JA! vi har fået puden og den er lææææækker (helt vildt fint betræk!). den passer perfekt til gyngen, dog har hun ikke gynget i den endnu, men det kommer og så skal vi jo også have en triptrapper, så det er en win-win

Ja det med kontoen var så alle havde mulighed for at være med, når de havde penge til det, kunne man smide ind på den. (men tænkte at ved BP tiden, er der nok en mulighed for at smide et beløb)

Det var nu ikke fordi jeg ville stå for den konto, men jeg vil klart bakke op om det hvis nogle vil gøre det.

Sørme godt den kunne bruges, ja betrækket er bare så fint synes jeg også, (havde også syet en ammepude i det.) og ja tænkte nemlig også I kunne bruge den til trip-trappen. ;)

Oh nej da, det lyder voldsomt med dit underliv, det er jeg sgu ked af at høre :(   Er du kommet på afbudsliste ved nogle læger?

Anmeld

5. april 2011

Ranarupta

Jeg synes, at det er utroligt ærgerligt, at der sidder nogle og føler sig overset - det gør mig ked af det.

Vi kan alle trænge til opmuntring - og som regel er det tiltrængt, når man er inde i en skidt periode (uanset om det er børnene el. en selv, der er syge, man har problemer med psyken, kæresten, økonomien, osv.). Men det er også tiltrængt, når man ikke har konkrete problemer og "livet bare kører"...

Hvis man har brug for opmuntring, så hjælper det jo ikke rigtigt at starte indsamling til andre, men man må starte et sted... Måske er der så en, der tænker på "mig" næste gang...?

Ja, jeg kunne da også godt tænke mig en lille tanke indimellem, men sådan en tanke er lige så meget værd for mig, hvis jeg får den herinde på NS. Sådan har vi det vel alle?

Jeg har været med i gaver et par gange - og jeg synes, at det er så hyggeligt.
Der har lige været indsamling til Anna og jeg bliver så glad, når jeg indimellem kan være med til gave-givning. Det er bare en rar tanke, at man kan glæde andre.
Jeg havde selv fødselsdag lige inden Anna - og det har ikke rørt mig, at jeg ikke blev begavet herinde fra. Altså forstå mig ret: jeg føler mig ikke mindre værd som Navle af den grund. Og det er der ingen, der skal.

Jeg synes, at fødselsdags-kto'en er en god idé
Og husk nu at stable en indsamling på benene, hvis man lige synes, at der er én, der skal have en lille ting. 

NS ville ikke være, hvad det er, hvis ikke vi var her - hver og en.

Jeg æææælsker NS og alle jer skønne Navler!

Kram, Karina

Anmeld

5. april 2011

Bondepigen

Ranarupta skriver:

Jeg synes, at det er utroligt ærgerligt, at der sidder nogle og føler sig overset - det gør mig ked af det.

Vi kan alle trænge til opmuntring - og som regel er det tiltrængt, når man er inde i en skidt periode (uanset om det er børnene el. en selv, der er syge, man har problemer med psyken, kæresten, økonomien, osv.). Men det er også tiltrængt, når man ikke har konkrete problemer og "livet bare kører"...

Hvis man har brug for opmuntring, så hjælper det jo ikke rigtigt at starte indsamling til andre, men man må starte et sted... Måske er der så en, der tænker på "mig" næste gang...?

Ja, jeg kunne da også godt tænke mig en lille tanke indimellem, men sådan en tanke er lige så meget værd for mig, hvis jeg får den herinde på NS. Sådan har vi det vel alle?

Jeg har været med i gaver et par gange - og jeg synes, at det er så hyggeligt.
Der har lige været indsamling til Anna og jeg bliver så glad, når jeg indimellem kan være med til gave-givning. Det er bare en rar tanke, at man kan glæde andre.
Jeg havde selv fødselsdag lige inden Anna - og det har ikke rørt mig, at jeg ikke blev begavet herinde fra. Altså forstå mig ret: jeg føler mig ikke mindre værd som Navle af den grund. Og det er der ingen, der skal.

Jeg synes, at fødselsdags-kto'en er en god idé
Og husk nu at stable en indsamling på benene, hvis man lige synes, at der er én, der skal have en lille ting. 

NS ville ikke være, hvad det er, hvis ikke vi var her - hver og en.

Jeg æææælsker NS og alle jer skønne Navler!

Kram, Karina

Det kan godt være, at du virkelig mener at du ikke bliver ked af det...

Men selv om jeg ikke er med i gaveordningen, så gør det faktisk ret ondt i mit hjerte at vide den ene fik, men ikke den anden.

Ja, jeg holdt mig udenfor skrev jeg, men uuuh jeg KAN ikke rigtig med sådan noget. Det sætter mig lidt tilbage til folkeskolen, og de populære og upopulære...

Og jeg skriver ikke det her, for at de der har modtaget gaver skal få dårlig samvittighed.. Men fordi, kan ikke rigtig sætte ord på, men mon ikke I ved hvad jeg mener??

Anmeld

5. april 2011

Ni-ko-li-ne

Bondepigen skriver:

Men selv om jeg ikke er med i gaveordningen, så gør det faktisk ret ondt i mit hjerte at vide den ene fik, men ikke den anden.

Ja, jeg holdt mig udenfor skrev jeg, men uuuh jeg KAN ikke rigtig med sådan noget. Det sætter mig lidt tilbage til folkeskolen, og de populære og upopulære...

Og jeg skriver ikke det her, for at de der har modtaget gaver skal få dårlig samvittighed.. Men fordi, kan ikke rigtig sætte ord på, men mon ikke I ved hvad jeg mener??

jeg har det mere sådan, at det har aldrig været kutúme at give fødselsdagsgaver... til alle..

det er jo netop meget tilfældigt hvem der lige får og ikke får...fordi indsamlingerne er så individuelle...

ærligt, så ærgrer jeg mig ikke når jeg ikke får, men jeg glæder mig rigtig meget over dem der så får...

jeg troede at vi her på NS godt vidste vi ikke var mindre værd fordi vi ikke fik... Og at dem der fik ikke være mere værd end resten?

Anmeld

5. april 2011

Ranarupta

Bondepigen skriver:

Nej, det forstår jeg godt. 

Og jeg bliver jo også ked af det, når der er nogle, der føler sig overset og glemt. Sådan skal det jo ikke være... 

Jeg har måske formuleret mig forkert, for jeg ønsker heller ikke, at der er opdelte grupper, hvor der i den ene sidder en stor flok og føler sig forkerte. Det er så grimt - og så ødelæggende.

Men jeg er stensikker på, at de piger, der har startet gaveindsamlingerne til dem, de har, ikke har haft noget klike-halløj i tankerne.
Men måske dette er en god reminder til os alle, at mange ville blive glade for at få en lille dims med posten.
Og det er jo ikke fordi, der sidder nogle og er hævet over andre herinde. Men det handler om, at vi måske "bare" selv skal tage initiativ til at starte noget selv? (Selvom jeg ved, hvor svært jeg ville have det i sådan en situation - det ville være meget grænseoverskridende for mig. Men nogle gange må vi springe ud på dybt vand.) 

Anmeld

5. april 2011

Bondepigen

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har det mere sådan, at det har aldrig været kutúme at give fødselsdagsgaver... til alle..

det er jo netop meget tilfældigt hvem der lige får og ikke får...fordi indsamlingerne er så individuelle...

ærligt, så ærgrer jeg mig ikke når jeg ikke får, men jeg glæder mig rigtig meget over dem der så får...

jeg troede at vi her på NS godt vidste vi ikke var mindre værd fordi vi ikke fik... Og at dem der fik ikke være mere værd end resten?

Måske er det bare fordi jeg har mobbeoffer-rollen i rygsækken....?

Men altså jeg forventer i hvert fald ingen gaver, da ingen har min adresse, så det rører jo ikke mig, at andre får, men jeg ved da helt ærligt ikke, hvordan jeg ville have det, hvis jeg følte at "alle"andre fik men ikke jeg...

Og når jeg så læser at nogen har fået og en anden ikke, så gør det mig ked af det på deres vegne, da jeg nok selv ville blive lidt ked af det, hvis det var mig....

Anmeld

5. april 2011

Ranarupta

Ni-ko-li-ne skriver:

Godt skrevet, Karina!

Anmeld

5. april 2011

oo

og igen....man må gerne spørge andre om hjælp!!!  hvis man ikke bryder sig om at starte en indsamling, så skriv til en anden og hør om de vil være med eller hjælpe med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.