Jeg synes, at det er utroligt ærgerligt, at der sidder nogle og føler sig overset - det gør mig ked af det.
Vi kan alle trænge til opmuntring - og som regel er det tiltrængt, når man er inde i en skidt periode (uanset om det er børnene el. en selv, der er syge, man har problemer med psyken, kæresten, økonomien, osv.). Men det er også tiltrængt, når man ikke har konkrete problemer og "livet bare kører"...
Hvis man har brug for opmuntring, så hjælper det jo ikke rigtigt at starte indsamling til andre, men man må starte et sted... Måske er der så en, der tænker på "mig" næste gang...?
Ja, jeg kunne da også godt tænke mig en lille tanke indimellem, men sådan en tanke er lige så meget værd for mig, hvis jeg får den herinde på NS. Sådan har vi det vel alle?
Jeg har været med i gaver et par gange - og jeg synes, at det er så hyggeligt.
Der har lige været indsamling til Anna og jeg bliver så glad, når jeg indimellem kan være med til gave-givning. Det er bare en rar tanke, at man kan glæde andre.
Jeg havde selv fødselsdag lige inden Anna - og det har ikke rørt mig, at jeg ikke blev begavet herinde fra. Altså forstå mig ret: jeg føler mig ikke mindre værd som Navle af den grund. Og det er der ingen, der skal.
Jeg synes, at fødselsdags-kto'en er en god idé
Og husk nu at stable en indsamling på benene, hvis man lige synes, at der er én, der skal have en lille ting.
NS ville ikke være, hvad det er, hvis ikke vi var her - hver og en.
Jeg æææælsker NS og alle jer skønne Navler!
Kram, Karina