Gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

oo

nevermind....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Mira0911

Kirle skriver:

Har ikke så meget strøm på bærbaren, så skriver lige lidt hurtigt.

Er det så et spørgsmål om at lave en ala kontor udgave af gave klub ligesom fødselsdagkortklub?

begge vil "løse problemet" men er det for meget?? Jeg ved det ikke!

Bare en tanke - knus herfra!

Det kunne også være en mulighed... 

Men igen - Nogle er tættere på hinanden end andre... Det er svært... 

Anmeld

5. april 2011

Klitgaard

Altså et tillykke indlæg her ville være fint med mig måske man kunne skiftes til at lave det

Anmeld

5. april 2011

oo

Klitgaard skriver:

Altså et tillykke indlæg her ville være fint med mig måske man kunne skiftes til at lave det

dét synes jeg allerede vi er supergode til - både med hinanden og ungerne

Anmeld

5. april 2011

LIZO

idamaria83 skriver:

Ja jeg har verdens mest perfekte liv og har ikke brug for at blive set...

Nej forstå mig ret...de andre skriver, at selvom man har det godt har man også brug for at blive tænkt på. Jeg ved godt, at der ikke er noget, der hedder de populære og de ikke-populære blandt navlerne, at der ikke er klikedannelser...og alligevel så bliver jeg nemt lidt ærgerlig, når der gives og gives og aldrig rigtig modtages....

Eller selvfølgelig modtages der herinde...ih det her er svært at skrive uden at blive misforstået... Jeg giver jo ikke i en forventning om at få retur, men fordi jeg har lyst til at være med i gaverne...jeg har ikke givet til alle gaver, men jeg har givet, når der har været økonomisk frirum (og det er der ikke voldsomt meget af, når man er studerende med to børn...heller ikke selvom man har en mand, der tjener forholdsvist godt...)...

Jeg mener bare, at man som "en af dem der ikke får" (nu misforstås jeg sikkert igen) kan få en følelse af, at der er et fællesskab skabt over pb eller andetsteds, som man måske ikke er en del af...at man bliver glemt i mængden, fordi man ikke har haft en traumatiserende barndom, et barn der er indlagt, en depression i bagagen, har kæmpet for sin graviditet eller andre ting...

Ja jeg er et ganske almindeligt menneske med en temmelig lykkelig barndom i bagagen, jeg har en dejlig mand og nogle dejlige piger....men jeg kæmper sgu alligevel for at holde hovedet ovenvande ind imellem...jeg har også bekymringer, og jeg har det også svært ind imellem - og når jeg har rygendes travlt, alle er syge, specialet er på kaosstadiet og og og...så får jeg ikke skrevet så meget.... måske er jeg for genert, når tingene er svære? Jeg fik ikke skrevet, at jeg skulle undersøges for hævet lymfekirtel i halsen - og pt venter vi på en ultralydsskanning af min mands testikler, da han har haft ondt...og har et par knuder, der dog ifølge lægen er harmløse åreknuder...men skal undersøges for en sikkerheds skyld... Måske er alting bare ikke altid så poleret, som det ser ud til? Vi er hele mennesker, der sidder ude bag skærmen og ingen lever det perfekte liv...

Jeg synes det er skidehamrende svært at få skrevet det her uden, at jeg misforstås for groft...

Og der er bestemt ingen der skal få dårlig samvittighed over noget som helst - hverken over gaver, der er modtaget eller indsamlet til!!! BASTA!!! Jeg elsker, at der gives gaver på kryds og tværs, når man føler for at give en gave - for så er gaver nu en gang bedst! Generelt kan jeg faktisk rigtig godt lide at give gaver....især til jer skønne kvinder, for jeg holder faktisk meget af jer! Også selvom jeg ikke hører til blandt de mest aktive navler...

Måske er jeg bare sårbar lige i øjeblikket...

Et indlæg der vist ikke gav meget godt med sig...men som jeg alligevel føler mig nødsaget til at skrive...og nu sidder jeg her og piver lidt over min egen middelmådighed.........

jeg forstå hva du mener. og har det på samme måde

synes det er svært med fødselsdags gaver. plejer at være med på gaver. men lige kitty gave ville jeg os gerne være med på, men jeg synes at hvis man startet på det så skal alle ha en lille ting, og så bliver det sq dyrt og det er bestemt ikke fordi jeg ikke kan li dig kitty

Anmeld

5. april 2011

ChatH

idamaria83 skriver:

Ja jeg har verdens mest perfekte liv og har ikke brug for at blive set...

Nej forstå mig ret...de andre skriver, at selvom man har det godt har man også brug for at blive tænkt på. Jeg ved godt, at der ikke er noget, der hedder de populære og de ikke-populære blandt navlerne, at der ikke er klikedannelser...og alligevel så bliver jeg nemt lidt ærgerlig, når der gives og gives og aldrig rigtig modtages....

Eller selvfølgelig modtages der herinde...ih det her er svært at skrive uden at blive misforstået... Jeg giver jo ikke i en forventning om at få retur, men fordi jeg har lyst til at være med i gaverne...jeg har ikke givet til alle gaver, men jeg har givet, når der har været økonomisk frirum (og det er der ikke voldsomt meget af, når man er studerende med to børn...heller ikke selvom man har en mand, der tjener forholdsvist godt...)...

Jeg mener bare, at man som "en af dem der ikke får" (nu misforstås jeg sikkert igen) kan få en følelse af, at der er et fællesskab skabt over pb eller andetsteds, som man måske ikke er en del af...at man bliver glemt i mængden, fordi man ikke har haft en traumatiserende barndom, et barn der er indlagt, en depression i bagagen, har kæmpet for sin graviditet eller andre ting...

Ja jeg er et ganske almindeligt menneske med en temmelig lykkelig barndom i bagagen, jeg har en dejlig mand og nogle dejlige piger....men jeg kæmper sgu alligevel for at holde hovedet ovenvande ind imellem...jeg har også bekymringer, og jeg har det også svært ind imellem - og når jeg har rygendes travlt, alle er syge, specialet er på kaosstadiet og og og...så får jeg ikke skrevet så meget.... måske er jeg for genert, når tingene er svære? Jeg fik ikke skrevet, at jeg skulle undersøges for hævet lymfekirtel i halsen - og pt venter vi på en ultralydsskanning af min mands testikler, da han har haft ondt...og har et par knuder, der dog ifølge lægen er harmløse åreknuder...men skal undersøges for en sikkerheds skyld... Måske er alting bare ikke altid så poleret, som det ser ud til? Vi er hele mennesker, der sidder ude bag skærmen og ingen lever det perfekte liv...

Jeg synes det er skidehamrende svært at få skrevet det her uden, at jeg misforstås for groft...

Og der er bestemt ingen der skal få dårlig samvittighed over noget som helst - hverken over gaver, der er modtaget eller indsamlet til!!! BASTA!!! Jeg elsker, at der gives gaver på kryds og tværs, når man føler for at give en gave - for så er gaver nu en gang bedst! Generelt kan jeg faktisk rigtig godt lide at give gaver....især til jer skønne kvinder, for jeg holder faktisk meget af jer! Også selvom jeg ikke hører til blandt de mest aktive navler...

Måske er jeg bare sårbar lige i øjeblikket...

Et indlæg der vist ikke gav meget godt med sig...men som jeg alligevel føler mig nødsaget til at skrive...og nu sidder jeg her og piver lidt over min egen middelmådighed.........

åhhh hvor du sætter ord på mine tanker!!!

det er svært når alt virker så rosenrødt og nemt. og generelt har man jo heller ikke noget at klage over, men det gør jo ikke livet nemmere til tider..

der er blevet samlet ind en gang til en fødsel hvor jeg ikke deltog for som jeg skrev til Karina på daværende tidspunkt- så syntes jeg det er fantastisk hvergang der kommer en NS baby og derfor syntes jeg alle burde have en gave når man fødte hvis man kan sige det sådan

Du får lige en kæmpe krammer og jeg håber i er friske.

Anmeld

5. april 2011

Klitgaard

Tjuhl skriver:

dét synes jeg allerede vi er supergode til - både med hinanden og ungerne

Ja det er i også   min søn havde fødselsdag igår og ved det lyder barnligt men kunne bare godt have ønsket et tillykke med ham .kan godt se det lyder barnligt måske fordi han er mit sidste barn og det har jeg bare mega krise over . og min datter skal opereres i morgen hvilket jeg også har krise over.

kærlig Hilsen Rikke

Anmeld

5. april 2011

oo

Klitgaard skriver:

Ja det er i også   min søn havde fødselsdag igår og ved det lyder barnligt men kunne bare godt have ønsket et tillykke med ham .kan godt se det lyder barnligt måske fordi han er mit sidste barn og det har jeg bare mega krise over . og min datter skal opereres i morgen hvilket jeg også har krise over.

kærlig Hilsen Rikke

det må have svupset, for han er jo på fødselsdagslisten!

Anmeld

5. april 2011

Klitgaard

Tjuhl skriver:

det må have svupset, for han er jo på fødselsdagslisten!

jamen alle kan jo glemme

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Klitgaard skriver:

jamen alle kan jo glemme

Jeg glemte det fuldstændigt, ofte ser jeg at folk har fødselsdag på facebook. Men ja jeg fik sq helt dårlig samvittighed over, at der ikke var en tillykke med dagen tråd til Oskar :( og især fordi jeg så du skrev det forleden i en tråd.

så ja det synes jeg da i hvert fald i første omgang kunne være en god ting, at jeg lige tjekker fd-listen når jeg logger på. For jeg ville dælme også blive skuffet hvis der ikke var en tillykke tråd til Malucca.

Og ja jeg ved godt du er meget bekymret for Emilie i morgen, men jeg er sikker på hun klare det til UG, og dig, ja det skal også nok gå :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.