mor til 3 uger gammel baby skal i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

tazz

mai86 skriver:

For det første så var min søn hos han's far hjemme! For det andet var jeg i byen i to timer med min søster. For det andet så har jeg ikke ammet fordi jeg er bryst opereret så jeg kan ikke, 3 af de 3 andre børn ammede jeg i en måned så var der ikke mere mælk... For det tredje så er det her skrevet fordi min ex mand's tidliger kæreste ikke har noget at gå op i efter de gik fra hinanden i sidste uge. Så skal hendes veninde åbenbart rende med halve historier som hun slet ikke har kenskab til.. Og ja det er mit 4 barn er jeg nok ikke så pylleret som dem. Men min ælste er også 8 år så mon ikke jeg ved hvad det vil sige at få børn?

Og det vigtigste?

Det kommer INGEN ved!! Håber at du havde en rigtig dejlig tur i byen, og baby en rigtig hyggelig aften sammen med farmand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Anonym trådstarter

mai86 skriver:

For det første så var min søn hos han's far hjemme! For det andet var jeg i byen i to timer med min søster. For det andet så har jeg ikke ammet fordi jeg er bryst opereret så jeg kan ikke, 3 af de 3 andre børn ammede jeg i en måned så var der ikke mere mælk... For det tredje så er det her skrevet fordi min ex mand's tidliger kæreste ikke har noget at gå op i efter de gik fra hinanden i sidste uge. Så skal hendes veninde åbenbart rende med halve historier som hun slet ikke har kenskab til.. Og ja det er mit 4 barn er jeg nok ikke så pylleret som dem. Men min ælste er også 8 år så mon ikke jeg ved hvad det vil sige at få børn?

Jeg aner ikke hvem du er men fint hvis du føler dig truffet.. Jeg ved ikke hvor du bor men jeg bor i Kbh og kender altså et par stykker med små børn.. Måske du ikke er den eneste nybagte mor?? Jeg er selv nybagt mor og har derfor en Mødregruppe hvor der er andre mødre og der render sladder ja, men jeg kender ingen ved navn mai som jeg går ud fra du hedder udfra dit brugernavn.. Jeg selv hedder Lise og er 40 år gammel og ja jeg er nu mor til mit første barn fordi jeg har haft gang i karrieren..

Anmeld

2. april 2011

Isabella_mor

jeg var babysitter for min vennindes lille datter på 3 uger fordí hun bare trængte til at komme lidt ud.. jeg hyggede mig med baby og hun hyggede sig i byen.

min baby er nu snart 3 mdr gammel og jeg skal i byen om en uge og JEG GLÆDER MIG.... 

tror man skal lade være med at blande sig i hvordan andre gør mht den slags, jeg mener at så længe babyen er i gode hænder så er det vel ikke noget problem. det er jo kun en aften og hvis det er det hun har brug for, så syntes jeg det er i orden... jeg havde sgu også lyst til at skride en tur lagt væk fra det hele efter 3 uger, men gjorde det dog ikke fordi jeg ammer (stopper på mandag, derfor kan jeg tillade mig at tage i byen og overlade min dreng til sin farmand)

Anmeld

2. april 2011

mai86

I er så langt ude, hvem prøver i at bare? Andre end jer selv? Det her er jo ikke det eneste sted i har skabt jer

Anmeld

2. april 2011

Sphynxlover

Synes personligt ikke det er ok - igen havde det været faren der var hjemme og passede barnet og moren ikke drak sig stang bacardi så ville jeg synes det var okay men en helt 3 babysitter..

Det lugter i mine øjne langt væk af umodenhed og uansvarlighed

Skal lige siges jeg ikke selv har børn

Anmeld

2. april 2011

MaliksMor

mai86 skriver:

du har lige oprettede profilen og det første du gør er at skrive i det her indlæg. underligt...

Anmeld

2. april 2011

MaliksMor

Sophie26 skriver:

Synes personligt ikke det er ok - igen havde det været faren der var hjemme og passede barnet og moren ikke drak sig stang bacardi så ville jeg synes det var okay men en helt 3 babysitter..

Det lugter i mine øjne langt væk af umodenhed og uansvarlighed

Skal lige siges jeg ikke selv har børn

Anmeld

2. april 2011

mai86

Ja fordi jeg blev henvist til denne side pga det her ikke er det eneste sted den køre.. Så er udelukkende oprettet for at fortælle fold de er fyldt med løgn!!!

Anmeld

3. april 2011

2721

alberts mor<3 skriver:

personligt ville jeg bestemt ikke gøre det, jeg har en indstilling til at har man valgt at få et barn ja så må man sørme også passe det,

det skal så ikke forståes sdan at man ikke må tage en fri aften. men jeg ville personligt først lade mit bar passe når han var minimum 6 mdr,
jeg sys ikke man burde drikke og slet ikke når barnet er så lille, da du ikke er hjemme om natten,

sorry men fatter desværre ikke dem der gør det

Enig

Anmeld

3. april 2011

henh01

Jeg har ikke læst alle indlæggene, ville blot sige at jeg aldrig ville lade min 3 ugers gamle baby blive passet ude.

Han var 2 mdr før jeg gik fra ham - for at handle osv - hvor faderen var alene med ham. Han er snart 5 mdr og er stadig ikke blevet passet ude. Kan godt mærke jeg snart trænger til at komme lidt "ud", at tage i biffen eller simpelthen bare ligge og flade den på sofaen med lejede dvd film og virkelig samle energi

Min datter var dog kun 3 mdr da hun blev passet ude - af mine forældre da jeg var alene med hende. Jeg stolede 100 % på mine forældre og de kendte mit barn som var det deres eget. (Vi var deroppe hver dag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.