mor til 3 uger gammel baby skal i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Zeus

Vi aftalte herhjemme, at jeg måtte smutte til julefrokost d.17/12 og min datter er fra d.04/11, jeg skulle bare malke ud inden.. Og det var også tiltrængt.. Ikke i den forstand at jeg havde brug for en pause, men nu havde jeg trods alt været gravid hele året, og det var bare min aften med pigerne. Min kæreste støttede fuldt op om det, og vi aftalte at han bare ringede til sin mor hvis der var noget, så jeg kunne tage afsted med god samvittighed.. Jeg var hjemme igen kl.23 samme aften, og var klar til at være fuldtidsmor igen dagen efter

Hvis hun gik og lavede alle mulige andre ting end lige netop det du skriver, så havde det været en helt anden snak.. Men hvis det "bare" er det, så kan jeg ikke forstå hvad dit problem er? Hvis hendes unger trives, så er det vel op til hende selv at bestemme, om hun allerede synes der er i orden hun smutter.. Hvor mange fædre laver ikke præcist det samme nummer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Laulund87

Er det faren der har barnet? For så skal barnet jo ikke "passes" og har det vel lige så godt med at være sammen med sin far, som med moderen

Anmeld

1. april 2011

Tip!

Altså.. det kan da godt ske det er "tidligt"...

Men igen, der er andet i livet end ble skift og baby 24/7...

Hvis hun har behov for det, så er det det hun skal gøre..

Du skriver hun bor sammen med barnets far, så skal han da også tage del i hele baduljen med ble skift, natteroderi osv..

Som en anden skriver, ville det være okay hvis han tog i byen efter 3 uger?

Anmeld

1. april 2011

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

tillader mig lige at skrive anonymt da jeg ikke lige vil genkendes..

Jeg har en lille undren.. Jeg har en bekendt som fødte en lille dreng for 3 uger siden, hun er 24 og barnet her er nr 4.. Hun skal så i byen iaften har jeg lige opdaget.. Er det bare mig der IKKE ville efterlade min lille baby på 3 uger til en babysitter for at tage ud at drikke?? :O Ja jeg er sq egentlig målløs.. :O Synes det er vildt at hun allerede har dette behov, og hun valgte ikke at amme netop for at hun ikke skulle sidde hjemme med bebs hele tiden..

kom med jeres meninger damer, er jeg helt ude i hampen når jeg synes det er for tidligt at mor skal være væk fra baby i knap 24 timer??

synes faktisk det helt ok hvis det er det hun har brug for ..
havde ikke selv gjord det men synes det op til vær enkel at vudere hvad de har brug for .

Anmeld

1. april 2011

Chamomile

Hvem passer babyen?

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Chamomile skriver:

Hvem passer babyen?

det gør en babysitter.. og det er ikke barnets far nej..

Anmeld

1. april 2011

miinimeal

personligt ville jeg bestemt ikke gøre det, jeg har en indstilling til at har man valgt at få et barn ja så må man sørme også passe det,

det skal så ikke forståes sdan at man ikke må tage en fri aften. men jeg ville personligt først lade mit bar passe når han var minimum 6 mdr,
jeg sys ikke man burde drikke og slet ikke når barnet er så lille, da du ikke er hjemme om natten,

sorry men fatter desværre ikke dem der gør det

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Er det faren der har barnet? For så skal barnet jo ikke "passes" og har det vel lige så godt med at være sammen med sin far, som med moderen

det er ikke faderen der passer barnet.. han er selv med i byen..

Anmeld

1. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Synes det er sygt.... Så må hun sku få børn når hun er blevet voksen !

Anmeld

1. april 2011

Zeus

Anonym skriver:

det er ikke faderen der passer barnet.. han er selv med i byen..

Hvorfor er du så ikke forarget over faren? Han er også hjemmefra lige så længe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.