mor til 3 uger gammel baby skal i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

DLM

Jeg må nok sige at jeg ikke selv kunne gøre det, da jeg nyder at være hjemme ved min bette trold og de er jo ikke så små ret længe når det så er sagt, så synes jeg det er okay hvis hun vil en tur i byen og baby bliver passet. Baby får jo sine behov stillet selv om det ikke er mor der lige er der de timer. min søn blev først passet 1. gang da han var næsten 7 måneder hos mormor og bedstefar, da jeg skulle mødes med nogle gamle klassekammerater jeg ikke havde set i 13 år og skulle mindes gamle dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Lulle25

Jeg må tilstå at jeg aldrig selv ville forlade mine børn så små. Mine børn har været ca 8 mdr før jeg overhovedet har overladt dem til andre også deres far. Den 1. var der slet ikke nogen der måtte holde før hun var 2 måneder, det er jeg heldigvis blevet bedre til. Jeg er en af dem der synes at børn skal være ved deres forældre til de er ½ år i hvert fald, men nu har jeg også ammet fuldt ud til mine børn har været ½ år, så kan man jo ikke bare blive passet af andre, der har man lidt mere frihed ved flaskebørn.

Jeg synes ikke det er i orden at efterlade sit barn på 3 uger, men det er jo folks egen beslutning og prioritering. Fødte mit 4. barn den 22 marts 11 og jeg har det med ham som med de andre, og jeg synes da også man skal have samme vikår, hvorfor skal man nøjes fordi man er barn nr.4 ??? Så jeg går nok ingen steder det næste lange stykke tid uden min lillemand

Men der skal jo være plads til forskellighed.

Kh Louise lykkelig og pylret mor også til mit 4. barn

Anmeld

3. april 2011

Kildebakken

Jeg kan heller ikke lide de her " Jeg har en veninde/bekendt" indlæg. Man kan jo sagtens lave en lignende debat, der hedder noget i retning af "hvornår er det fortidligt at gå i byen?". Det er ikke i orden at udstille andre menneskers liv på nettet uden deres vidende og det syntes jeg egentlig vi burde respektere, så det bliver rart for alle at deltage.

God søndag:-)

Anmeld

3. april 2011

Zeus

Kildebakken skriver:

Jeg kan heller ikke lide de her " Jeg har en veninde/bekendt" indlæg. Man kan jo sagtens lave en lignende debat, der hedder noget i retning af "hvornår er det fortidligt at gå i byen?". Det er ikke i orden at udstille andre menneskers liv på nettet uden deres vidende og det syntes jeg egentlig vi burde respektere, så det bliver rart for alle at deltage.

God søndag:-)

Anmeld

3. april 2011

susser83

tazz skriver:

Ville det være mere okay, at faren gik på druk efter 3 uger?

Forstår ikke forargelsen må jeg indrømme. Det er hendes liv og hendes valg. Nogen vil blive hjemme, andre får det bedre af at komme ud og blive luftet lidt. Det er hendes 4. barn, så hun ved jo hvad det indebærer. Men barnet er jo sammen med sin far, så hun svigter jo ikke...

Anmeld

3. april 2011

Kruse90

Det syntes jeg slet ikke er iorden!
Det er da ikke normalt at man tager fra sin 3 uger gamle baby
Om man så ammer eller ikke!

Anmeld

3. april 2011

hekran

Nu man går hjemme på barsel er der tit tid til morgen-tv og i Go'morgen DK er der en børneekspert der rådgiver én gang om ugen, tror jeg. Det, der slog mig, var, at en morgen hun skulle svare på spørgsmål om, hvorvidt man må forlade babyer (godt nok en 8 mnd i 6 dage) blev hun helt 'hård'. Det må man IKKE! Jeg kan forestille mig, at hun ville få et føl, hvis hun hørte om en mor, der forlader sit 3 uger gamle baby en hel aften og nok noget af natten også. Synes egentlig selv det er overraskende, at moren føler sig frisk nok til det

Det var meget meget vigtigt, at mor og barn bruger al tid sammen i starten, da en baby ikke kan klare mange relationer. Mor og far og så ikke flere før de når en vis alder. Én ting er, at man lige får en bedstemor på banen, mens man lige kan nå en lille lur, men at efterlade barnet hos en, det endnu ikke har knyttet relation til kunne vist være skadeligt for barnet. Var det egentlig faren der skulle have barnet i dette tilfælde?

Jeg kan ikke lide begundelsen for hendes beslutning. Synes faktisk den er utrolig umoden og egoistisk. Hun har et ansvar for filen!!! Så kan hun da vente et par måneder. Hun har vidst i lang tid, at der kommer et barn. Så kunne hun da godt have planlagt en aften ude på et senere tidspunkt. Det er bare min mening og den står jeg ved!

Anmeld

3. april 2011

AA10

det er hendes valg og hende der skal leve med det...!! Men jeg vil ALDRIG selv gøre det

Anmeld

3. april 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg synes det tangerer omsorgssvigt at mor OG far forlader en tre uger gammel baby for at tage i byen. - det gør man bare ikke!!!

- Og jeg fatter slet ikke at man har lyst...

Anmeld

3. april 2011

Hasselnødden

Marita skriver:

Nu man går hjemme på barsel er der tit tid til morgen-tv og i Go'morgen DK er der en børneekspert der rådgiver én gang om ugen, tror jeg. Det, der slog mig, var, at en morgen hun skulle svare på spørgsmål om, hvorvidt man må forlade babyer (godt nok en 8 mnd i 6 dage) blev hun helt 'hård'. Det må man IKKE! Jeg kan forestille mig, at hun ville få et føl, hvis hun hørte om en mor, der forlader sit 3 uger gamle baby en hel aften og nok noget af natten også. Synes egentlig selv det er overraskende, at moren føler sig frisk nok til det

Det var meget meget vigtigt, at mor og barn bruger al tid sammen i starten, da en baby ikke kan klare mange relationer. Mor og far og så ikke flere før de når en vis alder. Én ting er, at man lige får en bedstemor på banen, mens man lige kan nå en lille lur, men at efterlade barnet hos en, det endnu ikke har knyttet relation til kunne vist være skadeligt for barnet. Var det egentlig faren der skulle have barnet i dette tilfælde?

Jeg kan ikke lide begundelsen for hendes beslutning. Synes faktisk den er utrolig umoden og egoistisk. Hun har et ansvar for filen!!! Så kan hun da vente et par måneder. Hun har vidst i lang tid, at der kommer et barn. Så kunne hun da godt have planlagt en aften ude på et senere tidspunkt. Det er bare min mening og den står jeg ved!

Bakker dig fuldstændig op og er enig. Bliv hjemme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.