tillader mig lige at skrive anonymt da jeg ikke lige vil genkendes..
Jeg har en lille undren.. Jeg har en bekendt som fødte en lille dreng for 3 uger siden, hun er 24 og barnet her er nr 4.. Hun skal så i byen iaften har jeg lige opdaget.. Er det bare mig der IKKE ville efterlade min lille baby på 3 uger til en babysitter for at tage ud at drikke?? :O Ja jeg er sq egentlig målløs.. :O Synes det er vildt at hun allerede har dette behov, og hun valgte ikke at amme netop for at hun ikke skulle sidde hjemme med bebs hele tiden..
kom med jeres meninger damer, er jeg helt ude i hampen når jeg synes det er for tidligt at mor skal være væk fra baby i knap 24 timer??
Jeg syne sdet er ok, man har også behov for at være en selv engang imellem, for ellers er man jo mor konstant, og nogle gange har man bare brug for en pause mellem gylp, bleskift og snak om næste måltid. Hvis det er det der skal til, syne sjeg det er ok, så længe det ikke er flere dage og hver weekend man går ud og feks drikke sig mega fuld. 
Det er også ok at baby bliver passet, og nu hvor hun i forvejen er mor, er dte jo nok en som kender til hjemmet og familien som skal passe, og ikke bare vildt fremmede
Jeg tror også det er sundt før eller siden at lære at løsrive sig fra den lille en smule, og nogle gør det jo før andre, jeg kunne nok ikke gøre det en hel nat, men har da 2 gange fået vores lille dreng passet af mormor/farmor i en time, mens jeg var til akupunktur for at sætte gang i mælken, mens manden var på arbejde

Anmeld