mor til 3 uger gammel baby skal i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Hvorfor er du så ikke forarget over faren? Han er også hjemmefra lige så længe...

jeg er sådan set lige forarget over begge 2 for jeg mener at en så ny baby har brug for sine forældre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Smølf

Jeg synes det er enormt egoistist at gå i byen, når man har et spædbarn på 3 uger hjemme. Et så lille barn har brug for sin mor og generelt frarådes al pasning (af andre end mor og far) de første 2 mdr. Hvis man ikke er klar til at være mor fuld tid de første måneder, ja så er man altså ikke klar til at få barn.

Det handler jo i bund og grund og at sætte barnets behov højest og det kan man på ingen måde sige hun gør.

Så jeg kan godt forstå du er forarget. Det er jeg også!!

Anmeld

1. april 2011

MaliksMor

babysitter til en baby på 3 uger. for at komme ud at drikke sig fuld.

det lyder helt vildt!!!! 3 uger

- vi alle er jo så forskellige. men, jeg ville aldrig nogensiden gøre det. min søn er 1 år i næste månede og har stadig ikke prøvede at blive passede - så jeg er nok heller ikke den rigtige til at svare på det

men, jeg synes personligt at det er alt alt - alllllllllllllt for tidligt.. også skal man vente med at få børn - hvis det betyder så meget for en..

Anmeld

1. april 2011

Kløver

tillader mig lige at skrive anonymt da jeg ikke lige vil genkendes..

Jeg har en lille undren.. Jeg har en bekendt som fødte en lille dreng for 3 uger siden, hun er 24 og barnet her er nr 4.. Hun skal så i byen iaften har jeg lige opdaget.. Er det bare mig der IKKE ville efterlade min lille baby på 3 uger til en babysitter for at tage ud at drikke?? :O Ja jeg er sq egentlig målløs.. :O Synes det er vildt at hun allerede har dette behov, og hun valgte ikke at amme netop for at hun ikke skulle sidde hjemme med bebs hele tiden..

kom med jeres meninger damer, er jeg helt ude i hampen når jeg synes det er for tidligt at mor skal være væk fra baby i knap 24 timer??

Jeg syne sdet er ok, man har også behov for at være en selv engang imellem, for ellers er man jo mor konstant, og nogle gange har man bare brug for en pause mellem gylp, bleskift og snak om næste måltid. Hvis det er det der skal til, syne sjeg det er ok, så længe det ikke er flere dage og hver weekend man går ud og feks drikke sig mega fuld. Det er også ok at baby bliver passet, og nu hvor hun i forvejen er mor, er dte jo nok en som kender til hjemmet og familien som skal passe, og ikke bare vildt fremmede Jeg tror også det er sundt før eller siden at lære at løsrive sig fra den lille en smule, og nogle gør det jo før andre, jeg kunne nok ikke gøre det en hel nat, men har da 2 gange fået vores lille dreng passet af mormor/farmor i en time, mens jeg var til akupunktur for at sætte gang i mælken, mens manden var på arbejde

Anmeld

1. april 2011

Clisolka

Personligt ville jeg slet slet ikke lade min 3-uger gamle baby blive passet af andre end mig eller faderen...

Men hvis det er det de har brug for, så kan jeg ikke se problemet  Vi allesammen har jo nogle behov, og hvis de har behov for at få en pause fra bleskift og gylp, jamen så herregud..

Nu er Isabella her 5 måneder gammel - og hun har stadig ikke været passet af andre, for det er jeg slet slet ikke klar til endnu 

Anmeld

1. april 2011

Hasselnødden

alberts mor<3 skriver:

personligt ville jeg bestemt ikke gøre det, jeg har en indstilling til at har man valgt at få et barn ja så må man sørme også passe det,

det skal så ikke forståes sdan at man ikke må tage en fri aften. men jeg ville personligt først lade mit bar passe når han var minimum 6 mdr,
jeg sys ikke man burde drikke og slet ikke når barnet er så lille, da du ikke er hjemme om natten,

sorry men fatter desværre ikke dem der gør det

Bakker op her

Anmeld

1. april 2011

Hasselnødden

Smølf skriver:

Jeg synes det er enormt egoistist at gå i byen, når man har et spædbarn på 3 uger hjemme. Et så lille barn har brug for sin mor og generelt frarådes al pasning (af andre end mor og far) de første 2 mdr. Hvis man ikke er klar til at være mor fuld tid de første måneder, ja så er man altså ikke klar til at få barn.

Det handler jo i bund og grund og at sætte barnets behov højest og det kan man på ingen måde sige hun gør.

Så jeg kan godt forstå du er forarget. Det er jeg også!!

Helt enig.

Anmeld

1. april 2011

Hasselnødden

CamillaRH skriver:

babysitter til en baby på 3 uger. for at komme ud at drikke sig fuld.

det lyder helt vildt!!!! 3 uger

- vi alle er jo så forskellige. men, jeg ville aldrig nogensiden gøre det. min søn er 1 år i næste månede og har stadig ikke prøvede at blive passede - så jeg er nok heller ikke den rigtige til at svare på det

men, jeg synes personligt at det er alt alt - alllllllllllllt for tidligt.. også skal man vente med at få børn - hvis det betyder så meget for en..

Anmeld

1. april 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

jeg er sådan set lige forarget over begge 2 for jeg mener at en så ny baby har brug for sine forældre..

Anmeld

1. april 2011

Chamomile

Anonym skriver:

det gør en babysitter.. og det er ikke barnets far nej..

Jeg kan til nød forstå, hvis det er faderen der passer barnet- men en babysitter? Det synes jeg faktisk ikke er ok. Et lille nyfødt barn, har behov for velkendt tryghed, og det får babyen ikke af en fremmed babysitter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.