PsychedeliC skriver:
Jeg kan ikke helt forstå jer som ikke synes det er okay. Hvad hvis moren får det beder med at komme ud og få noget luft? Kunne det ikke være med til at forebygge noget fødselsdepression? Jeg siger ikke at man SKAL gå ud og drikke men måske bare lave noget andet. Det kan virkelig gøre meget hvis man er barnedri nogle gange. Jeg er sikker på at den mor her elsker sit barn og vil barnet det bedste.
Men nu er det bare sådan i lige den her sammenhæng at de rent faktisk skal i byen og drikke - sådan lyder det ihvertfald. Jeg tror en fødselsdepression vil komme til udbrud under alle omstændigheder uanset. Men du har da ret at det måske/måske ikke kunne forsinke det lidt.. - jeg syntes det er fint at en mor kommer ud, for et par timer til sig selv med indkøb, nye negle, whatever,, cafe, venindesnak, etc etc. - men en bytur? Så tidligt? Nej, vil stå ved at jeg syntes det er grotesk at skulle ud at "fyre" den af efter så kort tid. Uanset om det er hendes 1, 2, 3 eller 4 barn. Og at faderen tilmed også er ude af huset og barnet skal passes af en for den fremmed.. ikke ok. Gad vide hvad de andre børn skal og hvor deres fædre er i verden... og hold op hvor har hun haft travlt.. 4 børn og 23... babymill. 
Anmeld