Pks>< alm.fødsel/aks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

<3

Caroline86 skriver:

det med vand har jeg ikke hørt... tværtimod

Jeg har bare hørt at i vand så kan de ikke holde øje med om der sker bristninger... Ligesom man ikke får stikpiller men ballonudvidelse. At det skal holdes øje med.

Men ved intet med sikkerhed. Og det er sikkert forskelligt fra sted til sted.

Jeg har fulgt lidt med pga. jeg gerne vil vaginalt næste gang.

Forresten er jeg limet og ikke clips'et - ved du noget om det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Caroline86

Kirle skriver:

Jeg har bare hørt at i vand så kan de ikke holde øje med om der sker bristninger... Ligesom man ikke får stikpiller men ballonudvidelse. At det skal holdes øje med.

Men ved intet med sikkerhed. Og det er sikkert forskelligt fra sted til sted.

Jeg har fulgt lidt med pga. jeg gerne vil vaginalt næste gang.

Forresten er jeg limet og ikke clips'et - ved du noget om det? 

nej, det har jeg aldrig hørt at man gør ved så store sår/ar...

Jeg er selv syet intrakutant... bum bum.... men jeg kan jo spørge min mor! Går ud fra hun har tjek på det

Anmeld

2. april 2011

<3

Caroline86 skriver:

nej, det har jeg aldrig hørt at man gør ved så store sår/ar...

Jeg er selv syet intrakutant... bum bum.... men jeg kan jo spørge min mor! Går ud fra hun har tjek på det

Øh så må jeg spørge min læge igen!

Jeg blev i hvertfald ikke clippest fordi jeg har nikkelallergi, så er limet med plastre yderst men ved ikke mht. inderst...

Anmeld

2. april 2011

Caroline86

Kirle skriver:

Øh så må jeg spørge min læge igen!

Jeg blev i hvertfald ikke clippest fordi jeg har nikkelallergi, så er limet med plastre yderst men ved ikke mht. inderst...

mon ikke de har syet dig med en nylon tråd og så sat strips på? det ville da give mest mening, synes jeg jeg er keloid danner (laver tykke ar) så derfor var det vigtigt jeg blev syet i stedet for klipset...

Anmeld

2. april 2011

<3

Caroline86 skriver:

mon ikke de har syet dig med en nylon tråd og så sat strips på? det ville da give mest mening, synes jeg jeg er keloid danner (laver tykke ar) så derfor var det vigtigt jeg blev syet i stedet for klipset...

MMhh der var vist to sting ude i siden nu hvor jeg tænker over det... Men ingen strips... Sådan nogle gamle plaster nogle... Måske er det strips men jeg troede at de er hvide og tynde...

Ja så skal du da syes så! Er dit ar ellers blevet pænt?

Anmeld

2. april 2011

Caroline86

Kirle skriver:

MMhh der var vist to sting ude i siden nu hvor jeg tænker over det... Men ingen strips... Sådan nogle gamle plaster nogle... Måske er det strips men jeg troede at de er hvide og tynde...

Ja så skal du da syes så! Er dit ar ellers blevet pænt?

så er du lukket på samme måde som mig selvopløselig tråd

Mit ar er blevet super fint... det er lidt skævt, men det sidder MEGET langt nede, så det er altid skjult

sådan her så det ud én måned efter... så kan du fornemme form og placering

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2011

<3

Caroline86 skriver:

så er du lukket på samme måde som mig selvopløselig tråd

Mit ar er blevet super fint... det er lidt skævt, men det sidder MEGET langt nede, så det er altid skjult

sådan her så det ud én måned efter... så kan du fornemme form og placering

Ja sådan ser mit også ud! Sådan da. Mit er mere lige, men også langt nede.

Er lidt overrasket over at dit også er så langt. Har bare set nogle som er nærmest 7cm lange...

Anmeld

2. april 2011

Caroline86

Kirle skriver:

Ja sådan ser mit også ud! Sådan da. Mit er mere lige, men også langt nede.

Er lidt overrasket over at dit også er så langt. Har bare set nogle som er nærmest 7cm lange...

Det er vist lidt over 10 cm... De var nødt til at lave det bredt fordi Laura var "stor" og fordi hun sad kilet fast under mine ribben så de skulle have god plads til at "flå" hende ud

Anmeld

2. april 2011

<3

Caroline86 skriver:

Det er vist lidt over 10 cm... De var nødt til at lave det bredt fordi Laura var "stor" og fordi hun sad kilet fast under mine ribben så de skulle have god plads til at "flå" hende ud

Jeg havde foranliggende moderkage så måske derfor? Det er den eneste grund jeg lige kan komme på.

Ved du i øvrigt hvor længe der vil gå før man finder ud af om der er blodpropper i kroppen? Er der en tidsfrist? Eller er det resten af livet man skal være opmærksom når man er blevet opereret?

Anmeld

2. april 2011

Caroline86

Kirle skriver:

Jeg havde foranliggende moderkage så måske derfor? Det er den eneste grund jeg lige kan komme på.

Ved du i øvrigt hvor længe der vil gå før man finder ud af om der er blodpropper i kroppen? Er der en tidsfrist? Eller er det resten af livet man skal være opmærksom når man er blevet opereret?

næh, der må jeg også være dig svar skyldig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.