Argh jeg står selv med dilemma om det skal være PKS eller måske igangsættelse med mulighed for AKS hvis det ikke forløber som det skal.
Sidst fik jeg PKS da hun lå i UK, det var i januar 2009, så der er jo gået 2 pr. Men denne gang er barnet for stort og jeg skal til skanning imorgen for at se hvor stor den er blevet. Jeg har termin 24. april, men får sansynligvis ikke lov at gå så længe. For 2 uger siden blev den skønnet til at veje 3300. Jeg foreslog selv overlægen om jeg kunne blive sat igang før og prøve at føde selv. Det ville han helst ikke svare hverken ja eller nej til, men ville hellere vente til imorgen for at se hvor stor den nu er, da de heller ikke vil have den er for stor ved almindelig fødsel, når man tidligere har fået KS. Min jordemoder stemte helt klart for PKS, og hvis jeg skulle sættes igang, så kun ballonkateter eller hvad det nu hedder. Hun synes hverken jeg skulle have taget vandet eller ha vedrop, det skulle komme af sig selv, ellers skulle det blive KS.
Er så meget i tvivl om hvad jeg skal (indenfor grænserne, vil jo ikke gå direkte imod lægens anbefaling). På den ene side vil jeg rigtig gerne føde selv, men på den anden er jeg også skide bange for at såret går op og det bliver AKS og de ikke når at fange det i tide og barnet dør (det var det jordemoderen sagde der i værste fald kunne ske....
)
Nå tak hvis i læste med så langt, var godt lige at få det us egentlig, nu må vi se imorgen om jeg går rundt med en kæmpe i maven 
Anmeld