Pks>< alm.fødsel/aks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

sandratobias

Barn 1: planlagt kejsersnit... i April 2007

Barn 2: alm fødsel.. Feb 2011.. 

Måtte ikk føde i vand da jeg jo har fået kejsersnit... Men fik epidoral (staves)

Blev sat igang den 10. feb og Amanda er født den 13. feb... Og mit kejsersnit er ikk sprunget op eller noget... Så man kan godt være heldig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Kløver

maria_wt skriver:

Jeg fik foretaget et planlagt KS 30-12-2009 og nu er der gået 15 mdr og jeg skal føde almindeligt om ca 3 uger..

De anbefaler at man venter 2 år pga arret, men der skal dog ikke ske noget anderledes denne her gang.. Jeg skal bare komme ind og føde helt normalt, men de vil så bare ha mit ar i tankerne..

Jeg har fået anbefalet at der bare skal gå 6 mdr inden næste graviditet, gad vide hvorfor det er så forskelligt hvad lægerne anbeflaer, kan det være fra region til region 

Anmeld

2. april 2011

Maise

Maja84 skriver:

Vil bare sende klem til dig Kan nok ikke give så mange råd, men kan godt følge dig, fik selv akut kejsersnit pga svangerskabsforgiftning, og de havde sat mig igang, men efter 38§ time fik jeg akut kejsersnit, så jeg tør ikke selv vælge den vej næste gang, selvom jeg også så gerne ville føde  normalt, men herfra bliver det nok med 99% sikkerhed et PKS fremover

tusind tak

ja jeg er virkelig i tvivl, hvis jeg ikke får lov at gå i fødsel selv og skal sættes igang tror jeg jeg vælger pks. men får jeg lov selv at gå i fødsel, så vil jeg overveje det.

Anmeld

2. april 2011

Maise

KarinaIda skriver:

Ja det er så typisk sådan noget...

Ja det rart og være helt frisk igen, selvom jeg stadigvæk godt kan have lidt ondt i det engang imellem, pga alle nerverne osv...

ja jeg har en gang imellem altså også lidt nivniv med nerverne og arret indvendigt, hmmmm men er jo langt fra i nærheden af din oplevelse

Anmeld

2. april 2011

KarinaIda

Maise skriver:

ja jeg har en gang imellem altså også lidt nivniv med nerverne og arret indvendigt, hmmmm men er jo langt fra i nærheden af din oplevelse

Jeg fik at vide at jeg aldrig ville få følelsen 100% tilbage i mit ar... Men det har da været en løgn, for lige meget hvor jeg niver i arret, kan jeg da mærke det.. Hehe... Eller også har jeg bare en hulens masse fantomsmerter i det når jeg niver!! Haha... Men mon dog...

Anmeld

2. april 2011

KarinaIda

sandratobias skriver:

Barn 1: planlagt kejsersnit... i April 2007

Barn 2: alm fødsel.. Feb 2011.. 

Måtte ikk føde i vand da jeg jo har fået kejsersnit... Men fik epidoral (staves)

Blev sat igang den 10. feb og Amanda er født den 13. feb... Og mit kejsersnit er ikk sprunget op eller noget... Så man kan godt være heldig  

Hvorfor måtte du ikke føde i vand, dette har jeg ønsket, og får også lov til det, hvis alt går som det skal!!! Og jeg fik akut kejsersnit i aug 08...

Anmeld

2. april 2011

<3

Caroline86 skriver:

jeg spurgte børnelægen da vi var i børneamb

Det var det med om vi skal tage hensyn til vaccinen når hun måske har haft mæslinger men det sagde børnelægen er ligemeget.. det betyder ikke noget

tak fordi du huskede det!

Jeg vil som sagt forsøge mig med alm. fødsel næste gang og så må vi se hvor slemt det bliver hihi! min intention omkring Lauras fødsel var jo også at jeg ville klare det ude epi og kun med akupunktur og evt. vand... men det kan jo ske jeg slet ikke er sej som jeg bilder mig ind hahaha!

uh jeg vil jo også gerne vaginalt næste gang men har hørt at man ikke må komme i kar pga. risiko for bristninger og hvis man så heller ikke må få en epidural såeh...

Anmeld

2. april 2011

sandratobias

KarinaIda skriver:

Hvorfor måtte du ikke føde i vand, dette har jeg ønsket, og får også lov til det, hvis alt går som det skal!!! Og jeg fik akut kejsersnit i aug 08...

Fik jeg at vide jeg ikk måtte pga at jeg har et kejsersnit bag mig, men ved ikk om det er fordi de sku holde ekstra øje med Amanda inden hun blev født... 

Anmeld

2. april 2011

KarinaIda

sandratobias skriver:

Fik jeg at vide jeg ikk måtte pga at jeg har et kejsersnit bag mig, men ved ikk om det er fordi de sku holde ekstra øje med Amanda inden hun blev født... 

Okay.. Jeg har også gået til ekstra kontrol, men har da ikke hørt jeg ikke må føde i vand.. Men det er jo nok forskelligt fra sted til sted!!

Anmeld

2. april 2011

Caroline86

Kirle skriver:

uh jeg vil jo også gerne vaginalt næste gang men har hørt at man ikke må komme i kar pga. risiko for bristninger og hvis man så heller ikke må få en epidural såeh...

det med vand har jeg ikke hørt... tværtimod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.