vejer han enlig nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

lykkekevin

Brams skriver:

Der er rigtig stor forskel på børn, så du må tage udgangspunkt i hans egen kurve.

Min datter på 17 mdr. vejer 8.4 kg. og er 74 cm. - en lille prinsesse

ja min den store på 20 mdr vejer 10.5 og er 81,5 lang. og ja der er stor forskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

henh01

Lyder da meget fint, men ellers så ring til din SP og spørg hende
Min søn på 4,5 mdr vejer 9,2 og er 74 cm lang men han har også 4220 ved fødslen og 56 lang

Anmeld

1. april 2011

lykkekevin

Anja&jesper skriver:

Det tror jeg gerne på han er  men kan også sagtens forstå at du lige tog op og fik det tjekket det ville jeg nok også gøre, hvis min basse ikke var så tyk  (griner)

han skulle til 5 mdr undersøgelse og have lavet den 5 mdr sprøjte. han skulle først have haft denonsdag men da han starter i dp tirsdag syntes jeg det var dumt derfor ringen jeg og fik lavet tiden om og de ringet så at  de syntes han skulle komme igår i stedet for hehe

Anmeld

1. april 2011

sus82

lykkekevin skriver:

jeg er enlig heller ikke så bekymret for han ser sund ud og sådan hvors dattr var kun 6,6 kilo og 68 lang.

og dog haft kevin på vægten her til morgen da hvors og lægen sagde det samme og her til morgen er den ned på 6,9. man bliver bare sådan når en del af dem jeg snakker med som var mindre end ham ved fødslen. og de vejer mellem 8 og 10 kilo

Følg din mavefornemmelse og lad være med at hænge dig i hvad vægten siger!! Min lille pige er også en lille bitte en, hun gylpede meget da hun var mindre og SP syntes vi skulle tage til læge, så vi var ved børnelæge og alt muligt, men han sagde at det var rart for ham endelig at se et raskt barn, vi var egentligt heller ikke selv bekymrede for vi har den gladeste lille livlige pige, hun er fuldstændig med motorisk osv. og hvis hun ikke fik det hun skal have ville hun ikke være det! Så nu er vi blevet enige med SP om at vi ikke vejer hende længere så længe hun er frisk og glad. for det er det der er det vigtige - ikke om der står 6  eller 8 kg på vægten!

Anmeld

1. april 2011

marhemor

Altså min lille pige fra d. 22.10.10 vejer kun 5,6 kg og er 63 cm lang, og her er der ingen bekymring, så det synes jeg heller ikke at I skal have. Han lyder til at være en sund og dejlig dreng!

Anmeld

1. april 2011

lykkekevin

sus82 skriver:

Følg din mavefornemmelse og lad være med at hænge dig i hvad vægten siger!! Min lille pige er også en lille bitte en, hun gylpede meget da hun var mindre og SP syntes vi skulle tage til læge, så vi var ved børnelæge og alt muligt, men han sagde at det var rart for ham endelig at se et raskt barn, vi var egentligt heller ikke selv bekymrede for vi har den gladeste lille livlige pige, hun er fuldstændig med motorisk osv. og hvis hun ikke fik det hun skal have ville hun ikke være det! Så nu er vi blevet enige med SP om at vi ikke vejer hende længere så længe hun er frisk og glad. for det er det der er det vigtige - ikke om der står 6  eller 8 kg på vægten!

hvad vejet din lille pige siden hun ville have hende undersøgt... her har vi ingen sp. da det er 2 gang og sådan og s¨kunne man kun få besøg som 1 uger og som 3 uger og som 2 mdr for de skal spare. men har nu også selv givet  udtryk for at jeg syntes som sådan ikke der er behov for det.. men glad for at vide der er andre nd mig der ikke en baby der vejer så meget

Anmeld

1. april 2011

sus82

lykkekevin skriver:

hvad vejet din lille pige siden hun ville have hende undersøgt... her har vi ingen sp. da det er 2 gang og sådan og s¨kunne man kun få besøg som 1 uger og som 3 uger og som 2 mdr for de skal spare. men har nu også selv givet  udtryk for at jeg syntes som sådan ikke der er behov for det.. men glad for at vide der er andre nd mig der ikke en baby der vejer så meget

Det er fordi hendes kurve blev ved med at falde og så fordi hun gylpede rigtig meget, men ikke nok til t de ville gøre noget ved det. Hun er fra d. 26. sep. og hun vejer omkring 6500 g. Hun vejede 3800 ved fødslen, så hun har ikke taget meget på, men hun er glad og fuld af krudt, så hun skal nok bare være sådan

Synes det er mærkeligt at der ikke er mulighed for at kontakte en SP, her i kommunen har de åben konsultation en gang om ugen hvor man kan komme forbi, hvis der er noget man er i tvivl om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.