vejer han enlig nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.900 visninger
36 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

lykkekevin

min lille mand er fra den 24-10-10så 5 mdr og nogen dage.

han er 71 lang.

vejer 7,2 kilo denne vægt er efter han har spist 240 ml har tøj og tisse blee på

han var ved fødslen 3850 og 54 lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Zeus

lykkekevin skriver:

han er 71 lang.

vejer 7,2 kilo denne vægt er efter han har spist 240 ml har tøj og tisse blee på

kan du ikke gå ind og se i hans barnets bog på nettet? Der er han vel skrevet ind med alle sine kurver?  Ellers så print den ud/gem den på computeren, og sæt selv ind hvor gammel han er nu, hvad han vejer, og hans længde..

Anmeld

31. marts 2011

Tanja84

han er 71 lang.

Ok ja, det skal du ikke være bange for.

Emma er fra d. 09.08.10 og derfor knaps 8 mdr. gammel.

Har ikke målt hende på det sidste, men vil tro hun er omkring 65 cm. Da jeg vejede hende i week vejede hun 7,5 kg.

Herhjemme er vi netop trådt op i en str. 68, hvilket siger lidt om hendes størrelse

Hun er på ingen måde underernæret. Hun har dejlige lårbasser, fine kinder og rund mavse - og kan i den grad tage for sig, når hun spiser.

Men min mand og jeg er ikke de største selv, og kan derfor ikke forvente at få en sumobaby

Det vigtigste er bare at han følger sin kurve.

Anmeld

31. marts 2011

lykkekevin

Tanja84 skriver:

Ok ja, det skal du ikke være bange for.

Emma er fra d. 09.08.10 og derfor knaps 8 mdr. gammel.

Har ikke målt hende på det sidste, men vil tro hun er omkring 65 cm. Da jeg vejede hende i week vejede hun 7,5 kg.

Herhjemme er vi netop trådt op i en str. 68, hvilket siger lidt om hendes størrelse

Hun er på ingen måde underernæret. Hun har dejlige lårbasser, fine kinder og rund mavse - og kan i den grad tage for sig, når hun spiser.

Men min mand og jeg er ikke de største selv, og kan derfor ikke forvente at få en sumobaby

Det vigtigste er bare at han følger sin kurve.

her er han i ste 68 men det er alt for stort i maven men han er jo også lang 62 er alt for kort til ham men det passer i maven

Anmeld

31. marts 2011

isimaven

Min datter er født 23/11 '10 godt 4 mdr. vejer 5,2 kg og er 59,5 cmVed fødslen vejede hun 2500 g og var 50 cm. Din søn er nok ikke den tykkeste baby men i mine ører lyder forholdet mellem hans vægt og længde meget fornuftigt! Jeg kan til yderligere sammenligning fortælle at min søn vejede kun 6,8 kg da han var 71 cm og er stadig høj og slank men absolut sund og rask!!!Kh. Rakel

Anmeld

31. marts 2011

Tanja84

Har du tjekket om han følger sin kurve?

Hvordan og du er faren selv?

Emma kan fortsat passe str. 62 i en del bodyer, mens andre skal op i en str. 68.

I bukser bruger hun fortsat str. 56/62.

Tror som nævnt ikke du skal være nervøs.

Herhjemme sparer vi på ingen måde på fedtstoffet, så hun netop får så meget som muligt (uden det bliver usundt naturligvis) >

Anmeld

31. marts 2011

lykkekevin

Tanja84 skriver:

Emma kan fortsat passe str. 62 i en del bodyer, mens andre skal op i en str. 68.

Herhjemme sparer vi på ingen måde på fedtstoffet, så hun netop får så meget som muligt (uden det bliver usundt naturligvis) >

jamen jeg er 172 og faren 175  jeg har været meget tynd ind til for 5 år siden  ca og far har heller ikke været den tykkest

Anmeld

31. marts 2011

sarahb

vores søn er 4 mdr og nogle dage og vejer 8.1 og er 68 cm ved fødslen 53 cm og 3804 gr

Anmeld

31. marts 2011

PsychedeliC

lykkekevin skriver:

han er 71 lang.

Ja, for mig er det en meget fin vægt . Min søn vejer 8,7 kg og han er 9 mdr gammel og vejede  4 kg da han blev født . Han er også 74 cm nu og var 55 cm da han blev født

Anmeld

31. marts 2011

lykkekevin

Tanja84 skriver:

syntes nu også han ser fin ud  og sådan de 7,2 er godt nok hvor han lige har spist og sådan ved ikke hvor mefet vægten falder hvis det er lige når han kommer op og uden tøj osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.