vejer han enlig nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

aya-zia

snøft jeg ville ønske min store pige også var så lille...

hun var 3556 og 53 ved fødslen 4 måneder sener var hun 5,5 og 89cm den dag i dag er hun 4½ år 128 høj og vejer sølle 18 kg...

JEG VIL OGSÅ HA EN BABY

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

mustafa ali can

min søn er født d.6 juli 2010 han vejede ved fødslen 2500 kg og højde 48 og nu er han snart 9 mdr for  en måned siden vejede han 7,6 og højde 71 min sp sagde han er ok men er lige under strengen men betyder ik så meget det er kun få gram det drejer sig om

Anmeld

31. marts 2011

Ni-ko-li-ne

hvis det er noget du sådan går og tænker over eller bekymrer dig om.... så ring da til din SP og få et ekstra besøg...

det er altid rart at få ro i sindet:=)

umuddelbart ville jeg sige at han er fin fin

Anmeld

31. marts 2011

lykkekevin

han skal til 5 mdr i morgen så må jeg se hvad hun siger

Anmeld

31. marts 2011

Ni-ko-li-ne

lykkekevin skriver:

han skal til 5 mdr i morgen så må jeg se hvad hun siger

nårh okay, godt nok... jamen så krydser jeg fingre...

Anmeld

31. marts 2011

Anja&jesper

lykkekevin skriver:

min lille mand er fra den 24-10-10så 5 mdr og nogen dage.

han er 71 lang.

vejer 7,2 kilo denne vægt er efter han har spist 240 ml har tøj og tisse blee på

han var ved fødslen 3850 og 54 lang

Hejsa

Når jeg sidder og læser hvad du skriver lyder det ikke som om han er undervægtig, han lyder som en utrolig fin dreng

Jeg har selv en søn fra D. 29-10-2010 så han er også 5 måneder og 2 dage nu  han er 68cm. og vejer 8,64kg. Men hans læge og SP siger også at han er en basse som ikke mangler noget og han har også været stor hele vejen igennem.

Ved fødslen vejede han 4060 og var 54 lang han er født i uge 39.

Men jeg syntes ikke det lyder som om din dreng er lille han lyder som en utrolig fin dreng

Knus Anja og Mikkel

Anmeld

31. marts 2011

lykkekevin

Ni-ko-li-ne skriver:

nårh okay, godt nok... jamen så krydser jeg fingre...

når de ringet og ville have han kom i dag han må gerne tage lidt mere på det ville ikke gøre noget

Anmeld

31. marts 2011

lykkekevin

Anja&jesper skriver:

Hejsa

Når jeg sidder og læser hvad du skriver lyder det ikke som om han er undervægtig, han lyder som en utrolig fin dreng

Jeg har selv en søn fra D. 29-10-2010 så han er også 5 måneder og 2 dage nu  han er 68cm. og vejer 8,64kg. Men hans læge og SP siger også at han er en basse som ikke mangler noget og han har også været stor hele vejen igennem.

Ved fødslen vejede han 4060 og var 54 lang han er født i uge 39.

Men jeg syntes ikke det lyder som om din dreng er lille han lyder som en utrolig fin dreng

Knus Anja og Mikkel

de ville gerne have han kom i dag da der ikke var nok tid i morgen han var fin men det gjor ikke noget han tog lidt mere på. han var en lang dreng hehe men helt perfekt

Anmeld

31. marts 2011

Kvindemin

aya-zia skriver:

snøft jeg ville ønske min store pige også var så lille...

hun var 3556 og 53 ved fødslen 4 måneder sener var hun 5,5 og 89cm den dag i dag er hun 4½ år 128 høj og vejer sølle 18 kg...

JEG VIL OGSÅ HA EN BABY

Hehe, 89 - kan det passe

Nå Men min søn er 6 mdr. i morgen , vejer 8.5 og måler 73 cm. Lige som han skal være

Anmeld

31. marts 2011

Ni-ko-li-ne

lykkekevin skriver:

når de ringet og ville have han kom i dag han må gerne tage lidt mere på det ville ikke gøre noget

okay, jamen så er det bare igang med de gode ting..... hvis han får grød og du laver den selv så husk ½ tsk fedtstof pr. portion (rent øko smør eller øko rapsolie/avocado olie)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.