vejer han enlig nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

aya-zia

Chritinap skriver:

Hehe, 89 - kan det passe

Nå Men min søn er 6 mdr. i morgen , vejer 8.5 og måler 73 cm. Lige som han skal være

jep 89... hun bruger en 6-7 år i tøj nu og er som sagt kun 4½... mmmmmmmmmen hendes far er også 2meter... så hun har det nok fra ham... lige som hun allerede har skiftet de første to mælketænder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

aya-zia

Chritinap skriver:

Hehe, 89 - kan det passe

Nå Men min søn er 6 mdr. i morgen , vejer 8.5 og måler 73 cm. Lige som han skal være

skal også lige nævnes at hun er vokset 20 cm hele sidste år... så små strækmærker og en MASSE smerte er hvad hendes turbo voksning har budt hende på endtil nu...

Anmeld

31. marts 2011

miinimeal

min søn er fra den 4/09/2010 og han vejer 7650 og er 72 så ja det vil jeg mene

min lillesøster da hun var baby vejede hun 3942 eller sådan noget ved fødslen og da hun var 9 mdr vejede hun 7120 og var 71 cm(;

Anmeld

31. marts 2011

lykkekevin

Ni-ko-li-ne skriver:

okay, jamen så er det bare igang med de gode ting..... hvis han får grød og du laver den selv så husk ½ tsk fedtstof pr. portion (rent øko smør eller øko rapsolie/avocado olie)

han får grød og mos 3 gang om dagen har han gjort i 1½ mdr nu

Anmeld

31. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

Det er en fin str... 

da vores dreng var 5 mdr var han 71,5 cm og 7,1 kg - fik at vide han var en flot lang og slank dreng.

Anmeld

31. marts 2011

lykkekevin

når der blev ringet fra læge at vi skulle komme i dag istedet da der var bedre tid til at undersøge ham.

han er helt perfekt og lang og slank dreng men det gjor ikke noget han tog lidt mere på men det var oki. han er blevet stukket og øv det kunne han da ikke lide dumme læge og så to gange så nu er kevin altså sur på ham

Anmeld

31. marts 2011

2babygirls

lykkekevin skriver:

min lille mand er fra den 24-10-10så 5 mdr og nogen dage.

han er 71 lang.

vejer 7,2 kilo denne vægt er efter han har spist 240 ml har tøj og tisse blee på

han var ved fødslen 3850 og 54 lang

Har en småt spiser herhjemme fra 10.10.10, og hun blev vejet til 6540g og 66cm ved 5 mdrs tjek.

Jeg fik at vide at så længe kuløren var fin, hun var godt med og spiste hvad hun kunne skulle jeg ikke bekymre mig så meget.

Synes din søn har en flot vægt kontra længde og bare han følger sin egen kurve nogenlunde skal du ikke bekymre dig

Anmeld

1. april 2011

Anja&jesper

lykkekevin skriver:

de ville gerne have han kom i dag da der ikke var nok tid i morgen han var fin men det gjor ikke noget han tog lidt mere på. han var en lang dreng hehe men helt perfekt

Det tror jeg gerne på han er  men kan også sagtens forstå at du lige tog op og fik det tjekket det ville jeg nok også gøre, hvis min basse ikke var så tyk  (griner)

Anmeld

1. april 2011

Brams

lykkekevin skriver:

min lille mand er fra den 24-10-10så 5 mdr og nogen dage.

han er 71 lang.

vejer 7,2 kilo denne vægt er efter han har spist 240 ml har tøj og tisse blee på

han var ved fødslen 3850 og 54 lang

Der er rigtig stor forskel på børn, så du må tage udgangspunkt i hans egen kurve.

Min datter på 17 mdr. vejer 8.4 kg. og er 74 cm. - en lille prinsesse

Anmeld

1. april 2011

lykkekevin

Tina&Martin skriver:

Har en småt spiser herhjemme fra 10.10.10, og hun blev vejet til 6540g og 66cm ved 5 mdrs tjek.

Jeg fik at vide at så længe kuløren var fin, hun var godt med og spiste hvad hun kunne skulle jeg ikke bekymre mig så meget.

Synes din søn har en flot vægt kontra længde og bare han følger sin egen kurve nogenlunde skal du ikke bekymre dig

jeg er enlig heller ikke så bekymret for han ser sund ud og sådan hvors dattr var kun 6,6 kilo og 68 lang.

og dog haft kevin på vægten her til morgen da hvors og lægen sagde det samme og her til morgen er den ned på 6,9. man bliver bare sådan når en del af dem jeg snakker med som var mindre end ham ved fødslen. og de vejer mellem 8 og 10 kilo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.