Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia skriver: Fantastisk - jeg synes det bliver noget nemmere på den måde!! Mange tak for hjælpen søde Mette. Håber det går godt med flytningen og det hele.
Fantastisk - jeg synes det bliver noget nemmere på den måde!! Mange tak for hjælpen søde Mette. Håber det går godt med flytningen og det hele.
Det gør det meget nemmere. Vi skal først flytte om 14 dage og vi glæder os helt enormt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Præcis sådan gør jeg
Præcis sådan gør jeg
Super, tak for hjælpen!
Mette. skriver: Det gør det meget nemmere. Vi skal først flytte om 14 dage og vi glæder os helt enormt!
Kan jeg godt forstå - held og lykke med flytningen, håber I har nogle stærke folk til at hjælpe!!
Kogte du i gryde eller er det okay med elkeddel??
Kan se, at du har fået mange svar og har ikke læst dem.
Jeg gjorde, som du skrev. Det fungerede helt fint.
Sofia skriver: Super, tak for hjælpen, det er nemlig lige præcis fordi han er disponeret for allergi at vi giver profylac.. Mener du 20-60 sec i mikroovnen??
Super, tak for hjælpen, det er nemlig lige præcis fordi han er disponeret for allergi at vi giver profylac.. Mener du 20-60 sec i mikroovnen??
Ja :p var vist liige en tand for hurtig på tasterne
Sofia skriver: Kogte du i gryde eller er det okay med elkeddel??
Vi har altid kogt i elkedel. Det har aldrig givet problemer her, og min SP sagde også det var fint, så det tror jeg roligt du kan gøre.
Sofia skriver: Hej piger. Jeg har lige brug for et råd. Min søn får mme - det mærke der hedder profylac. Jeg er i tvivl om tilberedningen, jeg synes det er bøvlet hvis jeg hver gang han skal have en flaske, skal koge vand i elkedlen, hælde det på flasken, og derefter vente til det er kølet af til 40 grader inden jeg kan komme pulveret i og give ham maden. Han bliver utålmodig... det tager jo noget tid inden det er afkølet til 40 grader. Er det muligt at jeg koger vandet og hælder det på flaskerne, stiller det i køleskabet, og når han så skal spise, varmer jeg vandet op i mikroen til det har "spise temperatur", og så putter pulveret i??? Må man gøre det sådan - eller hvordan gør I?? På forhånd tak, knus Sofia
Hej piger.
Jeg har lige brug for et råd. Min søn får mme - det mærke der hedder profylac. Jeg er i tvivl om tilberedningen, jeg synes det er bøvlet hvis jeg hver gang han skal have en flaske, skal koge vand i elkedlen, hælde det på flasken, og derefter vente til det er kølet af til 40 grader inden jeg kan komme pulveret i og give ham maden. Han bliver utålmodig... det tager jo noget tid inden det er afkølet til 40 grader. Er det muligt at jeg koger vandet og hælder det på flaskerne, stiller det i køleskabet, og når han så skal spise, varmer jeg vandet op i mikroen til det har "spise temperatur", og så putter pulveret i??? Må man gøre det sådan - eller hvordan gør I??
På forhånd tak, knus Sofia
KaMa skriver: Kan se, at du har fået mange svar og har ikke læst dem. Jeg gjorde, som du skrev. Det fungerede helt fint.
Tak for hjælpen, kun rart at blive bekræftet af flere! Kogte du i elkeddel eller er det nødvendigt at koge i gryde så det kan koge i længere tid?
Mette. skriver: Vi har altid kogt i elkedel. Det har aldrig givet problemer her, og min SP sagde også det var fint, så det tror jeg roligt du kan gøre.
Det vil jeg gøre så! TAK
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128