Øhm... den der vægt!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

LISBETH:-)

Mortiltodrenge skriver:

Han blev født 38+5 og vejede 4126 gr/55 cm. Så også pænt stor fra fødslen. Frederik er ammebarn og har aldrig fået flaske, så vores SP er kun fuld af lovord

Ok men drenges vægtkurve ligger også højere end pigers. Elina skal til udredning fordi hendes kurve er helt uden for papiret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Seker

Lisbeth85 skriver:

Min søn er 5 måneder og 5 dage i dag. Min sundhedsplejerske var forbi i dag, og hun målte og vejede Linus som vanligt.

Jeg fik dog et chok, da hun vejede ham denne gang. D. 9. marts vejede han 8,7 kg og nu blot 19 dage senere vejer han... 9,6 kg og måler 72 cm! Det er jo fuldstændig crazy! Hun har set hvad han spiser i løbet af en dag, hvilket hun intet havde at sige til. Han er motorisk med, glad, smilende og aktiv. Så jeg skal bare klø på

Men jeg må nok indrømme, at jeg synes det er VILDT, at jeg har en søn på knap 10 kg og han er ikke engang ½ år.

Er der andre med sådanne basser? I får lige nogle billeder af min stolthed

Ps. Han vejede 3420 g ved fødslen og var 51 cm lang. Så han er vokset 21 cm på næsten 21 uger - det er jo helt vildt!

dejlig basse du har dig:-) og skønne billeder....

Her kan vi ikke helt være med i den klasse... Yasmin er en lille fis på 15 måneder snart og vejer 8.7 kg og er 77 cm lang:-)

Anmeld

28. marts 2011

merle2010

min datter er 10 mdr og vejer 11,5 kg... hende og Elina fulgtes rimelig godt ad, indtil vi skar ned på flaskerne så gik merles vægt i stå...

Anmeld

29. marts 2011

CmarianN

Lisbeth85 skriver:

Min søn er 5 måneder og 5 dage i dag. Min sundhedsplejerske var forbi i dag, og hun målte og vejede Linus som vanligt.

Jeg fik dog et chok, da hun vejede ham denne gang. D. 9. marts vejede han 8,7 kg og nu blot 19 dage senere vejer han... 9,6 kg og måler 72 cm! Det er jo fuldstændig crazy! Hun har set hvad han spiser i løbet af en dag, hvilket hun intet havde at sige til. Han er motorisk med, glad, smilende og aktiv. Så jeg skal bare klø på

Men jeg må nok indrømme, at jeg synes det er VILDT, at jeg har en søn på knap 10 kg og han er ikke engang ½ år.

Er der andre med sådanne basser? I får lige nogle billeder af min stolthed

Ps. Han vejede 3420 g ved fødslen og var 51 cm lang. Så han er vokset 21 cm på næsten 21 uger - det er jo helt vildt!

Den DEJLIGSTE basse af alle 

Anmeld

29. marts 2011

Lisbeth85

CmarianN skriver:

Den DEJLIGSTE basse af alle 

Tak

Håber snart der er en legekammerat på vej

Anmeld

29. marts 2011

CmarianN

Lisbeth85 skriver:

Tak

Håber snart der er en legekammerat på vej

Håber vi også  Vi gør hvad vi kan 

Anmeld

29. marts 2011

Janni.

Har ikke sådan en basse men ej hvor er han da dejlig 

Anmeld

29. marts 2011

Lisbeth85

Buito skriver:

Har ikke sådan en basse men ej hvor er han da dejlig 

Tak for den søde kommentar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.