Øhm... den der vægt!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

kamtok

Lisbeth85 skriver:

Jamen morgenmaden er en portion grød (1-1½ dl) og så 60 ml MME inden han puttes. Eftermiddag er en smule grød og en flaske på 180 ml. Aftensmad er en portion kartoffel-og gulerodsmos, og så en aftenflaske på 210 ml, men der ryger aldrig helt det hele ned. Typisk 150 el. 180.

Om natten vågner han typisk en gang, men han kan nøjes med at få sutten.

Så det er jo ikke så meget? Jeg bruger MME i både grød og mos, så han kan få stillet sit mælkebehov i løbet af dagen også

Det lyder ligesom herhjemme. 

09.00 - 1 x flaske ca. 180 ml.

11.30-12.00 - 1 x grød ca. 1-1,5 dl. (med mme)

14.30-15.00 1 x flaske ca. 200 ml.

17.30 - 18.00 1 x mos (forskelligt hvilken slags) ca. 1-1,5 dl. (med mme) + 1 x flaske som han oftest afviser - men tager nogle gange ca. 100 ml.

23.00 1 x flaske ca. 150 ml.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

kamtok

Lisbeth85 skriver:

Jamen så er det ikke kun mig Var jo helt nervøs for, om det var bare en anelse normalt

Jeg er også rigtig glad for at Jakob ikke er den eneste.. 

Anmeld

28. marts 2011

kamtok

henh01 skriver:

Men de skal jo have min. 6 måltider indtil de er i hvert fald et år??

Hvad så når man bare ikke kan få ham/hende til at spise mere end 5 gange? 

Anmeld

28. marts 2011

ZamanogDania

Nej hvor er han dejlig

Min datter er 15 måneder og vejer kun 10 kg

Anmeld

28. marts 2011

Vingummien

Lisbeth85 skriver:

Min søn er 5 måneder og 5 dage i dag. Min sundhedsplejerske var forbi i dag, og hun målte og vejede Linus som vanligt.

Jeg fik dog et chok, da hun vejede ham denne gang. D. 9. marts vejede han 8,7 kg og nu blot 19 dage senere vejer han... 9,6 kg og måler 72 cm! Det er jo fuldstændig crazy! Hun har set hvad han spiser i løbet af en dag, hvilket hun intet havde at sige til. Han er motorisk med, glad, smilende og aktiv. Så jeg skal bare klø på

Men jeg må nok indrømme, at jeg synes det er VILDT, at jeg har en søn på knap 10 kg og han er ikke engang ½ år.

Er der andre med sådanne basser? I får lige nogle billeder af min stolthed

Ps. Han vejede 3420 g ved fødslen og var 51 cm lang. Så han er vokset 21 cm på næsten 21 uger - det er jo helt vildt!

Han trives da bare super godt. Og sikke dejlig han er

Anmeld

28. marts 2011

lykkekevin

oki men søn spiser noget af det samme men er ikke så stor.

morgen  Flaske 240 

formiddag frugtmos

middag grød + 100 mme

formiddag lidt kiks han elsker det

aftensmad katoffel grønsags mos og 100 mme 

og sover fra kl 18 til 6 15 hver dag den rytme har han haft i over en uge nu + sover 3 timer til middag og nogen gang en lille formiddags lur på 30 min

Anmeld

28. marts 2011

henh01

kamtok skriver:

Hvad så når man bare ikke kan få ham/hende til at spise mere end 5 gange? 

I don't know Jeg har kun haft børn med en stor appetit så det har aldrig været et problem for mig.-  Ved ikke hvorfor, men SP går meget op i at de skal spise 6 gange om dagen - ligesom os andre..

Anmeld

28. marts 2011

henh01

Lisbeth85 skriver:

Ja, hellere en dejlig bassemand Var så nervøs, da han var lille bitte. Tog meget lidt på i starten men ja... det er han vist kommet MEGET godt efter

det tør siges.. . Men dejlig er han

Anmeld

28. marts 2011

LISBETH:-)

Jeg har Elina der lige er blevet 10 mdr og hun vejede idag 15,5 kg og er 82 cm. Hun vejede 3720 g og var 51 cm ved fødslen så hun har haft travlt.

Anmeld

28. marts 2011

lykkekevin

ups glemt lige han er 5 mdr 4 dag er 71 lang og vejer 6,9 kilo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.