Øhm... den der vægt!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Nadia&Daniel

Vi har det omvendt herhjemme - Laura er fra 25-10-10 - så lidt over 5 mdr.

Hun er blevet vejet i dag (af lægen - digitalvægt) - 5950 gram og 62 cm. lang.. Hun vejede også kun 2580 gram og var 46 cm. ved fødsel

Nu må vi se hvad SP vejer hende til på onsdag

Men vild lækker prins du har

Vores rutine med Laura:

Godmorgen kl. 7

Morgenflaske kl. 7.30 - 230 ml.

Morgenlur ca. kl. 8-9

Flaske kl. 10.30 - 230 ml.

Middagslur (barnevogn på altanen) kl. 11-15

Eftermiddagsflaske kl. 15.30 - 230 ml.

Nattøj kl. 19

Grøntsagsmos ca. kl. 19.15 - så meget hun nu vil have

Godnatflaske ca. kl. 19.30 - 230 ml.

Godnat kl. 20

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Lisbeth85

Vingummien skriver:

Han trives da bare super godt. Og sikke dejlig han er

Tak Jeg er også stolt af ham

Anmeld

28. marts 2011

LISBETH:-)

Mortiltodrenge skriver:

Ja, jeg har også en stor baby. Frederik bliver 10 måneder i dag. Vejede for 14 dage siden 15,2 kg og er 83cm. Så han er dejlig stor.

Hvordan var han ved fødslen? Spørger fordi alle mener at Elina er MEGET stor og så stort et barn har de aldrig set før og bla bla bla men din dreng er nogenlunde det samme som hende. Hun vejede idag 15,5 kg og var 82 cm.

Anmeld

28. marts 2011

Lisbeth85

lisbeth2910 skriver:

Jeg har Elina der lige er blevet 10 mdr og hun vejede idag 15,5 kg og er 82 cm. Hun vejede 3720 g og var 51 cm ved fødslen så hun har haft travlt.

Uha, det er sikkert også sådan en skøn basse jeg ender med der

Anmeld

28. marts 2011

kamtok

henh01 skriver:

I don't know Jeg har kun haft børn med en stor appetit så det har aldrig været et problem for mig.-  Ved ikke hvorfor, men SP går meget op i at de skal spise 6 gange om dagen - ligesom os andre..

Det gør vores SP ikke. Hun siger at 5 gange er helt fint, når bare han tager på og vokser som han skal - og det må man jo sige at han gør. 
Han var rigtig god til at gøre opmærksom på sin sult da han var spæd, men nu når han aldrig rigtig at melde sig, inden jeg bliver nødt til at give ham mad - for at kunne nå 5 måltider på en dag.  

Anmeld

28. marts 2011

Laurits'mor

Min dreng vejede 9,3 kg og var 72 cm, da han blev 5 mdr. Han var også en hel gennemsnitlig standard-baby ved fødslen.

Han er nu 18 mdr vejer 13,5 kg og måler 88 cm. Jeg synes, at den eksplosive vækst stopper efter et halvt til et helt år - heldigvis

Anmeld

28. marts 2011

LISBETH:-)

Lisbeth85 skriver:

Uha, det er sikkert også sådan en skøn basse jeg ender med der

Elina skal til udredning i Holdbæk næste onsdag for at finde ud af om hun fejler noget, da hendes vægt ikke er stoppet men bare fortsætter med 1 - 1,5 kg pr måned. Der er nu ingen der tror hun fejler noget, da hun er meget med, med alt. Så det er just in case.

Mine arme og nakke er ved og være godt smadre af og slæbe rundt på hendes kampvægt - men hvad gør det når hun bare er helt igennem vidunderlig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. marts 2011

Lisbeth85

Laurits'mor skriver:

Min dreng vejede 9,3 kg og var 72 cm, da han blev 5 mdr. Han var også en hel gennemsnitlig standard-baby ved fødslen.

Han er nu 18 mdr vejer 13,5 kg og måler 88 cm. Jeg synes, at den eksplosive vækst stopper efter et halvt til et helt år - heldigvis

- Det lyder godt, at det går lidt i stampe

Anmeld

28. marts 2011

Lisbeth85

lisbeth2910 skriver:

Elina skal til udredning i Holdbæk næste onsdag for at finde ud af om hun fejler noget, da hendes vægt ikke er stoppet men bare fortsætter med 1 - 1,5 kg pr måned. Der er nu ingen der tror hun fejler noget, da hun er meget med, med alt. Så det er just in case.

Mine arme og nakke er ved og være godt smadre af og slæbe rundt på hendes kampvægt - men hvad gør det når hun bare er helt igennem vidunderlig.

ÅÅÅRH - lækker er hun

Anmeld

28. marts 2011

Mortiltodrenge

Hvordan var han ved fødslen? Spørger fordi alle mener at Elina er MEGET stor og så stort et barn har de aldrig set før og bla bla bla men din dreng er nogenlunde det samme som hende. Hun vejede idag 15,5 kg og var 82 cm.

Han blev født 38+5 og vejede 4126 gr/55 cm. Så også pænt stor fra fødslen. Frederik er ammebarn og har aldrig fået flaske, så vores SP er kun fuld af lovord Vægtstigningen var størst frem til han var 8 mdr. Nu er den stagneret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.