hvor i bilen sidder jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Fru Nielsen

Begge børn herhjemme sidder på bagsædet......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

K&S

MoarHvidovre skriver:

Altid bag i - det er det sikreste sted

Anmeld

29. marts 2011

twinboys

Begge to sidder på bagsædet...

Anmeld

29. marts 2011

Karo

Begge vores børn sidder på bagsædet.

Så engang et indslag på tv hvor en færdselsbetjent fortalte at det var direkte uansvarligt at have børn på passagersædet foran.

Anmeld

29. marts 2011

regalprime

serinasmor skriver:

på bagsædet bag pasagérsædet .. på den måde kan farmand nå hende når han kører med hende .. jeg kører ikke selv

Hmm ikk negativt eller noget, men når jeg læser dette lyder det som om at far køre, og taber arnet sutten er det liiiiggge ham der giver hende den. Det vil jeg da næsten ikk håbe er sådan??? Håber det er mig der læser det forkert

Anmeld

30. marts 2011

serinasmor

regalprime skriver:

Hmm ikk negativt eller noget, men når jeg læser dette lyder det som om at far køre, og taber arnet sutten er det liiiiggge ham der giver hende den. Det vil jeg da næsten ikk håbe er sådan??? Håber det er mig der læser det forkert

... kan egentlig godt forstå dig ...

men bare rolig ... når far kører med hende alene så må hun vente til han holder helt stille ... til gengæld behøver han for det meste ikke rejse sig og gå ud af bilen for at trøste ...

når jeg er med er det jo bare mig der gør noget

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

Bagsædet - Altid... 

Anmeld

31. marts 2011

Snuffler25

CiSo skriver:

Når jeg kører alene, sidder han på forsædet.. ( airbag skal slåes fra.) Så kan jeg bedre putte sutten i munden hvis han bliver utilfreds. 

Ellers så sidder han bag i.

Ja det er det samme jeg har gjort hidtil - haft ham på forsædet med airbag slået fra selvfølgelig, og så ellers bag i når vi har kørt med farmand eller andre

Tror jeg prøver at lade ham sidde bagi nu.. og skal jeg så have barnevogn med på bagsædet eller andet stort - så må jeg flytte autostol på forsædet. Det er en Römer king uden base, skal sættes fast med sæle - lidt svært, men når man har det rigtige greb bliver det vel mindre besværligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.