hvor i bilen sidder jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

slettet_7530

SussieThyssen skriver:

Mine unger har ALTID siddet på bagsædet indtil de blev 140 cm høje, som er skillelinjen for at sidde som en voksen med selen normalt fastspændt uden selepude.
Så i mit univers hører alt under 140 cm til på bagsæddet.

Kærligst
Sussie

135 cm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Malene84

På bagsædet  

Anmeld

28. marts 2011

CiSo

Når jeg kører alene, sidder han på forsædet.. ( airbag skal slåes fra.) Så kan jeg bedre putte sutten i munden hvis han bliver utilfreds. 

Ellers så sidder han bag i.

Anmeld

28. marts 2011

merle2010

vores børn sidder på bagsædet.. den mindste bag passagersædet og de to store ved siden af.. i starten sad hun dog på forsædet så man kunne give hende sutten og sådan.. men nu sidder hun bagved sammen med de to store... Ved godt at det ikke er smart at en af børnene sidder i midten bagved, men det må de blive nødt til når man har 3 børn og kun en almindelig bil...

Anmeld

28. marts 2011

Nadia&Daniel

Bagsædet - bag passagersædet..

Anmeld

28. marts 2011

Nalle

Victora sidder bare mig, Sebastian sidder bag hans far, begge i en 9-18 kg autostol ..

Anmeld

29. marts 2011

Diana...

Bag i begge 2. 

Anmeld

29. marts 2011

millesofie

altså som udgangspunkt sidder begge børn bagi mest af sikkerhedsmessige årsager

men skal vi noget hvor det er mere praktisk at en af ungerne sidder foran så bliver airbagen slået fra og en af dem rykker foran

det er også sket at vi har skulle hente noget med en af ungerne (store ting) så sidder barnet altid foran, og jeg sidder bagi (har ikke kørekort endnu) men det er fordi at jeg ikke vil udsætte mit barn for større fare, selvom at jeg altid spænder de ting vi har i bilen forsvarligt fast.

Anmeld

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

bagsædet lige bag ved føren når vi køre med mine forældre og lige bag ved passageren på forsædet når vi køre med svigerfamilien.
vi har ikke selv bil men sådan er det jo bare.

Anmeld

29. marts 2011

2babygirls

Her sidder hun på forsædet.

Både fordi vi bruger isofix basen, og fordi jeg IKKE vil have hende på forsædet før hun er stor nok/lang nok.

Bliver hun ked af det, må jeg jo holde ind til siden, men pt har jeg bare kunne skubbe mit sæde bagud og givet sutten mens min mad kører.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.