Afstemning: Hvilke navne syntes du er sødest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

aya-zia

anarke og tjalfe valgte jeg... havde en kat der hed tjalfe en gang så ved ik om jeg ville kalde min søn det... ELSKER anderledes navne... mine piger hedder selv  Aya og Zia (aya er ved og være ret kendt)

kigger selv på et pigenavn mere og kan ik vælge mellem

chillie

astacia

olympia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Loa

Jeg har stemt blankt, da jeg syntes alle navnene er alt alt for mærkelige.....  

Forstår altså ikke folks trang til at kalde deres børn alt muligt mystisk..... Tænker bare barnet skal døje med det navn, drillerier osv. resten af livet......

Anmeld

29. marts 2011

AmalieMalle

Har valgt Sol og Tjalfe.

De andre er lidt for mærkelige

Anmeld

29. marts 2011

sandratobias

Har stemt blank da jeg ikk bryder mig om navnene... Desværre.. 

Anmeld

29. marts 2011

SiLiMiMa

ingen af dem

Anmeld

29. marts 2011

Rockertand

Altså jeg syntes bare at alle de "almindelige" navne er brugt for meget. Elsker unikke navne

Og så syntes jeg bare at disse navne er rigtig smukke

Altså der er almindelige navne, og så er der ualmindelige navne - og så er der direkte underlige navne, hvilket jeg nok vil synes, at de fleste af de nævnte navne går ind under, jeg synes bestemt ikke, at de på nogen måde er smukke.

Er det mere vigtigt, at du synes, at navnet er "smukt", end at dit barn får et navn, som ikke skal staves 100.000 gange eller bliver drillet med eller får underlige grimasser osv. - altså jeg mener, er det ikke dit barn, du skal tænke på?

Jeg er selv udstyret med et sjældent brugt navn - og har hadet det, når det skulle staves igen og igen, når folk spurgte "hvad hedder du så rigtigt?", når klassekammeraterne fandt på endnu en "sjov" sammenhæng med navnet, og når de andres forældre stirrede underligt eller sagde "hvad HEDDER du?", når jeg sagde mit navn, så tak for jeres valg, mor og far

Som formildende omstændighed har jeg et relativt almindeligt mellemnavn, som jeg bruger i mange sammenhænge for at slippe for fornavnet.

Anmeld

29. marts 2011

Vial

Rockertand skriver:

Altså der er almindelige navne, og så er der ualmindelige navne - og så er der direkte underlige navne, hvilket jeg nok vil synes, at de fleste af de nævnte navne går ind under, jeg synes bestemt ikke, at de på nogen måde er smukke.

Er det mere vigtigt, at du synes, at navnet er "smukt", end at dit barn får et navn, som ikke skal staves 100.000 gange eller bliver drillet med eller får underlige grimasser osv. - altså jeg mener, er det ikke dit barn, du skal tænke på?

Jeg er selv udstyret med et sjældent brugt navn - og har hadet det, når det skulle staves igen og igen, når folk spurgte "hvad hedder du så rigtigt?", når klassekammeraterne fandt på endnu en "sjov" sammenhæng med navnet, og når de andres forældre stirrede underligt eller sagde "hvad HEDDER du?", når jeg sagde mit navn, så tak for jeres valg, mor og far

Som formildende omstændighed har jeg et relativt almindeligt mellemnavn, som jeg bruger i mange sammenhænge for at slippe for fornavnet.

Jeg er faktisk enig (trods min søn i hvert fald bærer et navn, som ikke er så brugt igen).

Tjalfe bliver mere og mere normalt, og jeg synes faktisk, at det er sødt - dog minder det mig også lidt om min venindes gamle hund. Kan dog sagens se en lille sød dreng hedde det.

Anmeld

29. marts 2011

L.J.L

Kirle skriver:

Årh hvor er du sød!!!

heeeey har du set du fører??

Anmeld

29. marts 2011

<3

linselouise skriver:

heeeey har du set du fører??

Ja nyder det!

Anmeld

29. marts 2011

L.J.L

Kirle skriver:

Ja nyder det!

haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.