Afstemning: Hvilke navne syntes du er sødest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

tjalfe og sol.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

<3

linselouise skriver:

har kun valgt drengenavnet Tjalfe da jeg synes det er så dejligt et navn Synes ikke godt om nogle af pigenavnene desværre..

Ja det er et skønt navn til en skøn dreng siger jeg HELT uden bagtanker

Anmeld

29. marts 2011

<3

Baagøe skriver:

Jeg har det på nøjagtig samme måde

Jamen Tjalfe er da også SÅ skønt et navn siger jeg HELT ubiaset HÆHÆ

Anmeld

29. marts 2011

<3

linselouise skriver:

Kan man syntes andet når Kirstens skønne troldeunge hedder Tjalfe?

Årh hvor er du sød!!!

Anmeld

29. marts 2011

3rollinger

Jeg synes Vanilje er rigtig soedt. Drengenavnene er jeg ikke vild med.

Anmeld

29. marts 2011

Malene84

Tjalfe

Anmeld

29. marts 2011

<3

Har valgt Sol og Tjalfe.

Synes Sne også er sødt men hvis man kigger op betydningen - og det gør jeg - så bliver det for koldt, så tager jeg Sol med livgivende essens!

Er ikke til Anarka eller Leviathan, det sidste nok fordi jeg har set for mange gyserfilm, og Vanilje som kæresten ellers var til får jeg skræmmende associationer til om Tv2 incestiøse sang om klasselæreren og Vanilla/Vanilje! *brr*

Også synes jeg at I alle bare er så søde når I nævner Tjalfe. Det varmer moderhjertet her! Det er både dejligt og skægt at en navn kan gå fra at være helt ukendt (79 hed det da vi navngav vores søn) til at være relativt kendt så hurtigt

Men jeg har nu også et pragteksemplar af slagsen

Anmeld

29. marts 2011

<3

Malene84 skriver:

Tjalfe

Anmeld

29. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg har stemt blankt, for bryder mig ik om nogen af dem.

Kunne lige gå med til Tjalfe. Men syntes det er vild underlige navne.... Sne, sol osv osv.... Ja det er jo efter min mening ikke navne, men en betegnelse for vejret......

Anmeld

29. marts 2011

Ciss

Jeg har nok en anden navnesmag. Sol er jo efterhånden et ganske almindeligt navn og Tjalfe også, mens resten er ganske usædvanlig. Det er også ok. Tænker bare at en dreng ved navn Leviathan vel må stave sit navn hele tiden og muligvis ender med bare at kalde sig L.Nielsen - eller hvad det nu måtte være......

Vanilje har jeg ikke hørt som navn før. Tænker jo desværre julekager med det samme. (Safran har jeg hørt andet sted og det synes jeg er ganske fint faktisk)

Uanset: Lykke til med valget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.