Kofoed33 skriver:
Det sådan noget jeg tænker, ved med to, der er uge 38 det man satser efter, så man er sikker på lungerne er klar og de er tykke. Jeg regner dog med de kommer omkring uge 36 (midt august).
Tænker lidt når man ser billeder af en der er fx 36+1 med et barn og maven ligner en tikkede bombe, hvad kommer jeg så ikke til at se ud. Og du, jamen, det bliver jo en stor mave. puha. Og jeg skal gå sommeren over med min
.
Synes det er sjovere at man kan se stor forskel fra billed til billed, så derfor gør vi det kun hver 4 uge.
Jeg bliver da stor, men man skal også huske på jeg får aldrig 3 på 4 kilo hver. Da de jo indordner sig lidt efter pladsen, hvilket jeg regner med også er gældene for tvillinger. 2 kilo stk er stort for trillinger.
På nuværende tidspunkt er jeg ikke meget større end hvis jeg havde ventet en, så det bekymre mig ikke så meget hvor stor jeg bliver. Men det er jo også meget forskelligt hvor stor man bliver og hvordan børnene ligger i maven. Andre siger jeg ikke er stor, men i forhold til hvor lille jeg normal er, så er jeg kæmpe stor.
Anmeld