Kønscanning overstået med twinserne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

NinaNymannMadsen

Kofoed33 skriver:

Det er jo det. Mon ikke det går alt sammen alligevel

jo da...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Hvorfor først om 14 dage?

Vi tager billerder hver 4 uge....

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Med trillinger sker det tit de helt selv vælger at komme for tidligt og ofte alt for tidligt. Men hvis jeg kan holde på dem, er det noget de vurdere hen af vejen. For det kommer helt an på pladsen inde hos dem og hvordan det belaster min krop, så det får vi ikke noget af vide om før vi nærmer os. Men skulle da helst gå så lang tid som muligt. Har fået af vide at hvis jeg kan holde på dem til uge 36, så er det rigtig flot.

Det sådan noget jeg tænker, ved med to, der er uge 38 det man satser efter, så man er sikker på lungerne er klar og de er tykke. Jeg regner dog med de kommer omkring uge 36 (midt august).

Tænker lidt når man ser billeder af en der er fx 36+1 med et barn og maven ligner en tikkede bombe, hvad kommer jeg så ikke til at se ud. Og du, jamen, det bliver jo en stor mave. puha. Og jeg skal gå sommeren over med min .

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Vi tager billerder hver 4 uge....

Hvorfor ikke oftere?

Jeg gør hver uge, både med bluse og uden. Ligger ikke dem op uden, da jeg synes de er grimme.

Anmeld

29. marts 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Det sådan noget jeg tænker, ved med to, der er uge 38 det man satser efter, så man er sikker på lungerne er klar og de er tykke. Jeg regner dog med de kommer omkring uge 36 (midt august).

Tænker lidt når man ser billeder af en der er fx 36+1 med et barn og maven ligner en tikkede bombe, hvad kommer jeg så ikke til at se ud. Og du, jamen, det bliver jo en stor mave. puha. Og jeg skal gå sommeren over med min .

Synes det er sjovere at man kan se stor forskel fra billed til billed, så derfor gør vi det kun hver 4 uge.

Jeg bliver da stor, men man skal også huske på jeg får aldrig 3 på 4 kilo hver. Da de jo indordner sig lidt efter pladsen, hvilket jeg regner med også er gældene for tvillinger. 2 kilo stk er stort for trillinger.

På nuværende tidspunkt er jeg ikke meget større end hvis jeg havde ventet en, så det bekymre mig ikke så meget hvor stor jeg bliver. Men det er jo også meget forskelligt hvor stor man bliver og hvordan børnene ligger i maven. Andre siger jeg ikke er stor, men i forhold til hvor lille jeg normal er, så er jeg kæmpe stor.

Anmeld

29. marts 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

Okay, så han har det godt.

Hvad med fostervandet? er det noget i skal være obs på?

pas, det var hende der scannet mig til 3d der sagde at jeg ikke havde ret meget fostervand..

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Synes det er sjovere at man kan se stor forskel fra billed til billed, så derfor gør vi det kun hver 4 uge.

Jeg bliver da stor, men man skal også huske på jeg får aldrig 3 på 4 kilo hver. Da de jo indordner sig lidt efter pladsen, hvilket jeg regner med også er gældene for tvillinger. 2 kilo stk er stort for trillinger.

På nuværende tidspunkt er jeg ikke meget større end hvis jeg havde ventet en, så det bekymre mig ikke så meget hvor stor jeg bliver. Men det er jo også meget forskelligt hvor stor man bliver og hvordan børnene ligger i maven. Andre siger jeg ikke er stor, men i forhold til hvor lille jeg normal er, så er jeg kæmpe stor.

Er du høj? for så ser man tit mindre ud.

Tvillinger udvirkeler sig som ener indtil uge 24-28 og derefter tager de mindre på, på grund af plads mangel. Såå omkring 3 kg er meget, men 2 er for lidt. Men jeg kunne nu stadig godt have undværet, at skulle gå høj gravid i den varmeste periode, men sådan er det nu engang 

Jeg synes nu du ser stor ud på billedet og det er trolds alt 2 uger gammelt, så lille er maven i hvert fald ikke Har i snakket aflastning eller er manden god til at sørge for det hele? Eller har du endnu ikke problemer med ryggen?

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Babyklar skriver:

pas, det var hende der scannet mig til 3d der sagde at jeg ikke havde ret meget fostervand..

Okay, så må det være "ikke ret meget, dog inden for normalen" ellers skulle hun da siger noget mere.

Anmeld

29. marts 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

Okay, så må det være "ikke ret meget, dog inden for normalen" ellers skulle hun da siger noget mere.

- ja ville jeg os mene, men skal til vægt scanning uge 35, så kan de se det der ..

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Babyklar skriver:

- ja ville jeg os mene, men skal til vægt scanning uge 35, så kan de se det der ..

Ja, men tror heller ikke det er noget, det er nok bare ment mere som, hvis du var kommet 2 uger før, var scanningen blevet bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.