Sidste JDM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Anneeeee! Synes det er så synd for dig! Medmindre du har født inden for den sidste time du ikke har været online?

Hvordan gik det i dag? Endte du med at tage i mod igngsættelsen?

KOm så uuuuuud! 

Nej jeg føder ikke - men fik en hindeløsning i formiddags!  for snarligt resultat!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

CA

Kan du mærke der sker noget???

Anmeld

30. marts 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Nej jeg føder ikke - men fik en hindeløsning i formiddags!  for snarligt resultat!!

Ih, spændende - så må du da have været lidt åben? Jeg fik at vide, at man skulle være så åben, at jdm. mindst kunne få en finger op i livmoderhalsen.

Kan du mærke, om der sker noget?

Anmeld

24. april 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Hov, jeg glemte lige! Jeg skal nok lige se, om jeg kan optaget Ida, når jeg får fundet liggeunderlaget!

Pia, det videoklip der...?!

Min lille basse gider godt ligge på maven, men ikke så længe Han ligger med armene ude ved siden af hovedet, på begge sider, men han skal have dem under sig?  Dét må du altså lige lære os andre, som desværre ikke kan komme med til århus på tirsdag

Anmeld

24. april 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Min lille basse gider godt ligge på maven, men ikke så længe Han ligger med armene ude ved siden af hovedet, på begge sider, men han skal have dem under sig?  Dét må du altså lige lære os andre, som desværre ikke kan komme med til århus på tirsdag

Jeg ved det godt, Anne! Og jeg har også haft dårlig samvittighed, men jeg har forsøgt at optage det, men de gange, jeg har forsøgt, har hun ikke været særlig god til det.

Når jeg ligger hende på siden nu, brokker hun sig lidt, når hun ligger på siden, men når hun så kommer om på maven, går det som regel ok i 5-10 minutter. Hun trillede faktisk fra maven om på ryggen for 3 dage siden og igen idag - jeg forsøgte tidligere i dag, om jeg kunne optage det, men da gjorde hun det ikke. Jeg skal se, om jeg kan fange det, når hun vågner fra sin middagslur!

Anmeld

24. april 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Forresten ja - han skal have armene under brystkassen, så han kan løfte sig op. Han er ikke stærk nok endnu til selv at få armene ind under sig og løfte sig...

Anmeld

24. april 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Forresten ja - han skal have armene under brystkassen, så han kan løfte sig op. Han er ikke stærk nok endnu til selv at få armene ind under sig og løfte sig...

Så derfor er det min opgave at placere ham på sine arme, istedet for som nu, at trække dem væk fra under ham? - dét lød jo ikke rodet...

Glæder mig til at se film når det en dag lykkes

Anmeld

25. april 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Så derfor er det min opgave at placere ham på sine arme, istedet for som nu, at trække dem væk fra under ham? - dét lød jo ikke rodet...

Glæder mig til at se film når det en dag lykkes

Æj, altså - nu havde jeg endelig fået optaget hende, hvor det lykkedes nogenlunde. Man kan i hvert fald se teknikken!

Men jeg kan ikke uploade!!  Siden står bare og hænger og ender over i "siden kan ikke vises"!

Anmeld

25. april 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Æj, altså - nu havde jeg endelig fået optaget hende, hvor det lykkedes nogenlunde. Man kan i hvert fald se teknikken!

Men jeg kan ikke uploade!!  Siden står bare og hænger og ender over i "siden kan ikke vises"!

Haha! Jeg har filmet Felix idag, hvor vi prøvede os frem, men jeg kan heller ikke uploade

Anmeld

25. april 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Haha! Jeg har filmet Felix idag, hvor vi prøvede os frem, men jeg kan heller ikke uploade

Hmmm, mon vi skal have fat i Henrik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.