Sidste JDM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.060 visninger
44 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

AnneBJ

Så nåede jeg 41+1 og sidste JDM besøg. Jeg vidste i forvejen at jeg skulle have lavet en GU - forhåbentlig for at få løsnet hinder. For noget tid siden forhørte jeg mig om igangsættelsesproceduren på mit fødested og det var stadig 42+0.

Jeg var begyndt at tro der måske var gang i noget, da jeg faktisk et par veer i morges, ved ikke hovr lange de var, de gjorde ikke vildt ondt og der var en halv time eller mere imellem. Men altså - jeg troede virkelig, at nu gik der måske noget igang...

Blodtrykket var fint - jeg synes nok det er lidt højt (148/98) men JDM sagde det var helt okay (det plejer at være lidt højt hos hende) så jeg tager hendes ord for gode varer. Baby blev skønnet til 3500-3600, og S/F målet 37 cm. Intet i urinen og ingen ødemer. Så til GU For det første gjorde det herrenas, det havde jeg håbet det ikke ville, men det er fordi jeg har en bagudvendt livmoderhals. Så det plejer altid at gøre ondt, uanset hvor meget jeg slapper af, men jeg håbede jo ligesom at den var væk...

Det var den så overhovedet ikke! På nogen måde Der er helt lukket, og den er et par cm lang. Øv!! "heldigvis" er igangsættelsesproceduren dog ændret, så på onsdag skal jeg have kørt en CTG og bliver tilbudt igangsættelse... JDM ville dog ikke anbefale at jeg tog imod tilbuddet, så lukket som der var i dag. Fredag bliver jeg så tilbudt CTG (og igangsættelse igen - forudsat jeg ikke bliver sat i gang onsdag altså

Sådan kører det hver anden dag, indtil jeg føder. Det synes jeg dels er rigtig betryggende for babys velbefindende, men også rart for min psyke. Jeg havde frygtet at min næste milepæl ville være søndag, 42+0. Nu er der lige pludselig kun 2 dage til der "sker noget" igen.

Jeg synes det er svært at vide om/hvornår jeg skal sige ja tak til igangsættelse, men vi har talt om herhjemme, at såfremt alt er helt ok, siger jeg nej onsdag og ja fredag.. Onsdag er ligesom "for hurtigt at give op" men søndag er også bare laaangt ude i fremtiden, når man ikke laver andet end at sidde, gå ture og sove... Jeg tror jeg vil få svært ved psykisk at overskue weekenden, hvis ikke der sker noget/er optræk til noget. Er det helt fjollede tanker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

CA

Ikke spor fjollet! Det gir go mening øv at veerne ikke blev til mere og at der bare er totalt lukket! Men veerne kan jo sagtens komme igen Hey Anne, Du blir mor inden ugen er omme !!

Anmeld

28. marts 2011

blomst84

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

en masse vestøv til dig  KOM SÅ UUUUUUD lille baby......  

Anmeld

28. marts 2011

Kit

Ikke fjollet overhovedet! I er jo under kontrol og det er super, at de holder så godt øje med jer.

En ordentlig bunke ve-støv sendes afsted fra nordsjælland. Kom så med den forårsbaby

Kit

Anmeld

28. marts 2011

AnneBJ

Tak alle 3!!

Jeg bløder lidt (meget, meget! lidt) men det må skisme da betyde at hun har ramt NOGET! Jeg tror stadig på det kan nå at gå i gang af sig selv, i hvert fald når det også får onsdag med!

Anmeld

28. marts 2011

piadas

Det er bare SÅ deprimerende at få at vide, at der ikke er sket en skid - sådan var det også hos mig.

Men det er da dejligt betryggende, at de holder så godt øje med dig.  Uh, jeg kan sagtens følge dig i, at det er svært at sige nej på onsdag, men du er sgu sej, hvis du kan lade være og vente til fredag!

Jeg hepper videre....!!!!

Anmeld

28. marts 2011

IAH

Det minder om den sidste uges tid i min graviditet.. Lægen lavede en gu. Jeg var totalt lukket. Der gik to dage og igen gu. Lægen sagde sådan lidt tørt.. " nå nu prikker jeg ham oven på hovedet". Jeg tror det samme gælder dig. Lidt blod os småveer mens den lille glider nedad. Med al den vestøv, du får, kan der ikke gå længe!Iben

Anmeld

28. marts 2011

AnneBJ

IAH skriver:

Det minder om den sidste uges tid i min graviditet.. Lægen lavede en gu. Jeg var totalt lukket. Der gik to dage og igen gu. Lægen sagde sådan lidt tørt.. " nå nu prikker jeg ham oven på hovedet". Jeg tror det samme gælder dig. Lidt blod os småveer mens den lille glider nedad. Med al den vestøv, du får, kan der ikke gå længe!Iben

Så der kan godt "prikkes" selvom der er lukket? Så det er derfor det bløder lidt? For det er virkelig meget lidt og det er gammelt blod... 

Anmeld

28. marts 2011

AnneBJ

Tak for vestøv og hepning piger! 

Anmeld

28. marts 2011

Diana...

Ihh søde Anne jeg har bare fulgt alt for lidt med på det sidste. Hvor er det øv med den vente tid jeg husker det tydelig med Lucas der gik jeg 13 dage over. 

Jeg synes overhoved ikke det lyder fjollet. Jeg håber og  for at der snart sker noget. MEN se det fra den positive side af du har din lille bebs i armene inden ugen er omme JAAAA  

Jeg hepper på dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.