Sidste JDM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

CA

Jeg tror på, at dine veer kommer og går de næste dage, og at du så føder torsdag - uden igangsættelse! IKKE onsdag, for der skal det regne!

Er jeg mon ligeså god en spåkone som Mette

Næppe, for Sofia fik en dreng og du fødte ikke i sidste uge Men DENNE gang må jeg da ha ret!? 3. gang er lykkens gang, ikk?

Ih altså Anne! Det er så vildt!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Jeg tror på, at dine veer kommer og går de næste dage, og at du så føder torsdag - uden igangsættelse! IKKE onsdag, for der skal det regne!

Er jeg mon ligeså god en spåkone som Mette

Næppe, for Sofia fik en dreng og du fødte ikke i sidste uge Men DENNE gang må jeg da ha ret!? 3. gang er lykkens gang, ikk?

Ih altså Anne! Det er så vildt!! 

Yes please, det er en helt ok forudsigelse!! (Så når jeg også børnepengene....) 

Jørn har taget afspadseringsdag både torsdag og fredag, vist mest som opmuntring, for trods det gode vejr er det da ved at være lidt kedeligt bare at være herhjemme alene! 

Nu var Mette jo altså heller ikke verdens bedste spåkone vel?  Hun siger imorgen, men det tør jeg da slet ikke tro på, efter JDM's udtalelse, torsdag derimod, dét lyder som en god dag!

Anmeld

28. marts 2011

CA

Anne, jeg har lige tjekket vejrudsigten! Du er fra Horsens ikk? Så er min spådom allerede gået i stykker, eller også føder du bare ikke en forårsdag. Medmindre forårsdage godt kan indeholde regn - og det kan de jo egentlig godt, for der skal regn til at få ting til at spirre og gro. 

Nå, men hvis det SKAL være en solskinsdag så har han til og med onsdag kan du hilse ham fra mig og sige 

Hvorfor sidder jeg her og spår om hvornår din baby kommer, når han i virkeligheden kommer når han er helt klar? Hvorfor udnytter jeg ikke Johs' lur til at få gjort rent og ordnet vasketøj i stedet

Anmeld

28. marts 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Anne, jeg har lige tjekket vejrudsigten! Du er fra Horsens ikk? Så er min spådom allerede gået i stykker, eller også føder du bare ikke en forårsdag. Medmindre forårsdage godt kan indeholde regn - og det kan de jo egentlig godt, for der skal regn til at få ting til at spirre og gro. 

Nå, men hvis det SKAL være en solskinsdag så har han til og med onsdag kan du hilse ham fra mig og sige 

Hvorfor sidder jeg her og spår om hvornår din baby kommer, når han i virkeligheden kommer når han er helt klar? Hvorfor udnytter jeg ikke Johs' lur til at få gjort rent og ordnet vasketøj i stedet

Lige knap - Kolding... Har selv kigget også, og det er til og med tirsdag her... Men altså, regn, sne - slud? Orkan? Bare kom UUUUD! Min drøm sagde jo (helt i starten) 29. marts, og en senere drøm solskin/forår.. Hvis det sker imorgen og solen holder hvad den lover så bliver jeg squ nok lidt skræmt... 

Kan du så komme af sted - jeg vil daffe i Rema og finde noget gravid-over-tid-alene-hjemme mad... Jeg spår at det bliver noget meget usundt og meget nemt! 

Anmeld

28. marts 2011

CA

AnneBJ skriver:

Lige knap - Kolding... Har selv kigget også, og det er til og med tirsdag her... Men altså, regn, sne - slud? Orkan? Bare kom UUUUD! Min drøm sagde jo (helt i starten) 29. marts, og en senere drøm solskin/forår.. Hvis det sker imorgen og solen holder hvad den lover så bliver jeg squ nok lidt skræmt... 

Kan du så komme af sted - jeg vil daffe i Rema og finde noget gravid-over-tid-alene-hjemme mad... Jeg spår at det bliver noget meget usundt og meget nemt! 

Orh det ku være cool hvis han så kom i morgen! HEP HEP !

Ja, jeg letter røven nu og god tur i Rema!  Uhm blev helt lækker sulten! Ærgerligt der ikke er noget lækkert her i hytten OG at jeg skal gøre rent nu! 

Anmeld

29. marts 2011

IAH

AnneBJ skriver:

Så der kan godt "prikkes" selvom der er lukket? Så det er derfor det bløder lidt? For det er virkelig meget lidt og det er gammelt blod... 

Jeg blev ikke prikket i første omgang, det var først da jeg havde åbnet mig 4 cm (uden jeg havde kunne mærke det). Men jeg tror hele det der roden rundt af lægen har provokeret det... og så gik det ellers stærkt. Fødslen skulle i gang fordi den lille var så pjokket.

Jeg sidder og overvejer om du føder lige nu...

Iben

Anmeld

29. marts 2011

IAH

Kan se du er på... så det er vist ikke i gang, med mindre du multi-tasker for vildt.

Anmeld

29. marts 2011

CA

IAH skriver:

Kan se du er på... så det er vist ikke i gang, med mindre du multi-tasker for vildt.

Anne kan mange ting!! At føde og være på babydk ku jo være en af hendes evner

Anmeld

29. marts 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Anne kan mange ting!! At føde og være på babydk ku jo være en af hendes evner

Jeg skal ikke kunne sige om jeg evner det - har ikke anledning til at forsøge mig endnu

Der er stadig en smule (smule!!) brunt, gammelt blod med ud når jeg tørrer mig, og muligvis også lidt slim men thats it!

Ingen veer, plukveer, vand eller smerter! Har sovet 10 timer i streg i nat, plus en lur på en time kort tid efter jeg vågnede... 

Anmeld

29. marts 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg skal ikke kunne sige om jeg evner det - har ikke anledning til at forsøge mig endnu

Der er stadig en smule (smule!!) brunt, gammelt blod med ud når jeg tørrer mig, og muligvis også lidt slim men thats it!

Ingen veer, plukveer, vand eller smerter! Har sovet 10 timer i streg i nat, plus en lur på en time kort tid efter jeg vågnede... 

Æj, Anne - jeg havde håbet, der var gang i noget, nu du ikke havde været online siden midnat!

Men altså - jeg havde nu også en mistanke, om at du bare sov længe! Det har vi jo fået bekræftet herinde flere gange og sidste gang i nat! Fuuuuck, jeg håber, du får sådan én som min Ida, hvis ikke du skal gå helt i smadder pga. manglende søvn med det søvnbehov, du har! Hun sov fra kl. 21.45 i aftes og vækkede mig først kl. 6 imorges! Dejligt!

Men kan du så se, at få den baby ud - det var jo idag, du skulle føde!!!

Du har jo kun idag, imorgen eller i overmorgen - hvis ikke du føder en af de dage, bliver vi jo nødt til at henvise dig til 2. kvartal fremover, hvis du vil have kontakt med nogen herinde, og det kan vi jo ikke have, vel!

FØD SÅ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.