Nye Før/Efter billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

MinWilliam

Hvor er det super flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

lykkekevin

Ox. skriver:

Jamen man får selvfølgelig at vide hvad du kan gøre selv, men efter en graviditet og så, så stor en overvægt er det svært at gøre alt for meget ...

må jeg have lov at spørge hvad de start vægt var

Anmeld

28. marts 2011

TineA

Det er så vildt tillykke med det! Den top/kjole du har på på det sidste billede, hvor er den fra?

Anmeld

28. marts 2011

Lisbeth1985

Wow!! Godt gået

Anmeld

28. marts 2011

Ox.

lykkekevin skriver:

må jeg have lov at spørge hvad de start vægt var

Det må du da  Jeg startede på 114 kilo ...

Anmeld

28. marts 2011

Ox.

W.. skriver:

Det er så vildt tillykke med det! Den top/kjole du har på på det sidste billede, hvor er den fra?

Den er købt i New Yorker  Og mange tak!

Anmeld

28. marts 2011

Malene84

Kæft hvor er det bare skide stærtk gået søde!!! Du er så mega sej og fortjener virkelig alt den ros du overhoved kan høste!!! Der er ikke mange der har den rygrad som du har

DU ER MEGA, PISSE SEJ

Anmeld

28. marts 2011

lykkekevin

Ox. skriver:

Det må du da  Jeg startede på 114 kilo ...

oki det er snart samme vægt som mig noget af det er så fra de to børn jeg har fået også.... hvad med bryst parti hvis jeg må spøre har du tabt mig af det og er det blevet godt efter du har tabt dig.. mit er rimlig tungt og bange for det kommer til at hænge en del

Anmeld

28. marts 2011

Ox.

Malene84 skriver:

Kæft hvor er det bare skide stærtk gået søde!!! Du er så mega sej og fortjener virkelig alt den ros du overhoved kan høste!!! Der er ikke mange der har den rygrad som du har

DU ER MEGA, PISSE SEJ

Ihh tak søde!!!!

Anmeld

28. marts 2011

Ox.

lykkekevin skriver:

oki det er snart samme vægt som mig noget af det er så fra de to børn jeg har fået også.... hvad med bryst parti hvis jeg må spøre har du tabt mig af det og er det blevet godt efter du har tabt dig.. mit er rimlig tungt og bange for det kommer til at hænge en del

Jeg har altid haft et stort bryst, også dengang hvor jeg var tynd, så der er ikke røget meget af faktisk, men lidt er der, og det kan man også se på huden .. men amning har ikke gjort dem kønne hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.