Nye Før/Efter billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Mor Christa

KÆFT du er lækker :O det er virkelig flot klaret !!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Anne85

Det er simpelthen så sindssygt flot gået Sussie  Og hvor er du bare fantastisk smuk.

Er du i mål? Eller hvad er vægttabsplanerne? Jeg mangler lige at smide et par kilo (eller 5 hvis jeg får blod på tanden) meeen ved også af erfaring at de sidste er de sværeste

Anmeld

28. marts 2011

Ox.

hvordan har du gjort det må jeg spørge vil selv gerne tabe en del men har ski sværet ved det

Jamen jeg startede bare med at sige til mig selv, at min datter ikke var tjent emd at have en så overvægtig mor, heller ikke tjent med at jeg ikke ville kunnelege med hende uden at blive forpustet, eller værre, dejse om en dag fordi jeg ikke kunne lade være emd at proppe mig selv med alt muligt. Det var min motivation .. Min datter.

Jeg lagde hele min kost om, generelt hele min hverdag.

Frugt til morgenmad, pastasalat til frokost, grønt/kød til aften. Helst stegt i ovnen osv ..

Motionere 3-5 gange i ugen ...

Udover det, jamen så gjorde jeg det i starten (det var for mig den første måneds tid der var sværest) at jeg havde en pose med sukkerfri bolcher liggende i skabet, så når sukkertrangen meldte sig om aftenen, nuppede jeg sådan en, nu gør jeg selvfølgelig ikke ..

Nu hvor der er gået et år, er det hele bare blevet så naturlig en del af mit liv, kan slet ikke forestille mig ikke at få mig rørt osv ...

Anmeld

28. marts 2011

Ox.

Anne85 skriver:

Det er simpelthen så sindssygt flot gået Sussie  Og hvor er du bare fantastisk smuk.

Er du i mål? Eller hvad er vægttabsplanerne? Jeg mangler lige at smide et par kilo (eller 5 hvis jeg får blod på tanden) meeen ved også af erfaring at de sidste er de sværeste

Tusind tak - og i lige måde!!

Jeg er ikke tilfreds endnu, mangler lige lidt, men du har helt ret, har lige haft en lang periode, hvor der bare INTET er sket, uanset hvad jeg har gjort .. men nu er det så småt igang igen

Anmeld

28. marts 2011

lykkekevin

Ox. skriver:

Jamen jeg startede bare med at sige til mig selv, at min datter ikke var tjent emd at have en så overvægtig mor, heller ikke tjent med at jeg ikke ville kunnelege med hende uden at blive forpustet, eller værre, dejse om en dag fordi jeg ikke kunne lade være emd at proppe mig selv med alt muligt. Det var min motivation .. Min datter.

Jeg lagde hele min kost om, generelt hele min hverdag.

Frugt til morgenmad, pastasalat til frokost, grønt/kød til aften. Helst stegt i ovnen osv ..

Motionere 3-5 gange i ugen ...

Udover det, jamen så gjorde jeg det i starten (det var for mig den første måneds tid der var sværest) at jeg havde en pose med sukkerfri bolcher liggende i skabet, så når sukkertrangen meldte sig om aftenen, nuppede jeg sådan en, nu gør jeg selvfølgelig ikke ..

Nu hvor der er gået et år, er det hele bare blevet så naturlig en del af mit liv, kan slet ikke forestille mig ikke at få mig rørt osv ...

mange tak for svar jeg tror jeg vil til og tage mig sammen jeg har været en rigtgi pæn pige for 4 år siden men øv nu er der hvis 50 kilo for meget tror jeg jeg har elsket sport over alt.

og har to børn nu.

hvad med huden og sådan kan du selv få den ind efter så stort et vægt tap

Anmeld

28. marts 2011

LinLin

WAUW! Godt gået

Anmeld

28. marts 2011

MissGeoh

Hot mamma!

Synes du er SÅ smuk. 

Anmeld

28. marts 2011

Ox.

lykkekevin skriver:

mange tak for svar jeg tror jeg vil til og tage mig sammen jeg har været en rigtgi pæn pige for 4 år siden men øv nu er der hvis 50 kilo for meget tror jeg jeg har elsket sport over alt.

og har to børn nu.

hvad med huden og sådan kan du selv få den ind efter så stort et vægt tap

Mun hud har desværre ikke kunne følge med, så jeg har meget løst, specielt på maven og armene, men jeg kan få det fjernet med tilskud, men de vil helst vente til jeg har fået de børn jeg nu vil have, eller de synes det er klogest ihvertfald

Anmeld

28. marts 2011

lykkekevin

Ox. skriver:

Mun hud har desværre ikke kunne følge med, så jeg har meget løst, specielt på maven og armene, men jeg kan få det fjernet med tilskud, men de vil helst vente til jeg har fået de børn jeg nu vil have, eller de synes det er klogest ihvertfald

oki jeg har også snakket med min læge om hvis jeg btaber mig og sådan hvad med hud og sådan... men kan de sige om du kan få noget af det ind selv

Anmeld

28. marts 2011

Ox.

lykkekevin skriver:

oki jeg har også snakket med min læge om hvis jeg btaber mig og sådan hvad med hud og sådan... men kan de sige om du kan få noget af det ind selv

Jamen man får selvfølgelig at vide hvad du kan gøre selv, men efter en graviditet og så, så stor en overvægt er det svært at gøre alt for meget ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.