Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FLOT!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak girls!!
Jamen jeg lagde hele min livsstil om, kost, motion, det hele!
Motionere min. 3-4 gange i ugen ...
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiift du er hot...
Er du gal, du er en smækker quinde
Det er simpelthen SÅ godt gået!!!
Det ligner jo slet ikke samme person!
Flot flot flot!
Ox. skriver: Tak girls!! Jamen jeg lagde hele min livsstil om, kost, motion, det hele! Motionere min. 3-4 gange i ugen ...
Det er så SKIDE godt gået søde! Kæft du er lækker Du var nu også rigtig smuk før
Åååårh i er søde!
Må indrømme jeg selv får det ufatteligt dårligt når jeg ser de gamle billeder, men der er sådan en god motivation hvis man lige får sukkertrang hehe
skide godt gået, af dig tillykke
Ox. skriver: SÅ girls! Vægten siger -41 kilo, og nu er der nye før/efter billeder! Er jo super super glad, og vil gerne lige have en 4-5 kilo mere af, men hvor er det rart endelig at have nået hertil efter lidt over 1 år ..Dog er der en masse løs hud nu, men det skal nok gå ..
SÅ girls!
Vægten siger -41 kilo, og nu er der nye før/efter billeder! Er jo super super glad, og vil gerne lige have en 4-5 kilo mere af, men hvor er det rart endelig at have nået hertil efter lidt over 1 år ..Dog er der en masse løs hud nu, men det skal nok gå ..
Skideflot, Sussie!
Super lækker, det er liiiiiiiige hvad du er!!! Og du er virkelig en køn pige både før og nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128