Nye Før/Efter billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Den lykkelige

Hold da helt op hvor er du bare sej og så flot gået!!!  Mange gange tillykke med det.. håber jeg kan gøre kunsten efter.. skal selv tabe 35 kg..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Lisbeth85

Hold da op hvor er det flot gået! Sådan!

Anmeld

28. marts 2011

Ox.

milopilo skriver:

Hold da helt op hvor er du bare sej og så flot gået!!!  Mange gange tillykke med det.. håber jeg kan gøre kunsten efter.. skal selv tabe 35 kg..  

Selvfølgelig kan du!

Man skal bare igang, og det er så hamrende hårdt i starten, men hold nu k.. en følelse man sidder med nu!

Anmeld

28. marts 2011

Ox.

milopilo skriver:

Selvfølgelig kan du!

Man skal bare igang, og det er så hamrende hårdt i starten, men hold nu k.. en følelse man sidder med nu!

Anmeld

28. marts 2011

Den lykkelige

Ox. skriver:

Selvfølgelig kan du!

Håber du har ret!!  Ja ville også vildt gerne ned og veje ca 65.. havde det bedst på den vægt og har så meget lækkert tøj i den str..  Så det bare igang.. men synes det svært.. også fordi min kæreste er høj og slank og kan spise alt.. men nu har vi gjort sådan at han tager det usunde med på job så det ikke frister.. går 12 km hver dag med barnevognen og har meldt mig ind på madlog  Så håber det giver pote..

Anmeld

28. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Ox. skriver:

SÅ girls!

Vægten siger -41 kilo, og nu er der nye før/efter billeder!
Er jo super super glad, og vil gerne lige have en 4-5 kilo mere af, men hvor er det rart endelig at have nået hertil efter lidt over 1 år ..
Dog er der en masse løs hud nu, men det skal nok gå ..

Du ser hamrende lækker ud..... Utroligt godt gået... men vigtigts af alt at du er tilfres med den kæmpe indsats du har gjort......

Og ja ens datter er en kæmpe motivation

Rigtigt godt gået, du ser skønno ud!!!

Anmeld

28. marts 2011

Clisolka

Det er SÅ flot gået!!  Håber selv jeg har fået tabt nogle af mine graviditetskilo om et års tid 

Anmeld

28. marts 2011

lykkekevin

Ox. skriver:

Jeg har altid haft et stort bryst, også dengang hvor jeg var tynd, så der er ikke røget meget af faktisk, men lidt er der, og det kan man også se på huden .. men amning har ikke gjort dem kønne hehe

oki mit bryst har også altid været stor så er spændt på hvordan det er når jeg får mig tabt hehe . men nej at amme gør dem ikke kønner nu havde jeg også over 200 ml i min ind jeg stoppet og det kan ses lidt øv

Anmeld

28. marts 2011

Kruse90

waw det er bare så flot klaret

Anmeld

28. marts 2011

Mor til Mike

Hold da kæft hvor er du blevet en catwalk model!! pifffft..

Du må få mange blikke, du er en sindssyg smuk pige! godt gået!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.