At få et nyt barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Christina.78

Pernille84 skriver:

Der ligger bare andre ting bag også. Ved godt det tager tid, men min livmoder har været udsat for meget under fødslen og efter, så må snart søge læge og blive tjekket ordentlig. Tak for dit svar

Min livmoder bristede denne gang så er da også tiotal usikker på en evt ny graviditet..brister den igen? Osv..hvis og hvisn siger lægerne planlagt kejsersnit 3 uger før tid, men det er jo ingen garanti for at alt går godt..har jo tendens til svangerskabsforgiftning..har haft det i begge mine graviditeter i svær og i mildere grad..sådanne ting spiller også ind for os..at man ved at der muligvis kommer sygemelding og indlæggelse på banen´......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Pernille84

Christina.78 skriver:

Min livmoder bristede denne gang så er da også tiotal usikker på en evt ny graviditet..brister den igen? Osv..hvis og hvisn siger lægerne planlagt kejsersnit 3 uger før tid, men det er jo ingen garanti for at alt går godt..har jo tendens til svangerskabsforgiftning..har haft det i begge mine graviditeter i svær og i mildere grad..sådanne ting spiller også ind for os..at man ved at der muligvis kommer sygemelding og indlæggelse på banen´......

Puha det lyder ikke rart  Næste gang skal jeg 100 % have et planlagt Kejsersnit.

Anmeld

7. april 2011

Christina.78

Planlagt kejsersnit gør jo bare at man ikke får lov at prøve det at føde selv..men hellere et sundt barn end nogen risiko..

Anmeld

7. april 2011

Pernille84

Christina.78 skriver:

Planlagt kejsersnit gør jo bare at man ikke får lov at prøve det at føde selv..men hellere et sundt barn end nogen risiko..

Jeg har født selv tre gange, så har jo prøvet det. Men sygehuset tør ikke lade mig føde selv næste gang pga en masse komplikationer.

Anmeld

7. april 2011

Christina.78

Har ikke prøvet at føde selv og kommer hellerikke til det..øv , men sådan er det..

Anmeld

7. april 2011

Pernille84

Christina.78 skriver:

Har ikke prøvet at føde selv og kommer hellerikke til det..øv , men sådan er det..

Ja sådan er det jo desværre for nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.