At få et nyt barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.906 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Pernille84

Nu er det snart min datters første fødselsdag i himlen, og vi tænker på at få et nyt barn. Vi har været igang længe, men der sker ikke rigtig noget

Men hvor lang tid gik der før i blev gravid igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

henh01

Jeg har ikke prøvet at mistet, ville blot give dig en

Jeg tror kun I kan vide hvornår det er det rigtige for Jer.

Anmeld

27. marts 2011

Pernille84

henh01 skriver:

Jeg har ikke prøvet at mistet, ville blot give dig en

Jeg tror kun I kan vide hvornår det er det rigtige for Jer.

Tak hvor er du sød

Anmeld

27. marts 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Hej
Det gør mig ondt at høre og det må være meget svært at gerne ville og at der så ikke sker noget! Hvor langt var du henne da I mistede hende?

Vi mistede vores pige i 16. uge i starten af november 2008 og jeg blev gravid i midten af marts 2009. Min krop var længe om at blive klar igen, jeg fik først mens i starten af februar.

Tror det er meget forskelligt hvordan kroppe reagerer og hvor længe den er om at finde ud af at den ikke er gravid mere og klar til en ny graviditet.

Håber at det snart lykkes for jer!

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

27. marts 2011

Pernille84

Chrizta skriver:

Hej
Det gør mig ondt at høre og det må være meget svært at gerne ville og at der så ikke sker noget! Hvor langt var du henne da I mistede hende?

Vi mistede vores pige i 16. uge i starten af november 2008 og jeg blev gravid i midten af marts 2009. Min krop var længe om at blive klar igen, jeg fik først mens i starten af februar.

Tror det er meget forskelligt hvordan kroppe reagerer og hvor længe den er om at finde ud af at den ikke er gravid mere og klar til en ny graviditet.

Håber at det snart lykkes for jer!

Det gør mig ondt at du også har mistet dit barn

Jeg mistede hende under fødslen i uge 39+1.

I dag er det 10 ½ måned siden jeg fødte, og der er stadig ikke sket, men jeg var også ved at dø under fødslen så min krop har været meget medtaget, har bl.a. haft underlivsbetændelse to gange siden jeg fødte.

Anmeld

27. marts 2011

tinasmor

Her gik der 15 måneder (startede med at prøve et par måneder efter)

Jeg kondulere mange gange og håber I er kommet noglelunde igennem den hårde mærkedag.

Anmeld

27. marts 2011

Pernille84

tinasmor skriver:

Her gik der 15 måneder (startede med at prøve et par måneder efter)

Jeg kondulere mange gange og håber I er kommet noglelunde igennem den hårde mærkedag.

Tak skal du have

Hun fylder 1 år den 8 maj. Altså vil sige så meget at vi er kommet lidt videre, men der er stadig trælse dage imellem, men det er jo klart.

Anmeld

27. marts 2011

SussieThyssen

Pernille84 skriver:

Nu er det snart min datters første fødselsdag i himlen, og vi tænker på at få et nyt barn. Vi har været igang længe, men der sker ikke rigtig noget

Men hvor lang tid gik der før i blev gravid igen?

Jeg blev det ret hurtigt....inden for 3-4 mdr.
Jeg tænder et lys for din lille engel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. marts 2011

Pernille84

SussieThyssen skriver:

Jeg blev det ret hurtigt....inden for 3-4 mdr.
Jeg tænder et lys for din lille engel.

Kærligst
Sussie

Tak skal du have

Anmeld

27. marts 2011

tinasmor

Pernille84 skriver:

Tak skal du have

Hun fylder 1 år den 8 maj. Altså vil sige så meget at vi er kommet lidt videre, men der er stadig trælse dage imellem, men det er jo klart.

Ja de vil sikkert altid være der (de dage hvor sorgen braser igennem)

Hos mig har det hjulpet af blive gravid (det får tankerne væk) det med at have sorgen (selv om jeg mistede langt tidligere end dig) og så samtidig ikke at kunne blive gravid, var svært for mig. Specielt fordi jeg blev helt i tvivl om der overhoved så kom nogle. Jeg ved også godt, at dette barn jeg venter nu ikke vil blive en erstatning, men det har alligevel hjulpet meget på at få tankerne på afstand. Årsdagen for terminen (og faktisk både måneden før og efter var hård)

Jeg kan kun forestille mig hvor hårdt det må have været for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.