Mystisk opførsel han har.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

henh01

Anonym skriver:

Jeg er normalt IKKE jaloux. Mig og min kæreste har et fælles liv, men derfor skal man også have ting hver for sig. Ellers bliver man sindssyg. Og normalt så kimer jeg ham bestemt ikke ned. Lige nu KIMER jeg ham ned fordi jeg bliver mere og mere mistroisk. Eller gjorde, har ikke ringet siden halv legen. Han tager seriøst altid sin mobil. Jeg er spændt på om han ringer når kampen er slut, eller om han først ringer når han sidder i bilen og kører hjemad (HVILKET VIRKELIG vil forstærke min mistro).

Hmm kan du ikke se på hans FB side om der er nogen der har skrevet på hans væg? Jeg ville sørme også være meget mistroisk hvis jeg var dig! ØV altså..

Vil vædde med at han siger: du har ringet skat, min tlf lå i bilen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

tja man kan havde været sammen i nok så lang tid pludselig kommer der bare hemmeligheder. men forvent det værdte og håb det bedste. men håber da at han ikke er helt dum

Håber bestemt også det bedste, da der også er en spir i maven :/

Anmeld

26. marts 2011

twinny

det lyder virkelig underligt.... Jeg havde bedt ham om, om jeg måtte kigge i hans mobil, når han kom hjem... hvis han ikk har noget a skjule viser han vel gerne.... jeg ville være vildt mistroisk, når han tager den med overalt...  og jeg ville bare sige det som det var....

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hmm kan du ikke se på hans FB side om der er nogen der har skrevet på hans væg? Jeg ville sørme også være meget mistroisk hvis jeg var dig! ØV altså..

Vil vædde med at han siger: du har ringet skat, min tlf lå i bilen.

Han har ikke FB. Har jeg heller ikke selv..

Nogen der ved hvornår kampen er slut..

Anmeld

26. marts 2011

twinny

Anonym skriver:

Han har ikke FB. Har jeg heller ikke selv..

Nogen der ved hvornår kampen er slut..

ca 10 min.... med tillægstid...

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

det lyder virkelig underligt.... Jeg havde bedt ham om, om jeg måtte kigge i hans mobil, når han kom hjem... hvis han ikk har noget a skjule viser han vel gerne.... jeg ville være vildt mistroisk, når han tager den med overalt...  og jeg ville bare sige det som det var....

Ih er bare ikke meget for det Jeg har også selv tit min mobi meget på mig, men jeg våger bestemt ikke over den som han gør. Mit er bare sådan en vane ting, men jeg kan godt gå ned med skraldet uden at skulle have min mobil med, eller gå ud med vasketøjet, og hvis han ikke kan finde den, spørger han straks efter den og skal finde den MED DET SAMME. Mystisk..

Men jeg kan bare ikke lide at spørge om det, hvis nu han feks har slettet alle spor, eller rent faktisk har rent mel i posen og bare er lidt mystisk..

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

ca 10 min.... med tillægstid...

Tak!

Anmeld

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Håber bestemt også det bedste, da der også er en spir i maven :/

årh den er godt nok svær. men lige meget hvad skal det nok gå¨, jeg kommer selv til at være alene da faren hellere ikke lige var får ja. viste sig at han skrev til veninder at han ønskede han lå sammen med dem da jeg bare var ih og åh.. så ja har sagt nok for mænd og er lykkelig over mit lille spir og min beslutning. og nu hvor der er spir skal du passe ekstra på dig selv. jeg havde mange smerter i maven de stoppede da han røg ud og har det faktastisk nu  

Anmeld

26. marts 2011

twinny

Anonym skriver:

Ih er bare ikke meget for det Jeg har også selv tit min mobi meget på mig, men jeg våger bestemt ikke over den som han gør. Mit er bare sådan en vane ting, men jeg kan godt gå ned med skraldet uden at skulle have min mobil med, eller gå ud med vasketøjet, og hvis han ikke kan finde den, spørger han straks efter den og skal finde den MED DET SAMME. Mystisk..

Men jeg kan bare ikke lide at spørge om det, hvis nu han feks har slettet alle spor, eller rent faktisk har rent mel i posen og bare er lidt mystisk..

Det kan jeg godt forstå, men du må vel fortælle ham du synes det virker mærkeligt, at hans mobil vaner har forandret sig så meget. Og hvis han ingenting har at skjule viser han den vel gerne. tænker jeg... Du må bare være ærlig og sige at det går dig på, for det virker meget mistænktsomt....

Anmeld

26. marts 2011

Frk.S

Jeg synes også det lyder meget mystisk.

Om han er dig utro er svært at sige. men man kunne da godt mistænke det.

Håber du snart får afklaring på det!

Kampen slutter om få min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.