Mystisk opførsel han har.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.958 visninger
101 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Anonym trådstarter

!!!!!!! Jeg er så mistænksom på min kæreste. Han har de sidste 2 måneders tid været klistret til sin telefon. Han tager den endda med på toilettet. Han ligger den aldrig fra sig, den er altid i lommen. Selv hvis han skal tisse om natten tager han den med. Han våger over den som en høgh! Og har taget ham i at besøge en pige UDEN at fortælle mig det, en af hans veninder (lang historie, og der var intet i det. Tror jeg ihvert fald). Har været lidt mistænkelig på hende her veninden fordi de taler virkelig meget sammen. Men det er vel fint nok, de taler bare ikke sammen når jeg er der. Aldrig nogensinde. Men hun er psykisk syg og har det svært, så hvis hun har brug for hjælp og min kæreste giver hende det, så vil jeg jo heller ikke tage det fra hende.. Men arhh..

Han er begyndt ikke altid at tage sin telefon når den ringer :s Jeg spørger selvf hvorfor tager du den ikke, så siger han det er min mor gider ikke tale med hende lige nu, eller det er min bror ,ringer til ham senere osv...

I dag skulle han se fodbold hjemme. PLUDSELIG skal han se fodbold med en ven, så han kører. NU HAR JEG RINGET I 2 TIMER og han tager ikke sin telefon, og han plejer ellers altid at tage den når jeg ringer, eller i det mindste ringe tilbage. Jeg har ringet i halv legen, for han er jo mand.. Men heller ikke der er der kontakt. Og ja nu sidder jeg her og mine tanker flyver, gadvide om han egentlig er utro...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

sarahb

Hmmmmmm.. Hvis det var mig havde mine alarm klokker ringet.. Det er jo så mærkeligt... Kan du ikk be om at se hans tlf.
Hvis han har rent mel i posen ja så må du vel kigge alt det du vil....

Anmeld

26. marts 2011

Christopher&Andreas

Anonym skriver:

!!!!!!! Jeg er så mistænksom på min kæreste. Han har de sidste 2 måneders tid været klistret til sin telefon. Han tager den endda med på toilettet. Han ligger den aldrig fra sig, den er altid i lommen. Selv hvis han skal tisse om natten tager han den med. Han våger over den som en høgh! Og har taget ham i at besøge en pige UDEN at fortælle mig det, en af hans veninder (lang historie, og der var intet i det. Tror jeg ihvert fald). Har været lidt mistænkelig på hende her veninden fordi de taler virkelig meget sammen. Men det er vel fint nok, de taler bare ikke sammen når jeg er der. Aldrig nogensinde. Men hun er psykisk syg og har det svært, så hvis hun har brug for hjælp og min kæreste giver hende det, så vil jeg jo heller ikke tage det fra hende.. Men arhh..

Han er begyndt ikke altid at tage sin telefon når den ringer :s Jeg spørger selvf hvorfor tager du den ikke, så siger han det er min mor gider ikke tale med hende lige nu, eller det er min bror ,ringer til ham senere osv...

I dag skulle han se fodbold hjemme. PLUDSELIG skal han se fodbold med en ven, så han kører. NU HAR JEG RINGET I 2 TIMER og han tager ikke sin telefon, og han plejer ellers altid at tage den når jeg ringer, eller i det mindste ringe tilbage. Jeg har ringet i halv legen, for han er jo mand.. Men heller ikke der er der kontakt. Og ja nu sidder jeg her og mine tanker flyver, gadvide om han egentlig er utro...

arhhh den er svær!! kunne du prøve at ringe til hans ven som han er hos????

STORT KRAM TIL DIG HERFRA

Anmeld

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

hvis jeg var dig ville jeg tage en snak med ham høre om hvad grunden skulle være til det. hvorfor han ikke svarer dig og hvorfor han enlig ikke gider snakke med sin mor eller bror i tiden. for han kunne lige så godt være utro som at han kunne gå og døje med nogle problemer som han ikke ved hvad han skal stille op med. men tag en snak med ham. klart det bedste. 

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

ja ikke.. Mine ringer også.. Meget højt.. Men, han har altid været sådan meget privat, og han har sine ting og jeg har mine, også stoler man bare på hinanden.. Men han plejer ikke at være så hemmelighedsfuld.

Jeg ved at hvis jeg beder om at se hans telefon så flyver han op i det røde felt lige med det samme.

Jeg har lyst til at kigge i den, ligger vågen om natten, fordi jeg tænker over om han er utro. Men jeg kan ikke få mig selv til at synke til det punkt.

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

gitte&christopher skriver:

arhhh den er svær!! kunne du prøve at ringe til hans ven som han er hos????

STORT KRAM TIL DIG HERFRA

Har desværre ikke vennens telefon nummer

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

hvis jeg var dig ville jeg tage en snak med ham høre om hvad grunden skulle være til det. hvorfor han ikke svarer dig og hvorfor han enlig ikke gider snakke med sin mor eller bror i tiden. for han kunne lige så godt være utro som at han kunne gå og døje med nogle problemer som han ikke ved hvad han skal stille op med. men tag en snak med ham. klart det bedste. 

Jeg ved at han har problemer lige for tiden, men han plejer bestemt ikke at tackle dem på den måde, og jeg er altid forstående, åben og aldrig mistroisk, så han ved udemærket godt han kan fortælle mig alting har han altid gjort.

Anmeld

26. marts 2011

Christopher&Andreas

Anonym skriver:

Har desværre ikke vennens telefon nummer

øv ved du heller ikke hvor han bor??? jeg ville også konfrontere ham med det og fortælle ham hvad tænker og følelser du går med...

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

gitte&christopher skriver:

øv ved du heller ikke hvor han bor??? jeg ville også konfrontere ham med det og fortælle ham hvad tænker og følelser du går med...

Nej kender ikke rigtig adressen. Det er mærkeligt med denne her ven, for det er rent faktisk ikke en han rigtig har talt med særlig meget mens vi har været kærester. De er gledet fra hinanden. derfor kan man selvf godt pludselig ses igen.

Anmeld

26. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

ring til vennen, tag bilen/bussen/bliv kørt der over til vennen han påstår ar være hos. for er bange for at der er ugler i mosen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.