Mine klokker ringer også meget højt når jeg læser dit indlæg, men jeg er også sindssyg i den forstand at jeg seriøst kun stoler 100% på mig selv. Hvis min kæreste begyndte at opføre sig mærkeligt ville jeg også straks tro at der var noget i gærde (lidt for hurtigt nok)
Men jeg er meget opmærksom på min svaghed så det skal ikke lyde som om jeg står med kødhammeren hver gang toiletpapiret står forkert eller han tager ensfarvet sokker på.- 
Meeen, en anden ting er - jeg hader også at blive afbrudt når jeg ser fodbold eller andet med mine venner/veninder og min kæreste har det også med at ringe meget - jeg tager den selvf fordi jeg ikke mener man kan være andet bekendt, men jeg tænker ikke på at ringe til ham - medmindre han som du har kimet mig ned.
Jeg har desværre ikke noget råd til dig, da du kun finder dette i dit hjerte. Hvis din fornemmelse er at han er dig utro eller laver andet bag din ryg så bliver du nødt til at handle og finde ud af det. Og du vælger den ene eller anden måde kan kun du afgøre. Jeg selv bliver vanvittigt udspekuleret når jeg tror folk tager røven på mig og jeg søger til jeg finder. Hvis du vælger at konfrontere ham (være den voksne) så kan han jo snildt nå at slette alle spor.
Desværre er det sådan at ens fornemmelse som regel altid er rigtig 
Anmeld