Mystisk opførsel han har.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Melbek

Baagøe skriver:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvor dokumentationen for denne påstand foreligger Af ren nysgerrighed...

Kunne jeg også godt tænke mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

BinaMor

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvor dokumentationen for denne påstand foreligger Af ren nysgerrighed...

hurra for google

http://kvinder.bt.dk/menu/kaerlighed/vis/laes/hver-tredje-dansker-er-utro/

det er så kun hver 3, men på eb stemte nogle og 60% mænd at de kunne finde på at være utro over nettet.

det var så det bevis jeg kunen finde for denne påstand.

uanset hvad så kan man jo ligesom ikke glemme at utroskab forligger tit. og der jeg ville hen er at så sys JEG det er ok at undersøge hinanden hvis man er usikker fordi der er så meget. ikke en undersøgelse jeg ville udbrede budskabet om vel. 

Anmeld

28. marts 2011

Melbek

BinaMor skriver:

hurra for google

det er så kun hver 3, men på eb stemte nogle og 60% mænd at de kunne finde på at være utro over nettet.

uanset hvad så kan man jo ligesom ikke glemme at utroskab forligger tit. og der jeg ville hen er at så sys JEG det er ok at undersøge hinanden hvis man er usikker fordi der er så meget. ikke en undersøgelse jeg ville udbrede budskabet om vel. 

Det er sq skræmmende..

Men jeg vælger nu stadig at stole 100 % på min kæreste, indtil andet er bevist. Så vil jeg hellere være lykkelig naiv, end ulykkelig mistænksom

Men i TS situation ville jeg høre, hvad fanden der forgik i hans hovede.. Og fortælle ham min mistanke om utroskab.. Mener stadig telefon, breve, mails o.lign. er personligt og ikke noget man kan kræve at kigge i...

Håber virkelig du TS finder ud af, hvad der sker med ham. Håber du snart får opklaret dette og finde en løsning

Anmeld

28. marts 2011

SSL

BinaMor skriver:

hurra for google

Jeg har også selv googlet det før, og nogle steder skriver de 80%  SINDSYGT!!!

Anmeld

28. marts 2011

moars

NØJAGTIG sådan her opførte min x-kæreste sig også da han lavede halløj udenom......

og som Niller skriver han benægtede benægtede benægtede indtil klare beviser forelå. Han fik mig næsten til at tro at det var mig der var noget galt med......han ville nemlig gerne have et ben i hver lejr....om man så må sige.....

Der gik et halvt år inden jeg (og det var mig der måtte det) kunne vriste mig fri og komme videre...

Uanset hvad det er din kæreste skjuler vil jeg godt æde min gamle nathue på at han lyver for dig konstant......øv!

Pøj pøj med det hele.! 

Anmeld

28. marts 2011

Sabina

Åh nej puha søde.

Jeg ville ønske jeg kunne give dig nogle gode råd. Men tror desværre også, at han har gang i noget.

Ved godt det lyder plat, men jeg spionerede min eks da jeg tog ham i, at være mig utro.

Du bliver snart nød til at gøre noget. For din skyld og det lille spir.

kæmpe krammer herfra

Anmeld

28. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Sabina skriver:

Åh nej puha søde.

Jeg ville ønske jeg kunne give dig nogle gode råd. Men tror desværre også, at han har gang i noget.

Ved godt det lyder plat, men jeg spionerede min eks da jeg tog ham i, at være mig utro.

Du bliver snart nød til at gøre noget. For din skyld og det lille spir.

kæmpe krammer herfra

Ja jeg havde sku gjort det samme, når man nu er så sikker, nu ha det er en rigtig mavepine situation at stå i øv øv , føler med TS

Var du så ude efter ham i byen og kigge hvad han lavede, og så han lavede nogle dumme tind med andre piger ?? Det må sku være hårdt at se på, men de mænner er ikke altid så godt til at indrømme dumme dumme fejl, og som der os står i den artiken som nogen linker til, så vil mænd gerne have et ben i hver lejer, de er sku nogle svin NOGLE af dem øv øv øv!

Anmeld

28. marts 2011

Sabina

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Ja jeg havde sku gjort det samme, når man nu er så sikker, nu ha det er en rigtig mavepine situation at stå i øv øv , føler med TS

Var du så ude efter ham i byen og kigge hvad han lavede, og så han lavede nogle dumme tind med andre piger ?? Det må sku være hårdt at se på, men de mænner er ikke altid så godt til at indrømme dumme dumme fejl, og som der os står i den artiken som nogen linker til, så vil mænd gerne have et ben i hver lejer, de er sku nogle svin NOGLE af dem øv øv øv!

Jamen de hang sådan sammen, at jeg havde aftalt med min veninde, at hvis han pludselig en dag, skulle noget, så skulle jeg ringe til hende. Også ville vi kører efter ham.

Og den dag kom selvfølgelig. Jeg tjekkede ikke hans mobil. Det kunne jeg ikke få lov til, eftersom han havde den med sig over alt. Og også ud på badeværelse, når han var i bad (Selvom telefonerne ikke kan holde til det)

Men som forventet mødtes han med en ''veninde'' som fik en ordenlig snav. Og der slog det klik :-) Gik derover med det samme. Så kunne han intet nægte.

Det var hårdt. Men tænk engang han ville ha' kørt på to heste resten af vores forhold. indtil jeg fandt ud af det. eller han selv fik nok .

Men ja kvinder er jo ligeså slemme.

Anmeld

28. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Sabina skriver:

Jamen de hang sådan sammen, at jeg havde aftalt med min veninde, at hvis han pludselig en dag, skulle noget, så skulle jeg ringe til hende. Også ville vi kører efter ham.

Og den dag kom selvfølgelig. Jeg tjekkede ikke hans mobil. Det kunne jeg ikke få lov til, eftersom han havde den med sig over alt. Og også ud på badeværelse, når han var i bad (Selvom telefonerne ikke kan holde til det)

Men som forventet mødtes han med en ''veninde'' som fik en ordenlig snav. Og der slog det klik :-) Gik derover med det samme. Så kunne han intet nægte.

Det var hårdt. Men tænk engang han ville ha' kørt på to heste resten af vores forhold. indtil jeg fandt ud af det. eller han selv fik nok .

Men ja kvinder er jo ligeså slemme.

Ej det var godt nok smart, havde ikke troet du gik der over  ved jeg ikk om jeg havde turde .. Men flot. Godt så kan han lære det. Hvor er det frygteligt man skal udsættes for sådan noget ( puuuh ha, bliver helt dårlig, kommer til at se mig selv i sådan en situation .. Han havde da nok fortsat lidt endnu hvis ikke du tog ham i det. Og ja kvinder kan os være nogle værre nogle , de er ikke meget bedre.

Men tak fordi du ville dele din historie : )

Anmeld

28. marts 2011

Sabina

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Ej det var godt nok smart, havde ikke troet du gik der over  ved jeg ikk om jeg havde turde .. Men flot. Godt så kan han lære det. Hvor er det frygteligt man skal udsættes for sådan noget ( puuuh ha, bliver helt dårlig, kommer til at se mig selv i sådan en situation .. Han havde da nok fortsat lidt endnu hvis ikke du tog ham i det. Og ja kvinder kan os være nogle værre nogle , de er ikke meget bedre.

Men tak fordi du ville dele din historie : )

Altså jeg ved ikke hvordan jeg kunne få mig selv til at gå derover. Var bare i chok og meget sur. Så kunne han ligeså godt få afvide jeg havde set det hele, med det samme.

Jamen det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.