**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:
Ja jeg havde sku gjort det samme, når man nu er så sikker, nu ha det er en rigtig mavepine situation at stå i
øv øv , føler med TS
Var du så ude efter ham i byen og kigge hvad han lavede, og så han lavede nogle dumme tind med andre piger ??
Det må sku være hårdt at se på, men de mænner er ikke altid så godt til at indrømme dumme dumme fejl, og som der os står i den artiken som nogen linker til, så vil mænd gerne have et ben i hver lejer, de er sku nogle svin NOGLE af dem
øv øv øv!
Jamen de hang sådan sammen, at jeg havde aftalt med min veninde, at hvis han pludselig en dag, skulle noget, så skulle jeg ringe til hende. Også ville vi kører efter ham.
Og den dag kom selvfølgelig. Jeg tjekkede ikke hans mobil. Det kunne jeg ikke få lov til, eftersom han havde den med sig over alt. Og også ud på badeværelse, når han var i bad (Selvom telefonerne ikke kan holde til det)
Men som forventet mødtes han med en ''veninde'' som fik en ordenlig snav. Og der slog det klik :-) Gik derover med det samme. Så kunne han intet nægte.
Det var hårdt. Men tænk engang han ville ha' kørt på to heste resten af vores forhold. indtil jeg fandt ud af det. eller han selv fik nok .
Men ja kvinder er jo ligeså slemme.
Anmeld