:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. maj 2011

Laulund87

Ej! Altså Maria er jo på vej ud af str 80, men jeg skal altså lige høre hvad de to langærmet Molo bodyer skal koste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Mette.

Laulund87 skriver:

Ej! Altså Maria er jo på vej ud af str 80, men jeg skal altså lige høre hvad de to langærmet Molo bodyer skal koste?

De er altså ret store i det, for Emilie er jo lige fyldt 1 år og kan sagtens passe dem endnu, hun har bare såååå meget tøj. Men de er stadig lange på ærmerne til hende og rimelig store i længden også. (Men hun er også en lille spirevip)..

Jeg ved ikke helt med pris. Den med dukkehuset er faktisk nærmest ikke brugt og den med dådyr er også stadig pæn, så jeg ville meget gerne have omkring 200 inkl. porto i alt for dem begge.

Anmeld

3. maj 2011

Sofia24

Vil gerne købe de bløde cowboy-bukser til min Silas for 65 inkl  

Knus Sofia

Anmeld

3. maj 2011

Laulund87

De er altså ret store i det, for Emilie er jo lige fyldt 1 år og kan sagtens passe dem endnu, hun har bare såååå meget tøj. Men de er stadig lange på ærmerne til hende og rimelig store i længden også. (Men hun er også en lille spirevip)..

Jeg ved ikke helt med pris. Den med dukkehuset er faktisk nærmest ikke brugt og den med dådyr er også stadig pæn, så jeg ville meget gerne have omkring 200 inkl. porto i alt for dem begge.

Det lyder jo godt

Hmm jeg må altså lige overveje for hun mangler jo virkelig ikke tøj Hvad med 150 inkl?

Anmeld

3. maj 2011

Mette.

Sofia24 skriver:

Vil gerne købe de bløde cowboy-bukser til min Silas for 65 inkl  

Knus Sofia

Det er en aftale. Jeg sender dig lige en besked med konto oplysninger, også kan du sende mig din adresse.

Anmeld

3. maj 2011

Sofia24

Mette. skriver:

Det er en aftale. Jeg sender dig lige en besked med konto oplysninger, også kan du sende mig din adresse.

Super

Anmeld

3. maj 2011

Mette.

Laulund87 skriver:

Det lyder jo godt

Hmm jeg må altså lige overveje for hun mangler jo virkelig ikke tøj Hvad 150 inkl?

Jeg kender det alt for godt. Jeg kommer også altid til at indkøbe for meget. Men der er såå meget sødt tøj.

Vi kan sige 180 kr., men mindre vil jeg ikke sælge til. Men du kan bare lige tænke og vende tilbage, hvis du er interesseret..

Anmeld

3. maj 2011

Laulund87

Mette. skriver:

Jeg kender det alt for godt. Jeg kommer også altid til at indkøbe for meget. Men der er såå meget sødt tøj.

Vi kan sige 180 kr., men mindre vil jeg ikke sælge til. Men du kan bare lige tænke og vende tilbage, hvis du er interesseret..

Alt for meget

Jeg tænker

Anmeld

12. maj 2011

Mette.

12. maj 2011

Tvillingemor80

De to molo bodyer ? pris inkl porto ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.