:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. marts 2011

Mette.

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Hvor er Emilie sød, hun sidder med på det ene billedede og holder i bodyen, hun tænker sikker "Hey mor, det er mit tøj, du kan da ikke bare sælge det"

Nå lige gyldigt indlæg, men det var nu sødt..

HAha, ja. Hun Elsker virkelig at smide med sit tøj, så det er næsten umuligt at tage billeder uden hun blander sig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Laulund87

Mette. skriver:

Den er vist meget normal i størrelsen.. Jeg kan prøve at måde den fra halsåbning til trykknapperne? SÅ kan du evt. sammenligne med en af jeres egne bodyer.

Ja det må du gerne, tak

Anmeld

27. marts 2011

dorthemus

Jeg er interesseret i Småfolk heldragten og Joha bodyen

Anmeld

27. marts 2011

Mette.

Laulund87 skriver:

Ja det må du gerne, tak

Den er 33 cm, fra hals og ned til trykknapperne - hvis jeg måler helt ned til "numsen" altså til kanten som den ligger på billedet er den cirka 37. Giver det mening?

Anmeld

27. marts 2011

Mette.

dorthemus skriver:

Jeg er interesseret i Småfolk heldragten og Joha bodyen

Det lyder godt. Hvad siger du til 80 for Småfolk og 60 for Joha? Jeg har også en anden Småfolk heldragt, jeg ved ikke om du kunne være interesseret? så kan jeg smide et billede er den ind.

Anmeld

27. marts 2011

Laulund87

Mette. skriver:

Den er 33 cm, fra hals og ned til trykknapperne - hvis jeg måler helt ned til "numsen" altså til kanten som den ligger på billedet er den cirka 37. Giver det mening?

Øv den er samme mål som dem hun bruger nu, så hun ville ikke kunne passe den længe..Hmm men den er så sød, hvad skal den koste?

Anmeld

27. marts 2011

Mette.

Laulund87 skriver:

Øv den er samme mål som dem hun bruger nu, så hun ville ikke kunne passe den længe..Hmm men den er så sød, hvad skal den koste?

Jeg tænker omkring 50 kr. Men bud er også velkomne.

Anmeld

27. marts 2011

Laulund87

Mette. skriver:

Jeg tænker omkring 50 kr. Men bud er også velkomne.

Inkl? For så er det i orden

Anmeld

27. marts 2011

Mette.

Laulund87 skriver:

Inkl? For så er det i orden

Jeg skal lige prøve at veje den og se hvad det koster at sende, så vender jeg lige tilbage.

Anmeld

27. marts 2011

dorthemus

Mette. skriver:

Det lyder godt. Hvad siger du til 80 for Småfolk og 60 for Joha? Jeg har også en anden Småfolk heldragt, jeg ved ikke om du kunne være interesseret? så kan jeg smide et billede er den ind.

Hvad blir porto så? Jeg vil gerne se billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.