Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette. skriver: Hej tøser. Her er lidt tøj som Emilie ikke længere kan passe. Tøjet er uden pletter eller huller og kommer fra dyre- og røgfrit hjem. Det er kun vasket i neutral og aldrig tumblet. Billede 1: DUNS body, str. 80. Brugt få gange. Nypris 160 kr. Billede 2: ME TOO cardigan, str. 74. Kun brugt i barnevognen. Nypris 200 kr. Billede 3: JOHA body, str. 80. Aldrig brugt, men vasket. Nypris 120 kr. Billede 4: LIPFISH kjole, str. 74/80. Brugt 1 gang. Nypris 249 kr. Billede 5: Tiny MinyMo bukser i blød cowboy, str. 80. Brugt 1 gang. Nypris 180 kr. Billede 6: SMÅFOLK heldragt, str. 80. Brugt maks 5 gange. Nypris 180 kr. Billede 7: H&M kjole, str. 80. Brugt 1 gang. Nypris 120 kr. Kom med et bud. Mette
Hej tøser.
Her er lidt tøj som Emilie ikke længere kan passe. Tøjet er uden pletter eller huller og kommer fra dyre- og røgfrit hjem. Det er kun vasket i neutral og aldrig tumblet.
Billede 1: DUNS body, str. 80. Brugt få gange. Nypris 160 kr.
Billede 2: ME TOO cardigan, str. 74. Kun brugt i barnevognen. Nypris 200 kr.
Billede 3: JOHA body, str. 80. Aldrig brugt, men vasket. Nypris 120 kr.
Billede 4: LIPFISH kjole, str. 74/80. Brugt 1 gang. Nypris 249 kr.
Billede 5: Tiny MinyMo bukser i blød cowboy, str. 80. Brugt 1 gang. Nypris 180 kr.
Billede 6: SMÅFOLK heldragt, str. 80. Brugt maks 5 gange. Nypris 180 kr.
Billede 7: H&M kjole, str. 80. Brugt 1 gang. Nypris 120 kr.
Kom med et bud.
Mette
Lunae skriver: Hvad skal du have for småfolken?
Hvad skal du have for småfolken?
Jeg tænker omkring 80 kr. + porto, for den er ikke brugt meget. MEn ellers må du gerne byde.
Bodyen på billede 1, er den muligvis lidt stor i det?
Laulund87 skriver: Bodyen på billede 1, er den muligvis lidt stor i det?
Hvis den ikke er, er jeg også interesseret i den
MHK skriver: Hvis den ikke er, er jeg også interesseret i den
Laulund87 skriver:
Ellers køber jeg den bare af dig når Maria vokser ud af den
MHK skriver: Ellers køber jeg den bare af dig når Maria vokser ud af den
Ja da!
Hvor er Emilie sød, hun sidder med på det ene billedede og holder i bodyen, hun tænker sikker "Hey mor, det er mit tøj, du kan da ikke bare sælge det"
Nå lige gyldigt indlæg, men det var nu sødt..
Den er vist meget normal i størrelsen.. Jeg kan prøve at måde den fra halsåbning til trykknapperne? SÅ kan du evt. sammenligne med en af jeres egne bodyer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128