Andre der tager billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.658 visninger
39 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

mcfatty

Hej alle,

Nu kan jeg jo ligeså godt begynde at debatere, nu hvor jeg har oprettet mig som bruger!

Nuvel, jeg kom sådan til at tænke på, om der mon var andre der har den samme passion (må der næsten være ) som mig, nemlig at tage billeder. Og hvor længe har I taget billeder? Hvor meget går I op i det?

Bruger I tid på efterbehandlingen? Hvad bruger I af udstyr? Er I Canon- eller Nikon-kvinder(mænd) og bruger I spejlreflekskamera?

Med denne tråd, håbede jeg selvfølgelig på at man kunne få samlet nogle af fotograferne herinde eller nogle med samme interesse som mig.

Jeg har taget billeder på et højt plan i godt 4-5 år. og elsker det! Elsker at fordybe mig i det, og elsker at fange det helt rigtige moment, elsker at udfolde mig kreativt, og prøve nye ting af!

Jeg håber at høre fra jer.

/Torben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Kruse90

FEDT
Nej jeg tager ikke selv billeder på det plan Kun sådan noget alm noget haha

Men Jeg ved der er andre herinde
MÅ man ikke se nogle af de billeder du har taget

Kram og velkommen til som bruger selv herinde Så er det ikke kun damen hehe

Anmeld

25. marts 2011

Vingummien

Elsker at tage billeder, har en million af min dreng. Og er heltvild med natur billeder. Gad godt have så jeg kunne lave noget ved dem bagefter, men har desværre ikke et program til det.

Anmeld

25. marts 2011

Trine89

Kruse90 skriver:

FEDT

Tillader mig lige at svare for ham hehe (han er min bedre halvdel

Jeg har da lidt billedere til at ligge som har har taget.. 

Anmeld

25. marts 2011

Kruse90

Trine89 skriver:

Tillader mig lige at svare for ham hehe (han er min bedre halvdel

Jeg har da lidt billedere til at ligge som har har taget.. 

Ja det var jo det jeg vidste:d

Elsker at se billeder, så kunne vildt godt tænke mig at se hvad det er for noget

Anmeld

25. marts 2011

Trine89

Kruse90 skriver:

Ja det var jo det jeg vidste:d

Elsker at se billeder, så kunne vildt godt tænke mig at se hvad det er for noget

Her er der lidt af dem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2011

Louisiana

Jeg har været ('været' fordi det er ved at være nogle år siden jeg sidst har haft tid og overskud til rigtigt at kunne gøre noget ved det) meget passioneret fotograf. Min passion startede da min moster og onkel købte et polaroid kamera da jeg var omkring 9-10 år. Jeg skød løs i fulde gardiner, og til sidst måtte de nærmest hive det ud af hånden på mig  Men da blev jeg ellers ramt af en gal fotograf, og den sidder stadig i mig! Den er bare sat på standby, men titter da frem engang imellem. Bare ikke som før i tiden  Glæder mig til jeg kan fordybe mig igen!

Jeg har et analog spejlreflekskamera - Canon, naturligvis  Ønsker mig heeeeeeeeeeeelt vildt et digitalt spejlrefleks, men det er aaaaaaalt for dyrt for mig lige pt

Gik på fotolinjen på teknisk skole i KBH på et tidspunkt, men kunne desværre ikke fortsætte pga min søn. Måske jeg senere i livet kan tage uddannelsen, man ved jo aldrig  Elsker og savner at stå i mørkekammeret, men har desværre ikke mulighed for det lige nu. Bruger Photoshop, men det er bare ikke rigtig det samme...

Øv, hvor jeg savner det nu!!

Anmeld

25. marts 2011

mcfatty

Kruse90 skriver:

FEDT

Haha, mange tak! Er glad for at jeg kan bidrage med lidt mandighed!

Men dejligt at der er flere som har samme interresse!

Men jo! Du må meget gerne se nogle af de billeder jeg har taget (har mange, nogle bedre end andre) .

www.torbn.dk - billeder

Naturen - www.torbm.dk

Der var lidt - har naturligvis taget mange flere

Anmeld

25. marts 2011

mcfatty

Louisiana28 skriver:

Jeg har været ('været' fordi det er ved at være nogle år siden jeg sidst har haft tid og overskud til rigtigt at kunne gøre noget ved det) meget passioneret fotograf. Min passion startede da min moster og onkel købte et polaroid kamera da jeg var omkring 9-10 år. Jeg skød løs i fulde gardiner, og til sidst måtte de nærmest hive det ud af hånden på mig  Men da blev jeg ellers ramt af en gal fotograf, og den sidder stadig i mig! Den er bare sat på standby, men titter da frem engang imellem. Bare ikke som før i tiden  Glæder mig til jeg kan fordybe mig igen!

Jeg har et analog spejlreflekskamera - Canon, naturligvis  Ønsker mig heeeeeeeeeeeelt vildt et digitalt spejlrefleks, men det er aaaaaaalt for dyrt for mig lige pt

Gik på fotolinjen på teknisk skole i KBH på et tidspunkt, men kunne desværre ikke fortsætte pga min søn. Måske jeg senere i livet kan tage uddannelsen, man ved jo aldrig  Elsker og savner at stå i mørkekammeret, men har desværre ikke mulighed for det lige nu. Bruger Photoshop, men det er bare ikke rigtig det samme...

Øv, hvor jeg savner det nu!!

Det lyder super fedt! Jeg har også arbejdet lidt med de analoge - er dog glad for at jeg er på den digitale side nu her - naturligvis er der en hvis charme over at stå i mørkekammer, og når man har billedet, så har det også en hvis feeling.

Jeg er også selv Canon bruger, og elsker det

Man kunne jo håbe at man evt. kunne mødes til en fotosession, er så småt, meget småt, ved at starte en fotoklub op i Nyborg

Anmeld

26. marts 2011

Louisiana

mcfatty skriver:

Det lyder super fedt! Jeg har også arbejdet lidt med de analoge - er dog glad for at jeg er på den digitale side nu her - naturligvis er der en hvis charme over at stå i mørkekammer, og når man har billedet, så har det også en hvis feeling.

Jeg er også selv Canon bruger, og elsker det

Man kunne jo håbe at man evt. kunne mødes til en fotosession, er så småt, meget småt, ved at starte en fotoklub op i Nyborg

Det er hele processen i mørkekammeret jeg er vild med. Det giver mig en indre ro, at stå dér  Men ville helt klart gerne ha et digital, så jeg med det samme kan se billedet!

En fotoklub lyder fedt, men jeg bor desværre laaaaaaangt fra Nyborg  Kunne ellers være fedt! Savner lidt at snakke med andre med samme passion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.